Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket kívánok minden kedves fórumtagnak!


Köszi, nagyon poénos!

Én is boldog Karácsony kívánok nektek és minden TKB tagnak!
Nem is tudtam, hogy van alteregóm. Köszi Kriszti!
Boldog karácsonyt kívánok mindenkinek!
Zimi- és Gadus se semmi! Rongyláb testvérek!
Ezmiez?
Az igen, nyomjuk ám!
Na én is beillesztek egy echte kalocsai karácsonyi dalt!

http://youtu.be/wT12OfG-6sU
Ezzel a kis "házi készítési videóval" kívánunk mindenkinek nagyon boldog és békés karácsonyi ünnepeket
Igen nehéz volt megnyerni ezeket a híres fellépőket...de sikerült...
fogadjátok sok-sok szeretettel
(Szűkös anyagiak miatt csak 5 szereplőt tudtunk meghívni, a többiek szíves elnézését kérjük)


Kisöccá, Zongorista,Zarándok



http://host-d.oddcast.com/elfy...
Neked is Norbi !

Ezúton kívánok én is mindenkinek Boldog Ünnepeket, majd gondolok rátok az éjszakás mûszakban karácsonykor , meg a délutánosban szilveszterkor-éljen!
Boldog karácsonyt
*talin-picsaba már ...
Era árulja a feketét ami ott volt a bükki falon, kerdezd meg ôt ,bár nem biztos hogy jól tudom...
" az NDK a turmixgép, a leszedhető ajtajú megérkezett már? " ------ kb. ez jutott eszembe az idevágó kérdésedről itt az ER5 fórumon. Csak viccesen írom, elnézést, de túl magas labdát adtál!

http://youtu.be/rQN9YohnZ2E ---------- kb. a 30. másodperctől, de érdemes meghallgatni az egészet, ha jót akartok röhögni.
Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok.
Nem tud valaki eladó jó állapotú,papíros 250-es ETZ-t?
Á! Ültem is rajta,de nem túl ésszerű(nekem)minek 4 henger elég a 2is Gondolom a fenntartása jelentősen több mint a 650-esnek.(padig ebbe is 14000 egy légszűrő,a gyertyából dupla kéne,meg a fogyi is több.Ja meg nehezebb is.200 fölött már az enyémmel is mentem de 160felett azért már cibál a szél hiába van túraplexim.
* Er -5,hülye telefon ...
Ja, 20 motorbol-ez kimaradt. ..
Alpenmasters 2012 volt a teszt ebből az első 5-be, illetve 6-ba ,mert két elsô lett jutott be két Kawa, a Zzr 1400-5.-ik lett oda túl nehéz és erős volt, aVersys 1000 pedig 2.-ik lett,az alább említett motorok után .
No gondolom a Kle azért nem annyira ezekre a sebességekre lett kitalálva,oda már szÉt-5,vagy még inkább Gpz 500S való
Köszönöm!
Olyan 180-as tempónál már rendesen kell fogni a kormányt szóval használható ekkora sebességnél is de az már kényelmetlen az erős menetszéltől illetve azért kímélem a gépet! Amúgy pár másik enduro ill. túraenduró esetébe nagy sebességnél a magasan elhelyezett első sárvédőbe kapott bele a menetszél és az rángatta be az orrát a motornak.

Látom h Neked 250-es Ninjád van! Nekem az elődje volt a 250-es ZZR azok is nagyon jó kis gépek!
OK! Terepre én sem mennék nagyon, ezért jó választás a Versys. A motor meg tuti nem ráérős, csak szerintem én leszek az nyugdíjasan! Ha már minden csontom fáj, akkor lehet nem a száguldás meg a lapon fordulás lesz a célom. De akkor is motorozni fogok, és a kényelmes túrázáshoz 1000x inkább egy ilyen motort választok, mint mondjuk egy "csoppert" vagy GoldWing-et, vagy nagyrobogót. GTR szóbajön , de a Versys 1000 inkább. Na persze ez már nálam is bilibe lógós rész. (De miért ne álmodozzunk...)
Amúgy nem is gondoltam volna, hogy 160-nal vagy a fölött lehet menni tartósan vele. Vow, nem semmi. (Már nem a blokk miatt, azt tudom, hogy tudja, csak a magas építés, nagy első kerék miatt...)
Szép motor, gratula hozzá! Nekem is tetszenek az endurók (is), és ez még "igazi" túraendúró. Ami a fejidomot illeti, nekem meg legjobban a nagy szögletes téglalámpák tetszenek, szerintem az illik egy vérbeli endúróhoz. Mondjuk egy ilyen:
Nem hinném hogy annyira ráérős, nyugdíjas motor lenne ez-Mikikém!
Oké- köszi előre is!
Ok csatlakoznék hozzátok a GTR 1400-al de terepre azzal nem megyek, esetleg szóba jöhet még a ZRX 1200 DAEG vagy a Z 1000 SX...
NA most már kiveszem a kezem a biliből!