Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy igen !
Hogy is volt a reklamban anno?
Apa kezdődik ...
Email címet kérek!
Mert:vízhűtéses,hengerenként 4 szelepes,50LE ,a legszebb,meg KAWASAKI
Sziasztok!
Az ER5-öt és a GS 500-at nézegettem mostanában. Tudnátok írni pár dolgot hogy pontosan miért is jobb az ER 5 a GS-nél? Miért választottátok ezt a motort? Gondolom korábban más is volt a helyzetemben. Mind a kettő tetszik, de sajnos még nem volt lehetőségem kipróbálni őket.
Nem igazán tudtam hogy melyik topicba írjam a kérdéseimet, szóval a GS-ben is érdeklődni fogok.
De azért volt ebben a balesetben pár rizikó faktor is:

- kölcsön motor+tapasztalatlanság+kanyarba beesés nagy sebességgel...máris megvan a baj.
Hát igen- nem csoda ha nem népszerű az emberek közt a motorozás- persze legalább 10x ennyi autós baleset jut egy ilyen motoros balesetre, de hát valahogy mégis az az utópia él az emberekben, hogy a motorozás veszélyes..

R.I.P.
Mindig szomorú, ha egy motoros meghal.
Ez a srác 17 éves volt, egy barátjától kapta kölcsön a cross gépet, de nem tudta bevenni a kanyart és nekiment egy fának.
Nem messze történt a házunktól, most este vettük észre a mécseseket. Csütörtökön került a kórházba életveszélyes állapotban, de nem tudták megmenteni.
Egyébként ezekkel szerintem nem is a magasság- hanem a szélesség lenne a gond, már a bowdeneknél..
Tessék apró barátom!

Kormány
Ahha,köszi az infót majd szétnézek a neten. Tudomásom szerint 3 cm-t engednek a bowdenek felfelé! Na de majd megméregetem!
Fisi: hagy ne taglaljam mi fog történni ha Maci hozzányúl.....:))
Ó kurvák vére gyors gépelés- szóval Szerintem csapjunk lé a lábaidból Feri tesóm-

Szerointem csapjunk lé a lábaidból Feri tesón- majd Don Medve biztos megcsinálja!
Nagyon köszönöm mindenkinek a kedves szavakat! :)


Kawaer5, abból a keresztmerevítőből meg a magas egyenes állásból ítélve ez valami terepmotor kormánya; szerintem könnyű ilyet találni, sokan raknak krossz kormányokat túramotorra. Mérd le a csőátmérőt, a befogók távolságát, aztán irány a bontó/e-bay/motorbolt stb., és válaszd azt ami méretben megfelel meg neked tetszik. Én így csinálnám.
"robogóra nem kell beöltözni"
- nagyon sok robogó reklámban azt lehet látni, hogy utcai ruhában, esetleg öltönyben robogózgatnak a városban. Főleg az olaszok. Akkor hogy is van ez?
Bármennyire is egyet értek a protektoros motoros ruha viselésével, ha nap mint nap robogóval járnék, szinte biztos, hogy nem venném fel. Csak ha túrázni mennék a nagygéppel.
Egy motoros dzseki, esetleg egy felcsatolható térdvédővel+kesztyű, de nem öltöznék be. Vagy ezzel már be is öltöztem?
Egyébként a magyarországi átlag jövedelmekhez képest minden drága, ami motoros kellék. Rohadt drága.
120 ezer Ft-os sisak? Sosem lesz rá pénzem.
150-200 ezres bőrruha? Felejtős.
Örülök, hogy egyáltalán gurulni tudok valamivel.
Ilyesmi kormányt nem tud valaki? Nekem kényelmesebb lenne ha picit magasabb lenne a gyárinál!

http://youtu.be/TTVCIQa6nr0
jó egészséget és gratulál a zarándok család
remélem, hogy asszonka nem szenvedett nagyon sokat
GRATULÁLOK!

