Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez a másik, a parkolás. Télen még az is autóval jár, aki egyébként sose, reggel kilóméteres sor kígyózik a parkoló bejárata előtt, helyet találni esélytelen, sokszor még a fizetős részeken sem. Ha autóval mennék, akkor vagy órákkal a munkaidő előtt kéne beérnem, hogy még legyen hely, vagy vagyonokat kéne a fizetőparkolóra költenem, vagy el kéne mennem olyan messze parkolni, hogy akár 20-30 perc lenne visszasétálni. Nem beszélve a helykereséssel eltöltött időről és benzinről. Esetleg besuvasztom a kocsit valahova nem teljesen szabályos helyre, ahol kockáztatom, hogy délután már egy rendőrségi raktárba mehetek érte. Kösz, nem.

Motorral meg csak lazán odagurulok a bejárat elé, ingyen, szabályosan, stresszmentesen.
teljesen logikus!

Én ezért szeretnék egy robogót ide a városba.
Kecskeméten 65-80 Ft/negyed óra a parkolás. Miközben lányomat várom, hogy végezzen a néptánc órán, 500 Ft-ot bedobok a parkolóórába.
Csak tudnám, hogy a város mire fordítja a telj.adót, amit befizetek a kocsi, meg a motor után.
Ha fagynak az utak akkor én is otthon hagyom a Ninját... És megyek a Derbivel. Szerintem a télen most utoljára voltam Ninjával, eddig is csak azért, mert nem volt rossz idő, meg a másik motorom kerekét nem tudtam megcsinálni. De a lefagyott aszfalt nem játék, ennyit nekem sem ér a biztonságom, meg nem akarom a Kawát összetörni.

Viszont pont azért vettem az olcsó 50 ccm-es endurómat, hogy télen is tudjak motorozni, így be tudok járni egy földúton, ahol az enduró jobban is kapaszkodik, nem is csúszok az autók alá, ha elesek akkor sincs nagy baj, és még a pótalkatrész is olcsó és számos. Szóval már csak a nyári kesztyűmet kell lecserélni, mert az ujjak szellőzése télen nem túl célszerű, ráadásul a Kawa kihozott egy új sajátmárkás téli kesztyűt, ami baromi jó, és még olcsó is (viszonylag).
Küldj ki egy kamuszámlát az adóhivatalnak, hátha befizetik. Csak tűnjön valósnak, mellékelj hozzá mindenféle hivatalos szöveget, meg fenyegetést. Ők is ezt csinálták velem.
Nem semmi...
Én túl kényelmes vagyok már ehhez, egyszerűen nem vagyok hajlandó fafgyoskodni.

Kérdés: van valakinek ötlete, hogyan dolgozzak le gyorsan -450 ezer Ft-os tartozást? Mert ha nem sikerül, az idén nem megyek sehová nagymotorral.

Van még a folyószámlámon 19 ezer Ft hó végéig, így nehéz lesz azt hiszem...de estleg egy védtelen Takarék, Bank, esetleg egy kirabolható újgazdag villa...
Semmit, éppen berúgtunk vele...
És a Zongorista mit szólt?:-D
Én ezen a télen (tél=december-február) csak pár napon tudtam motorra ülni. Nálunk állandóan havas és/vagy jeges (földút, senki nem takarítja), ha meg mégse, cipelnem kellett valamit

Azzal együtt, hogy bevállaltam egy napot, amit nem kellett volna
Na most már azért itt is keményebb mínuszok vannak, a motorosok kezdik feladni. Mai motorparkoló leltár:
1db robogó
1db Harley Davidson
1db kék Kawasaki ER-5
1db Kawasaki Ninja 250R :)

Holnap megyek veszek téli motoros kesztyűt.
Benned egy költő veszett el!

Szép harmonikus darab lett, szerintem :)
Veletek álmodtam, atom jó buli volt
Nekem is van más motor is mi tetszik, pl. a BMW- ből jó pár típus tetszik!
De a Kawa örök szerelem marad!
Te már annyira Kawafüggő vagy cimbora, hogy az már orvosi eset!
Nyilván nekem is van kedvencem, de fogékony vagyok a szépre és mindegyik márkában képes vagyok meglátni azt, a Kawasakinak is van olyan gépe, sőt több is, a Hondának is (pl. a Honda CB1300), viszont az sem a típus neve miatt tetszik hanem azért mert olyan amilyen...
Ez a Kawa viszont gyönyörű és én is boldog lennék ha a nyergéből integethetnék Neked
Szia Lacikám!

Hát örülök, hogy újra benéztél hozzánk is! Nekem is tetszik a masinka, bár megvallom, a kipufogó dob nekem nem jön be egyáltalán.
De Kawa- és ez a lényeg!
Remélem egyszer a szerelmed átcsap valóságba, és egy Kawasaki nyergében láthatlak majd viszont!
Mostanában nem jártam itt de most újra érdemes volt!
Basszus Fisi, ez gyönyörű! Nem tudok még a fekete leömlőkbe se belekötni pedig nekem a krómos a gyengém... viszont ezen a motoron a harmónia magasiskoláját látom Ez a custom műhely nem a 70-80-as évek klasszikusainak temploma, hanem egyenesen a főszékesegyháza, olyan megoldásokat tudott ötvözni a retro világgal ami egyedülálló és mindezt úgy, hogy nem sérültek a klasszikus jegyek Nincs fűzöttkerék, de sokküllős az öntött felni, hátul a 70-es évek virsli gumiját felváltotta a legalább 180-as tappancs amit modern kettős felfüggesztés passzíroz az aszfalthoz, elől meg lavor méretű féktárcsák emésztik fel a mozgási energiát a csinos kis első sárvédő alatt. Gyönyörű! Azt hiszem szerelmes lettem...
Gyönyörű, nagyon elfogadnám!
Megkérdezem- gondolom annyira nem sürgős?!
Ok kiajánlom kb mikorra?
16-20e ft közötti összeg kb.
Mennyiért lenne egy ügyfelemnek kellene
elsőre én is úgy gondoltam hogy nem cserélem ki azonnal! sajnos nem ismerek senkit akinek ugyanilyenje volna mint nekem így cserélgeni nem tudok, marad a műszer és américskélés ;)