Sziasztok motorostársak!
A segítségeteket szeretném kérni mivel sajnos az
én ER-5-ömnek is szétesett a gyári kipuffja
az érdekelne hogy milyen sportdobot tudnátok ajánlani
és mennyiért? Néztem videót Handó és raptor dobokról
jól hangzik árilag hogy alakulhatnak ezek? És a motor
üzemét mennyire befolyásolják?
Köszönöm
Nem olvastam el a hozzászólásokat, így azzal a tesztel kapcsolatban megkövetem magam
Azt a tesztet egy elégedett használó írta és repedés se látható a képen, mint ahogy nem is panaszkodtak a cimboráim sem a régebbi gyártásúakra.
Viszont az újabb gumikon akkor se tetszenek azok a repedések és a gyártó is elismerte a hibát...
0
#3 randomway
Mi lett az elsovel? Friss aszfaltra mentel? Nalam az elso 35e kilometert is kibirt ugy, hogy megjartam vele Bamakot. A hatso hajlamos kockara kopni, de amugy eleg jol tapad es gazdasagos.
2011. augusztus 14. 04:42
0
#4 akos27
randomway! A pályán összeszedte a gumidarabokat amik a többiről lekoptak.
Régebbi hozzászólásokban nem szerepelt ilyen repedéses BT45 sztori, így alternatíváról sem esett szó. Amiről beszámoltam az is az egyik CB500-as cimborámé, de az újabb (2011-es) gumi, az ügyintéző említett még egy friss garanciális történetet a miénk mellett amikor bent voltam náluk érdeklődni. Ebből gondoltam, hogy talán csak az újabb szériával, vagy csak egy adott időszakban gyártott sorozattal lehet esetleg gond. Viszont amit smice linkelt (a sportmotoros tesztben szereplő) 2007-es volt, az meg úgy nézett ki mint ami elolvadt az aszfalton... Régebben amúgy volt aki a Pilot Activ vagy a Heidenau mellett voksolt, nekem volt és bevált a 400-as CB-n mindkettő. Most az Inazumán Bridgestone BT023 van hátul, elől pedig Michelin Pilot Power 2CT, mindkettő kétkomponensű és bőven tudják azt ami nekem kell.
Egyet értek!
Azt olvastam, hogy a gazdasági kilátástalanság miatt a 20. század elején kb. 1 millió 400 ezer magyar hagyta el az országot megélhetést és boldogulást keresve.
Hasonló kezd lenni a helyzet.
Ne mentegetőzz, nincs miért. Nekem is, a feleségemnek is két diplomája van, mindketten elvesztettük az állásunkat, és még csak esély sem volt rá, hogy 5-10 éven belül valakinek is kellünk Magyarországon. Esküszöm a munkaügyis röhögve mondta, hogy miért nem végzek el valami raktáros tanfolyamot, azzal talán több esélyem van elhelyezkedni. Otthon sokan ferde szemmel néznek, hogy a nagy pénz miatt otthagytam a hazámat, pedig a lóf...t a nagy pénz miatt! Azért, hogy egyáltalán életben tudjunk maradni. És akkor a mindenféle hatóság és vállalat lassan napi szintű igazságtalan zaklatásairól még nem is beszéltünk, meg arról, hogy lassan a levegővételt is megadóztatják...
Szép dolog a hazaszeretet, de így eljön egy pont az ember életében, amikor választania kell, mi a fontosabb: a haza vagy a család, mert így mindkettőt nem tudja eltartani!
Na igen, ezért jók a közösségek, ilyenek a gyártó marketingszövegéből nem derülnek ki. Köszönöm mindenkinek a hozzászólást! Nálam is szóba jön a gumi a motoromra, de... most már egyre biztosabb, hogy nem ilyen lesz, ha cserére kerül a sor.
Nekem csak pici vágások voltak.. abból is kevés, és nem a mintaárokból indult ki. Igazából nem tudom mi okozhatta, inkább olyan volt mint ha egy pengével vágták volna. Ilyesmi, de nem ilyen
A segítségeteket szeretném kérni mivel sajnos az
én ER-5-ömnek is szétesett a gyári kipuffja
az érdekelne hogy milyen sportdobot tudnátok ajánlani
és mennyiért? Néztem videót Handó és raptor dobokról
jól hangzik árilag hogy alakulhatnak ezek? És a motor
üzemét mennyire befolyásolják?
Köszönöm