Hehe- azért az a 260- nál 8500 fordulat 6.-ban!
ÉS még onna is húz mint később látszik, előtte azt hittem hogy nem bír kiforogni ott, de aztán elkezdtem bele gondolni- 160 ló ne bírná?
No- én azt mondom az a 270 km/h- végsebesség igencsak combos!
Találtam egy videót mennyi is a vége az egyik kedvencemnek! Ilyen az amikor elindul 3 mázsa Kawa módra- bár az elejét elcseszi a srác rendesen!
Gtr 1400 Rulzz!
És még egy fontos dolog, a jó állapot egy szubjektív dolog, de azért az én eladott ER5-öm állapotához, a linkelt honda(bár a típust kedvelem) nem érhet fel...
ezért mondom, hogy ár/teljesítmény viszonyba nézve tényleg jó az ERnő
Azt nem mondhatom, hogy a piac összes használt motorját ismerem, de tény hogy utóbbi időben elég vastagon szondázom a használt paripákat, és sajnos az eddig tapasztalatim nem túl pozitívak
A képeken nagyon sok motor jól néz ki, aminek egy része azért van, mert a feltett fotó már több éves, más része pedig azért, mert távolról minden sokkal szebbnek látszik...
Ettől függetlenül, én is használt vasban gondolkodok, mert másra nem futja, de tisztában vagyok vele, hogy bmit veszek, azzal törődni, költeni kell
Az ER5 -öt azért tartom nagyon jó ár/értékűnek, mert 6 kilóból olyan patent állapotút lehet vásárolni, amivel kicsi az esély a bukásra, és jó eséllyel kevés költéssel sokáig lehet örömmel használni
Én pl. ha valaki meg akarná venni a Tiédet Ferikém- egyből elárulnám neki, hogy a lengés csillapítókat vegye szemügyre, egyem azt a kis csoffadt- szép szál fejedet!
Mert kívülről az asszony patikára suvickolja mindig- helyetted is kákabelűkém!
Nem---félreértettél! Akár mennyire kíméli az ember a motorját az idő vas foga meglátszik rajta! Ezen meg csak az ülés van kiszakadva,de az is lehet hogy élőben azért más sőt......! A km tudom jól hogy csak egy dolog. Volt szerencsém 102 ezer kilométert futott VFR hez,járt mint a doxa!
Szóval ha csúnya lenne akkor jó lenne. Érdekes hozzáállás. Egyébként meg meg kell kérdezni az eladót.. az utolsó 4 évről biztos tud mesélni, de lehet hogy a megelőzőekről is. Szerintem jó vétel az a motor.
Amikor vettem a motorom az ilyen túl szép hogy igaz legyen állapotú volt, az akkori 110 ezer kilométere ellenére is
650-ért már olyan keveset futott, ugyan fiatalnak már nem nevezhető Varaderot lehet kapni ami szinte meg is szólal. Ez azért egyáltalán nem nevezhető soknak.. főleg hogy 3 millió egy új.
Hát a kategóriájában tuti ár érték bajnok! A GS 500 egy fapados semmi ehez képest, a CB 500 meg drága+technikailag nem tud többet! Bezzeg a V-stromok,meg a Varaderok még mindig baromi drágák legnagyobb sajnálatomra..:(
A legnyagyobb baj az,hogy a hirdetésekben egyre lejjebb mennek az árak. 2005-ös is van egy asszem 550-ezerért! Az enyém 02-es de 500 alatt oda nem adnám.
A legalja egy 99 es asszem 329-ért! Kemény....
szia, sajnálom, hogy ernőt eladtad
de örülök, hogy ismét jó kezekbe került
sajnos, egyre kevesebben vagyunk a csapatban er5 tulajok
zongorista örülni fog, hogy lesz egy zongoratársa, így tudtok majd egymásnak segíteni tolni a masinákat
Sajnos rossz hírt kell bejelentenem, eladtam az ERnőt …
Mielőtt bizonyos személyek trollkodni kezdenek, nem, nem volt vele semmi bajom, sőt nagyon hálás masinát ismertem meg benne az elmúlt négy év alatt.
Az ER-nőt nekem nagyon bejött, csak két dologgal nem voltam maradéktalanul elégedett egyik a fék, másik a szélvédelem, de igazából mindegyikkel együtt tudtam eddig élni, mert más bajom nemigen volt a masinával.
De most, hogy vidékre költözünk, és a munkám jellege is változik, sokat kell majd autópályán járnom .
Ezért elgondolkoztam, hogy azért az ERnő nem oda való, és nézegetni kezdtem a motorokat, csak úgy hobbiból. Aztán az egyik nap az egy kollégám aki már egy ideje érdeklődik az ERnő után mondta, hogy megvan a jogsija meg a zsé vinné az ERnőt, én pedig fájó szívvel de odaadtam, mert tudtam, hogy jó kezekbe kerül.
A hogyan továbbra is megvan már az elképzelés, nagyot akarok, mármint fizikailag nagyot, hogy jól elférjek, és menjenek majd egy seggel a rendszeres nagy etapok.
Megnéztem egy pár gépet, és most úgy néz ki valószínű egy TDM 850 es lesz. De egyelőre még csak keresgetek, így a téli szezonba úgy tűnik viszonylag kevésből megúszom a váltást.
Remélem azért még megtűrtök itt, hogy eladtam A MOTORT, és egy zongorára ülök át
ÉS még onna is húz mint később látszik, előtte azt hittem hogy nem bír kiforogni ott, de aztán elkezdtem bele gondolni- 160 ló ne bírná?
No- én azt mondom az a 270 km/h- végsebesség igencsak combos!