Jó egészséget a kis hölgynek, és az anyukájának
Gratulálok én is a család bővüléséhez :)

Nem, eszem ágában nincs lecserélni egyébként, amíg egyben van, marad De azért persze nézem, milyen alternatívák léteznek. Ezért került nekem képbe az NC, olyan ismerős lenne, meg a korai tiltás se zavarna, a hosszú fokozatokkal együtt olyan lenn, mintha rám öntötték volna Az F650-nek sincs sokkal több max fordulata, és a közelében se járok soha annak se (3500 körül felváltok), az NC se vágna orrba vele soha. De akkor se értem, mitől nehezebb vagy 25-30 kilóval

Egyébként ha már szóba került, a kis Duke is tetszik, nagyon el tudnám képzelni backupnak, amíg Teresa kötelező kiálláson van a csepeli szervizben. Igazából ilyen rövid távokon egyszerűen ideális. Még a párom jogsija is jó lenne rá.

Egyébként nem értem a "robogóra nem kell beöltözni" frázist. Ugyanúgy venném hozzá a protektoros cuccot, nem látok a robogón semmit, ami megvédene eséskor.

De most úgyis négykerekű backup lesz, mert néha el is kéne cipelni valami nehézséget, ami motoron már tényleg nem fér. Meg azért van olyan idő, amikor már nem szívesen ülök motorra. Az idei november nagyon kellemesen laza volt, de tavaly azért szar volt menet közben a jeget vakarni a plexiről meg a szemüvegemről, ahogy ráfagyott a köd Meg a februárt is kihagytam a kétjegyű mínuszaival, meg mert itt senki nem takarítja az út, így a félméteres hótorlaszon se tudtam lejönni a háztól
Az álom, akkor is a Kawasaki W800. Ilyen alapon nekem sem kell már motor. Zirig Árpád is elélvezett rajta, amikor tesztelte a Totalbike-on.
W800 teszt
Idézet a cikkből:
"Felültem és otthon éreztem magam." Ennyi.
Na ezért vagyunk mások és nyilván mindenkinek megvan a maga élménye a motorkategóriákkal, ami aztán befolyásolja a későbbi márka, vagy típus hűséget.

A babához gratulálok és sok-sok boldogságot kívánok nektek!

Visszatérve: robogóval nekem nincs rossz élményem. Igaz nekem egyetlen egy volt, egy nagykerekű Aprilia Scarabeo, de én azt nagyon szerettem. 70 ccm, kétütem, a forgalomban nagyon jó volt.
Azt hiszem, egy nagykerekű 500-as Scarabeo biztos élményforrás lehet, azzal együtt persze, hogy a robogós üléspozíció vagy bejön valakinek, vagy nem.

A városi közlekedésben a robogóval semmi bajom, szerintem kényelmesebb és stressz mentesebb, normális ruhában is fel lehet rá ülni, nem úgy megy az ember be a boltba, mint egy motoros futár.
125-öst azért gondoltam venni, mert arra párom is megcsinálná a kiegészítő jogsit, vagy papírt, nem tudom hogy hívják.
Ez kedves tőled, de akkor rögtön idézek is a cikkből:
"bármelyik nagykerekű 125-ös robogó kenterbe veri, ha csak közlekedési eszközt keres az ember." Hoppá.

Arról nem is beszélve, hogy 10,3 LE. Ez kb. a kisgané kategória.
A KTM Duke 125 15 LE, ráadásul, amiről a képet feltettem, az a Duke 200-as, 21 LE-vel.
A KTM váza nem játékmotor, mint a Kawa, mert a váz 3 köbcenti kategória kiszolgálására készült: 125-200-390.

Mindegy is, úgysem veszek KTM-et, csak tetszik.
Köszönöm szépen!

Tudom, hogy nem úgy vagy szemellenzős. De nem mindenki tudja.

Persze a motorválasztásban mindig van egy jó adag irracionális érzelmi tényező is. Emlékszem, kisgyerekként valami gyermek enciklopédiából ismerkedtem a motorokkal, volt benne pár példatípus, képekkel, többféle márkából... Bár a Triumph is nagyon tetszett, végül kiválasztottam kedvenc motornak a BMW-t az oldalról. Ez egészen addig tartott is, amíg rá nem jöttem, hogy a következő oldalon is vannak még motorok. Lapoztam... és ott megláttam a Kawát.
Többé nem volt kérdés, mi a kedvenc.
Miki!


Gratulálok az új családtaghoz! Sok egészséget Nektek!
Én sem úgy vagyok szemellenzős ,hanem hogy nem érdekel más márka ez tetszik alegjobban! Mondjuk a BMW az amit még nagyon kedvelek . Van más gép is mi tetszik, de nem érdekelnek, ennyi...