Nincsenek átszakadva a membránok, csak már sérülés látható rajtuk, ezért javasolta a szerelőm a cserét. A forgalmi szerint 25 KW-os a gép, de Sanyi szerint a fojtás meg lett oldva, elméletileg most 50 lovas.
Ja hopp igen, ha rossz a membrán stb.
akkor valszeg nem is emeli a tolattyúkat fel annyira olyan mint amikor a GS 500 nál van a membránon ( ha jól emlékszem) ledugózás nélkül egy lyuk. Nos mikor ezeket ledugózzák megjönnek a maradék lovak is. Lehet nálad is ez áll fent!
Az tény, hogy 120 fölé nem mentem, mivel itt a Börzsönyben még vannak bőven vizátfolyások és egyéb meglepetések. Az is tény, hogy a felújitott mz-ém is meglepően jól megy, igaz 125 a vége. de piszokul gyorsul. Az igaz, hogy csak a karbi lett kitakaritva az ER 5.ön, valószinűleg egy szinkron is ráférne. Hétvégén remélem meglesznek a jó membránok, és meglátjuk változik-e a kicsike.
Sanyi barátomnál elég sokat állt a gép- de meg lett nézetve csináltatva úgy tudom. Ettől függetlenül nem ártana jól átfésülni- beszabályozni a masinát tavasszal!
Ez számomra is nagyon érdekes, ugyanis volt lehetőségem idén visszaülni egy ezer km- erejéig egy Etz 250- re, és utána is hogy bejárattam, jó let a gép. De hogy ne lenne különbség? Kb. -ahogy Japu mondja, mint egy Romet meg egy 350- es Jawa vagy Simson és Etz 250 közt- sőt talán több is.
Azért persze egy 500- as motortól nem kell várni azt hogy ki fog folyton ugrani alólad, vagy gázadásra elemeli az elejét. De hogy ne menne?
Eléggé érdekes.Én a Jawa350 után legalább akkora külömbséget éreztem,mint a Romet után Jawa350.
Azért kiváncsi lennék hogy a Ts hogy elözne 130-ról és gyorsulna fel pár másodperc alatt 150re,vagy gyorsulna e 5 alatt 100-ra.
A lóerőket ott érezni 100 fölött,vagy kétszemélynél.Ugyanis 75kg-os utasig annyi mintha nem lenne hátul senki.Legalábbis én így érzem,semmi teljesítmény csökkenés.
Még karácsony előtt vettem a gépet, még kipróbálnom se volt lehetőségem rendesen. Tegnap én is kihasználtam a jó időt, és rápattantam, mert már nagyon viszketett. Kb. 20 km-t tudtam menni a szűk időkeret miatt, de az első benyomások jók a gépről, bár a 250/1-es Ts után nem tűnt egy erőgépnek, kicsit többet vártam teljesitményben. De a 2 ütem után, nagyon jó érzés volt vezetni.
akkor valszeg nem is emeli a tolattyúkat fel annyira olyan mint amikor a GS 500 nál van a membránon ( ha jól emlékszem) ledugózás nélkül egy lyuk. Nos mikor ezeket ledugózzák megjönnek a maradék lovak is. Lehet nálad is ez áll fent!
Én +elégszem a csirkeszárnyal!
és a motorozás az ÉLETEM!
Na Smice fel van adva msot Nektek rendesen 250- es Ninja tulajoknak!
Lásd a legújabb cikket itt!
Azért persze egy 500- as motortól nem kell várni azt hogy ki fog folyton ugrani alólad, vagy gázadásra elemeli az elejét. De hogy ne menne?
Nem értem..
Azért kiváncsi lennék hogy a Ts hogy elözne 130-ról és gyorsulna fel pár másodperc alatt 150re,vagy gyorsulna e 5 alatt 100-ra.
A lóerőket ott érezni 100 fölött,vagy kétszemélynél.Ugyanis 75kg-os utasig annyi mintha nem lenne hátul senki.Legalábbis én így érzem,semmi teljesítmény csökkenés.
tegnap amikor sütött a nap, gondoltam, hogy aki teheti, motorra pattan
Mit melózol kint?