Hosszú hezitálás után meg a gyári alkatrész árak melekedése okán szereztem a Kawához MANN olajszűrőt!
HAllottál erről a márkáról? Autó szerelő rokon szerint legalább olyan jó mint a gyári.
A belsejében is van valami fém lemez ami érdekesen perforált. NA meg Mad in South Africa- ennek utána néztem valóban van ott gyáruk.
Nos van véleményed a cuccról?
Mind a négy nagy japán motorgyártónak megvan a maga klasszikus világa, sőt angol, olasz stb... motorok között is vannak gyönyörűségek. Az Inazumáról szinte semmit nem tudtam korábban, hírtelen felindulás eredménye volt, az elején tartottam is tőle főleg megbízhatóság terén. Korábban el se tudtam volna képzelni magamnak csak a Honda valamelyik típusát de azóta már lekerült a szemellenző A CB 1300 se azért tetszik mert Honda, vagy mert bitang ereje van...
Azt a motort egyszer úgy rajzolta meg valaki ahogy én is tettem volna ha rám bízzák, nem tudnék olyan részét említeni amit radíroznék és javítanám...
Én ott leszek, akárhol és akár mikor lesz a találkozó!
Nekem is a klasszikus gépek a szívem csücske, azon belül is a W800. Az ER5-öt meg én is nagyon sajnálom, hogy el kellett adnom. De amint lehet, visszatérek a márkához, nem kötök több kompromisszumot a motorozás érdekében.
Zephirt akartam venni anno.De nem volt kínálatban sehol.Mivel a klasszikus motorok (motor kinézetü motorok )tetszenek ezért is választotam az ernőt.Van benn egykis retro.
Hangra nekem igazán a kawa sornégyes hang az igazi zene.
Ha még emlékszel tavaly majdnem találkoztunk, akkor voltunk a feleségemmel a Bükkben és vasárnap délután átmentünk Hollóstetőről Bükkzsércre, de a Hősök út addigra már csendes volt... úgy rémlett ti is hétfőig maradtok...
Köszönöm a meghívást, majd meglátjuk még addig
Nekem csak azért volt érdekes ez a vidi a GTR- ről, mert sehol sem találtam eddig, hogy mi is a vége a gépnek, és azt hogy adja le. Szal, engem meggyőzött!
Mi is kissé szétestünk, de azért jövőre immáron harmadik alkalommal megrendezzük a szokásos TKB-s talit, a szokásos túrázós, együtt főzős, vetélkedős formában. Sőt jövőre, szezonnyitó- és a szokásos évzáró buliról is szó van!
Ha lesz kedved- Téged is szeretettel várunk!
Szoktam olvasni a fórumotokat, sőt amióta a megszokott fórumaimból hiányzik az egység egyre több más fórumot is böngészni szoktam. A túrás nézegetős videókat többre értékelem, a youtube tele van az "üveghangigkiforgatós" gyorsulásokkal, biztosan megvan annak is a szépsége csak rá kéne érezni ahhoz viszont karcsú a 86lóerő
viszont amire nekem kell arra meg bőven elég
Az már egy más világ nem a klasszikus stílus. Túlzottan régimódi vagyok ahhoz, hogy a "műanyag motorok" megdobogtassák a szívemet... velem született rendellenesség
Csak az olyat szeretem amihez ragad a mágnes
Egy dologban van ami még nekem vonzó a Kawa Zephyr. Az a jól megszokott- igazi dög, nyers csörgős Kawás hang- nekem meg ez a mániám. Szinte érezni ahogy átjárja az erő!
Bár közben egy kicsit csikorog a fogam, de azt kell mondjam, hogy ebben a bátor kijelentésben van némi igazság persze a "simán" az túlzás. A CB 1100 gyönyörű klasszikus, de a hátsó traktus faridom nélkül nekem nagyon sutának tűnt már az első pillanatban amikor megláttam... a leömlők térbeli elrendezése se igazán jön be.
A Zephyr egy műremek, ebben a színösszeállításban főleg és azok a fűzött küllők...
Szóval bármennyire is Honda fan vagyok a két motor közül én is a Zephyrt választanám
Még szerencse, hogy létezik a CB 1300, így nem esik folt a nick-nevemen mert az a motor SZERINTEM minden tekintetben üti az összeset...
Laci!
Hosszú hezitálás után meg a gyári alkatrész árak melekedése okán szereztem a Kawához MANN olajszűrőt!
HAllottál erről a márkáról? Autó szerelő rokon szerint legalább olyan jó mint a gyári.
A belsejében is van valami fém lemez ami érdekesen perforált. NA meg Mad in South Africa- ennek utána néztem valóban van ott gyáruk.
Nos van véleményed a cuccról?