Ezzel a kis "házi készítési videóval" kívánunk mindenkinek nagyon boldog és békés karácsonyi ünnepeket
Igen nehéz volt megnyerni ezeket a híres fellépőket...de sikerült...
fogadjátok sok-sok szeretettel
(Szűkös anyagiak miatt csak 5 szereplőt tudtunk meghívni, a többiek szíves elnézését kérjük)
" az NDK a turmixgép, a leszedhető ajtajú megérkezett már? " ------ kb. ez jutott eszembe az idevágó kérdésedről itt az ER5 fórumon. Csak viccesen írom, elnézést, de túl magas labdát adtál!
http://youtu.be/rQN9YohnZ2E ---------- kb. a 30. másodperctől, de érdemes meghallgatni az egészet, ha jót akartok röhögni.
Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok.
Á! Ültem is rajta,de nem túl ésszerű(nekem)minek 4 henger elég a 2is Gondolom a fenntartása jelentősen több mint a 650-esnek.(padig ebbe is 14000 egy légszűrő,a gyertyából dupla kéne,meg a fogyi is több.Ja meg nehezebb is.200 fölött már az enyémmel is mentem de 160felett azért már cibál a szél hiába van túraplexim.
Alpenmasters 2012 volt a teszt ebből az első 5-be, illetve 6-ba ,mert két elsô lett jutott be két Kawa, a Zzr 1400-5.-ik lett oda túl nehéz és erős volt, aVersys 1000 pedig 2.-ik lett,az alább említett motorok után .
No gondolom a Kle azért nem annyira ezekre a sebességekre lett kitalálva,oda már szÉt-5,vagy még inkább Gpz 500S való
Köszönöm!
Olyan 180-as tempónál már rendesen kell fogni a kormányt szóval használható ekkora sebességnél is de az már kényelmetlen az erős menetszéltől illetve azért kímélem a gépet! Amúgy pár másik enduro ill. túraenduró esetébe nagy sebességnél a magasan elhelyezett első sárvédőbe kapott bele a menetszél és az rángatta be az orrát a motornak.
Látom h Neked 250-es Ninjád van! Nekem az elődje volt a 250-es ZZR azok is nagyon jó kis gépek!
OK! Terepre én sem mennék nagyon, ezért jó választás a Versys. A motor meg tuti nem ráérős, csak szerintem én leszek az nyugdíjasan! Ha már minden csontom fáj, akkor lehet nem a száguldás meg a lapon fordulás lesz a célom. De akkor is motorozni fogok, és a kényelmes túrázáshoz 1000x inkább egy ilyen motort választok, mint mondjuk egy "csoppert" vagy GoldWing-et, vagy nagyrobogót. GTR szóbajön , de a Versys 1000 inkább. Na persze ez már nálam is bilibe lógós rész. (De miért ne álmodozzunk...)
Amúgy nem is gondoltam volna, hogy 160-nal vagy a fölött lehet menni tartósan vele. Vow, nem semmi. (Már nem a blokk miatt, azt tudom, hogy tudja, csak a magas építés, nagy első kerék miatt...)
Szép motor, gratula hozzá! Nekem is tetszenek az endurók (is), és ez még "igazi" túraendúró. Ami a fejidomot illeti, nekem meg legjobban a nagy szögletes téglalámpák tetszenek, szerintem az illik egy vérbeli endúróhoz. Mondjuk egy ilyen:
Ok csatlakoznék hozzátok a GTR 1400-al de terepre azzal nem megyek, esetleg szóba jöhet még a ZRX 1200 DAEG vagy a Z 1000 SX...
NA most már kiveszem a kezem a biliből!
Kellemes Ünnepeket kívánok minden kedves fórumtagnak!