Azért én élből nem cserélném, szerintem szisztematikusan nézd végig a töltési kört :
- generátor tekercs
- szénkefék
- fesz szabályzó
- akku
Pl. nekem tavaly az akkum volt zárlatos, de a motor azt produkálta, hogy nem bírt 11,5 voltnál többet tölteni.
Ha van közeledbe márkatárs, akkor célszerű alkatrész cserékkel(kezdve a legegyszerűbbel, úgy hogy egyszerre csak egy dolgot cserélsz) kinyomozni a hibát.
Hali!
Amikor anno bal oldali deklit kerestem a géphez, a bontós srác azt mondta úgy kell levenni, hogy megdöntöm a motort jobbra mert másképp kifolyik az olaj.Ebből adódik, van bent ott is olaj.Végül nem szedtem le mégse mert meggondoltam ( szinterezni és festeni szerettem volna) hát nekem is hiányos a tudásom kicsit.
Az annyira gyári ,hogy az én gyarimat masolta le haver, aki pl. a bukokeretemet is csinálta ...
Csak mivel egyik fele volt meg ,így az egyik tökéletes de a másik fele nem lett jó ,mert nem teljesen egyforma a két fél!
Ennek korrigálásat kezdtük tavaly de befejezve már csak tavasszal lesz. Ennyi.
Én már több mint egy éve próbálok gyári bukókeretet találni, sikertelenül. Akinek van, annak motorja is van hozzá, ezért nem adja. Számtalan bontónál próbálkoztam, használt motor árusnál, Kawazsoltinál, figyelem a magyar és külföldi aukciós oldalakat, de semmi. Ja, Fisi még a Kawa központot is felhívta helyettem, persze ott sem volt.
Szóval egyetlen reményem nekem is az emlegetett Made in Hungary utángyártott bukócső. :)
A proto típus már kész van a gyári alapján igényes kivitelben,de az egyik oldalon még állítani kellett ,itt hagytuk abba osszel .Ha nem sürgős akkor hamarosan attores várható az ügyben !
ER-5-höz keresnék gyári bukócsövet. Használt, bontott is szóba jöhet szép állapotban. Szívesen fogadnék linket is ezzel kapcsolatban, mert nem igen találtam gyárit. Illetve, lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha valaki írt volna itt a fórumon, hogy sablont, szerszámot készít hozzá, és tudna utángyártottat készíteni. Előre is köszönöm a válaszokat!
elismerem: a szimering nem látszik, lehet, hogy tényleg nincs.
A gond az, hogy tudni kellene, az angol hogy nevezi, mert az egész leírásban nem találok rá utaló valamit.
Akkor sem szabad ott olajnak lenni és az olaj útját valami állja, az tuti.
Vegyétek úgy, hogy csak beleugattam, de nem értek hozzá.
Ok. Nekem soha nem volt szétszedve, mert nem volt vele baj.
Az elvi dolgokat motorszerelő öcsémtől kérdeztem sos telefonon.
Lehet, hogy a Kawa más technikai megoldást alkalmaz.
A generátor nem egyenlő az önindítóval, két külön dologról beszélünk.
Én csak segíteni akartam....
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Nem semmi 76 e km.
Azért én élből nem cserélném, szerintem szisztematikusan nézd végig a töltési kört :
- generátor tekercs
- szénkefék
- fesz szabályzó
- akku
Pl. nekem tavaly az akkum volt zárlatos, de a motor azt produkálta, hogy nem bírt 11,5 voltnál többet tölteni.
Ha van közeledbe márkatárs, akkor célszerű alkatrész cserékkel(kezdve a legegyszerűbbel, úgy hogy egyszerre csak egy dolgot cserélsz) kinyomozni a hibát.
ER-5 bukücsövet keresnék új vagy használt is dzóba jöhet!
Amikor anno bal oldali deklit kerestem a géphez, a bontós srác azt mondta úgy kell levenni, hogy megdöntöm a motort jobbra mert másképp kifolyik az olaj.Ebből adódik, van bent ott is olaj.Végül nem szedtem le mégse mert meggondoltam ( szinterezni és festeni szerettem volna) hát nekem is hiányos a tudásom kicsit.
Csak mivel egyik fele volt meg ,így az egyik tökéletes de a másik fele nem lett jó ,mert nem teljesen egyforma a két fél!
Ennek korrigálásat kezdtük tavaly de befejezve már csak tavasszal lesz. Ennyi.
http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/01/03/ezer_kis_ninja_a_malaj_r
endorseg_kotelekeben/
Szóval egyetlen reményem nekem is az emlegetett Made in Hungary utángyártott bukócső. :)
ER-5-höz keresnék gyári bukócsövet. Használt, bontott is szóba jöhet szép állapotban. Szívesen fogadnék linket is ezzel kapcsolatban, mert nem igen találtam gyárit. Illetve, lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha valaki írt volna itt a fórumon, hogy sablont, szerszámot készít hozzá, és tudna utángyártottat készíteni. Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv: Ádám
A gond az, hogy tudni kellene, az angol hogy nevezi, mert az egész leírásban nem találok rá utaló valamit.
Akkor sem szabad ott olajnak lenni és az olaj útját valami állja, az tuti.
Vegyétek úgy, hogy csak beleugattam, de nem értek hozzá.
Az elvi dolgokat motorszerelő öcsémtől kérdeztem sos telefonon.
Lehet, hogy a Kawa más technikai megoldást alkalmaz.
A generátor nem egyenlő az önindítóval, két külön dologról beszélünk.
Én csak segíteni akartam....