Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahogy látom a két felsô az az Er6n es az F japán belpiacos változata... Minek hoznak ide, mikor itt a nagy tesó?!
igen, mi a fa.é nem hozzák be ezeket a modelleket?
Ha lehetne választani, er4-n.
ugye, hogy ugye? ráéreztem!
nem vagy semmi!
Amúgy mik vannak a belpiacon: Ninja 400R és Er-4n.

http://www.kawasaki-cp.khi.co....
http://www.kawasaki-cp.khi
.co....


Vagy a 250-es klasszikus Estrella és TR:
http://www.kawasaki-cp.khi.co....
http://www.kawasaki-cp.khi.co..
..


Az ilyeneket miért tartják meg maguknak?
Hát erre jó esélyeid vannak :
http://totalbike.hu/hirek/2012/10/11/kawasaki_barmi_is_ez_kerjuk_sze
pen/


Persze lehet csak belpiacos lesz.

Egyébként pont ezért javítottam ki magam, mármint hogy a Ninja és a Duke nem vetélytársak, hanem mindketten az A2 élenjárói, mert ez egyszerűen itt dől el - aki csupasz gépet szeretne, az nem gondolkodik Ninjában, és fordítva. A Ninjának a Honda 250-ese a legnagyobb vetélytársa, a Duke-nak meg az Inazuma talán... (Ez utóbbi azonban meglepően harmatosra sikerült, ahogy néztem...)

Na meg még itt vannak az új 500-as Hondák, csak azokról még annyira nem lehet semmit tudni, félek azok is olyan poroszkálósak-gázhúzásbüntetősek lesznek, mint az NC700...
Nem tudom, ugyanaz-e a jelenség... De itt a Boncteremben is az egyik BT45 elég furcsán néz ki 2000 km után.
http://www.sportmotor.hu/teszt...

Ráadásul más is megerősíti, hogy neki is ilyen lett. Viszont állítólag a tapadást nem befolyásolja...

Hát nem tudom. Hitelt érdemlen akkor tudnék nyilatkozni, ha ilyenem lenne (még nem kizárt).
Látod Krisztim!

Bassz be kell iratkoznunk kondi terembe, mert ennyi zongorát egy szusszal, az fene sem tud betolni majd!
szia sagem, grat az új társadhoz, nagyon szép
egyre kevesebben vagyunk er5 tulajok
annak viszont zongorista örül, hogy bővül a zongorázók kis csapata
A Continental-ról itt találtam egy kis leírást egész meggyőzőnek tűnik!

http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=news&nid=1237&sessio
n_id=JbkIKEOlgg.5840

http://www.conti-online.com/generator/www/de/en
/continental/motorcycle/general/links/news/cta_testwinner_en.pdf

Az előző motoromon volt ilyen gumi hátul nem volt gondom vele de azért a Bridgestone-ban az fogott meg h tartós teszten győzött ill. h két komponensű ami számomra szintén a tartósságot jelenti!
Na majd még olvasgatok egy kicsit h melyik lenne a jobb!
Norbertónak gratulálok, nagyon jól néz ki a TDM.
Nem igazán szoktam nézegetni az ilyen típusú gépeket, mert ugye az én magasságomhoz nem passzolnak sajnos, de ez szép.
Teszek fel képet az új szerzeményről én is, sajnos menni nem igazán tudtam vele mert nálunk havasak az utak, a futóműve nagyon jónak tűnik az Er-5 után.
Sziasztok!
Elég rég jártam erre, Fisi le is tolt érte.
Ráadásul én is elcseréltem az Ernőmet, de amint olvastam nem vagyok egyedül ezzel, ez ad egy kis megnyugvást a lelkemnek.
Én is zongorára azaz Yamahára váltottam, XJ 6 lett az utód.
Egyik szemem sír a másik meg nevet, szerettem a Kawát.
Egyik motoros ismerősömnek garanciális ügye van folyamatban BT45-el kapcsolatban. Kolozsvári az ismerősöm így azzal próbálok segíteni, hogy járom helyette az R17 nyakát ezzel kapcsolatban. A garanciális követelést jogosnak vélték de még nincs felhatalmazás a kifizetésre. De nem ez a lényeg, hanem az hogy egy alig futott gumi elkezd repedezni... ráadásul nem egyedi eset mert legutóbb amikor ott jártam az ügyintéző mondta van újabb folyamatban lévő BT45-ös történet is és itt az oldalon olvastam már mástól is hasonló észrevételt.
Zimi már olyan leszel, mint a Mézga családban a Köbüki- kissé utópisztikus!
Duka=Duke
Szerintem is a Duka 390 lesz az igazi játékszer. Könnyű, fordulékony, kezes, megspékelve asszem 43 LE-vel.

Valahogy a csupasz motorok közelebb állnak hozzám. Akármilyen jó a kis Ninja, nem hiszem, hogy burkolt-sport motorom lesz valaha is.

Nem ártana, ha Kawáék kinyomnák a 300-as Ninja csupasz változatát, mondjuk ER-3 néven.
Szerintem a BT 45- ben nincs olyan ami neki jó lenne, már méretileg, de hát én sem értek hozzá
Túraendúrós gumikról nekem sincs tapasztalatom, de azt megerősítem, hogy a Continental gumikat eddig mindenki szidta (nem konkrétan ezt a típust) - de pl. itt a Boncteremben is van, aki szereti a márkát. A másik a Bridgestone BT45? Arról viszont jókat hallottam, nagyon jól tapad, esőben is - cserébe gyorsan kopik. De ez sem saját tapasztalat, szóval felelősséget nem vállalok érte.
Hát sajna én legalább is nem ebben a kategóriában utazom, sajna nem tudok Neked segíteni ebben. Amúgy pl. az Er5- re való Continental gumik úgy tudom nem annyira jók, de persze ezek egész más motorra való gumák. Próbálj túra endurós berkekben is érdeklődni!
Nincs itt semmi gond, nyugi! :-)
Már át ragtuk a témát Gadus !:-)
szimpatikus a cucc, Köszi az infót smice
Akkor nem lesz gond! Nem tudtam milyen magas vagy, de az a TDM biztos magasabb, mint az ER-5.

Megkerestem a linket az emelőkhöz:
http://motorarzenal.hu/index.p...

Az az első két piros van nekem. Innen is vettem, csak pár éve még olcsóbb volt.
Szerintem semmi rosszat nem mondtam az ERnőről, sőt...

No mindegy részemről zártam a témát...