Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont Te voltál az akire emlékeztem hasonló panasszal, csak már lehet elfelejtetted sebaj előfordul velem is

CB500 fórum
Dipshit, Aug 16. 12:41
"Ami a harmadik képen látszódik repedés, az nekem is volt, mindkét BT 45-ös hátsó gumimon amit használtam, csak nekem a középső vájatban. Én nem foglalkoztam vele.. mert az egyik ilyen gumit a motorral együtt eladtam, a másikat meg simán lecseréltem és eladtam használt gumiként. Galibát nem okozott nekem. Hozzáteszem, hogy minkét gumiban max 8000 ezer kilométer volt (de már jóval hamarabb megjelent a repedés), és újonnan lettek vásárolva."
már jobb, hogy kimondtam...

Alig várom, hogy találkozzam veletek, a bandával...

Depressziós leszek a téltől...
nem kell elnézést kérned, teljesen igazad van
habár nekem "csak" egy gyerekem van és ő még pici, de mi is érezzük, hogy húzzák a magyarok fa@át, én is utálom már az egészet
Lukácsék zsenik!
Jeeeee!

"Magyarország mi a fasz van veled mondd csak
Beteg vagy vedd észre felment a lázad
Semmi okom nincs rá hogy pezsgőt bontsak
Mer' amit látok meg amit hallok az gyalázat"
Yuasa vagy Exide!

Anno a két cég egy volt! Ha minőségi AKKUT akarsz akkor ezeket- illetve még jó tapasztalataim vannak a VARTA- val is!
Zimre tesóm!

Ajánlom Néked eme szép számot!

Menjünk együtt jeligére!
Nekem is BT 45 van hátul. én ilyen repedéseket nem láttam rajta, de engm nem is izgatna.. Símán benéztem olyannak mintha valami kissé bele vágott volna a gumiba...
Hát most az egyszer igazat adok a törpének, kettős keverék ide- kettős keverék oda, eléggé hamar elkezdett ez is kockásra kopin itt az Alföldön, de nagyon jól tapadó gumi!
Minden esetre hiába lett lefikázva a Heidenau- az se kopott el hamarabb mint ez, csak az ekék a Bridgestone ára főlé emelték árban.
Most ha így marad akkor ez a gumi fog játszani a Kawán nekem egy ideig( fillérbaszásból)...
Elnézést hogy beleugatok.

Nekem volt BT 45 a GS-en is és a Divin is. Én ezt a hibát nem tapasztaltam, viszont azt igen hogy hiába a két komponens, bármit lehet csinálni vele de kockásra kopik..hip-hop.
Egyébként nem rossz gumi ez kisebb motorokra. Esőben nagyon kellemes volt, talán ez volt a legjobb tulajdonsága no meg az ára.
Néha úgy érzem, főleg, amikor minuszban vagyok a számlámon (mint most), hogy eladom a motort a faszba és nincs.
Nem dédelgetek túra terveket, meg motorvásárlással kapcsolatos álmokat. Megélni nem tudunk.
Hogy baszná rá az Isten az eget erre a kibaszott országra, meg a vezetőire. Itt vagyok 2 diplomával, meg állami állással, 26 év szolgálati viszonnyal és minden elvesznek. Legfőképp a gyerekeim jövőjét.
Nem tudok félévenként 200 ezer Ft tandíjat fizetni.
Nem tüntetni kellene "demokratikusan", meg "békésen", hanem felgyújtani mindent.

Bocs fiúk, kifakadtam...
Esetleg úgy védhető az ilyen, hogy elmondjuk egymásnak
Az is lehet csak egy széria volt ilyen, a többi meg kifogástalan, mondjuk aki belenyúlt annak ez sovány vigasz!
Ilyen a világ: drága pénzért szart adnak, vagyis jól átbasznak.
Nagyon nehéz a jó és megfizethető minőséget kifogni, bármiben is.
Ez a hiba kicsit másabb, repedések jelentek meg a mintáknál és ez -mint említettem- nem egyedi eset. Régebben 2007-2008 környékén többen használtak a CB500-as cimborák között BT45-öst, de akkoriban nem emlékszem ilyesmire
Úgy gondolom, hogy az újabbak rákfenéje lehet... Szerintem egyébként jó a kettős keverék, nekem elől hátul az van csak más típus, később kopik kockásra és a túramotorosnak is több szabadságot enged ha egy egy kanyargósabb szakaszon elengedi magát Viszont ezek a repedések nem igazán bizalomgerjesztőek még akkor sem ha azt mondják nem befolyásolják a menetbiztonságot. Ettől kisebb repedések miatt is cseréltem már gumit, de az legalább tisztességesen megöregedett nem pedig 1évesen lett koravén...
na egye fene, azzal is kiegyeznék...
Én is egyértelműen Yuasát; ez már volt téma itt amúgy korábban, keress rá a fórumban a yuasa szóra, és sok hasznos infót fogsz találni.
én a yuasat tettem az ERnőbe most tavasszal, mert bár drágább volt a másik kettőnél, de ennek volt a legnagyobb indítóárama, illetve gyárilag is ezzel volt szerelve a masina, és nálam 8 évet kibírt, ami egy savas akkunál már nagyon jónak mondható
Sziasztok!
8 évig bírta a gyári akksim, totál KO lett szegény. 2 hónap állás után meg se nyikkan, először azt hittem hogy az elektronikának van baja.
Véleményeket kérnék, melyik lenne a legjobb. Bosch, Varta, vagy Yuasa?
Köszi előre is!
helyes, helyes
ha hazajön zongorista bosszúból jól el is verem
Köszi Sagem !

Én is gratulálok, szép vasat választottál
Úgy látom, hogy lassan annyi hangszer lesz a csapatban, hogy alapíthatunk egy zenekart
Jobb lesz Neked az a 6-os hidd el!
na mentem, jó éjt!
a legfiatalabb szériából...nem '97-est.
baszki, kezdem felszívni magam és veszek ismét egy er5-öst.
csak azért is...