Eladó a motorom! Nagyon szép állapotú! Bukócső és egyedi hűtőrács van rajta, azon kívül teljesen gyári állapot! Műszaki lejár augusztusban, de azt megcsináltatom, benne van az árban!
Légyszi, ha ismerős ismerőse vagy valakit érdekel, adjátok tovább! http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/60796/kawasaki-er-5-500
Köszi a részletes leírást- én is tudtam, hogy jó cucc, de hogy Nálad ennyire bejön, azt a legmerészebb álmomban sem gondoltam volna!
Na ezek után majd kíváncsi leszek hogy nálam is hasonló lesz- e a tapasztalat, de nekem mostanában sajnos jóval lassabban gyűlnek a kilométerek..
Úgy történt a dolog ahogy terveztem, két tubust használtam fel és miután lefutottam a motorral a beépüléshez előírt km-eket, lecseréltem az olajat és az alapolaj is Xado lett. Ekkor már nem tettem hozzá gélt mert azt mondta a forgalmazó, hogy az alap olaj tartalmaz annyi ceramic-ot ami elég a szintentartáshoz Ezután jött a 800km-es túra Erdélyben és most hétvégén átléptem az olajcsere óta az első 1000km-t is. Nekem ez sokkal nagyobb változást hozott mint a géles kezelés, vagy lehet a kettő együttes hatása miatt alakult ki a kulturáltabb motorhang és a még eddigitől is pontosabb és puhább váltó.
Hétvégén az egyik "lég-olajos" márkatársammal motoroztunk és szóba került a hondások problémája, miszerint állandóan hallgatóznak mert olyan csendes és kulturált a motorjuk, hogy a legkisebb mechanikai zaj (pl.rugó fáradás a kuplungházban) is kihallatszik belőlük. Mi ettől "szerencsésebb" helyzetben vagyunk ugyanis a dieseles hang szépen palástolja az apróbb zörejeket... néha kerreg, zakatol, meg különböző hangokat produkál amit meg lehet szokni és lehet együtt élni vele hiszen tudjuk, hogy a gyári illesztési hézagok is nagyobb tűréssel készültek és a vízburok is hiányzik mint hangtompító közeg Viszont képesek elviselni az extrém hőfokot is és én tanusíthatom, hogy nem olyan egyszerű megfőzni ezeket, nem egy olyan nyári felvonuláson voltam már amikor a vizes blokk hamarabb megadta magát mint a jó öreg "olajkályha". Lényeg az, hogy úgy tünik ezekhez a gépekhez kiválóan megfelel a Xado és bár nem csinál belőlük Hondát de azért mégis kellemesebb hangon muzsikálnak egy kis ceramic-ért cserében. Az előzményeket tudod, nálam az állapotmegóvás volt a cél és a minél több kilóméter lefutása, mindössze ennyit várok a Xado-tól nem pedig lóerőket, alacsonyabb fogyasztást vagy egyébb nyalánkságokat.
Úgy tünik eddig ez volt a legjobb olajválasztás, a tesztek folytatódnak majd jelentkezek a későbbiekben is.
Üdv!
Üdv!
Az olajváltást követően bő ezer km után csak annyit mondanék, hogy nagyon jók a tapasztalataim! Nincs az az üzemi hőfok amit ne viselne el és a motor is határozottabban csendesebb!
Azóta is olvasgatom az ezzel kapcsolatos leírásokat, akik kipróbálták azoknak nagy többsége dícséri, van ellentábor is akik nem próbálták ki ugyan de a reklámszöveget elferdítve próbálják megmagyarázni, hogy miért nem működhet
Engem viszont meggyőzött és legközelebb is ezt választom!
Ja valahol ott hagytam el a Kawáról egy alkatrészt szerdán mikor Orfűre mentünk.Gondolom nem húztam meg rendesen mikor a láncon állítottam.
Mhmax ha olvasod: megvan a bontott gépen ez a kis zárólemez? Ha igen akkor vevő lennék rá.
Sziasztok!
Fisi miért nem csörögtél, hogy jöttök Orfűre, mentem volna én is.De mivel nem tudtam ezért favágásra adtam a fejem, pedig motorozni jobb lett volna.
Légyszi, ha ismerős ismerőse vagy valakit érdekel, adjátok tovább!
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/60796/kawasaki-er-5-500
KÖSZI!
Na ezek után majd kíváncsi leszek hogy nálam is hasonló lesz- e a tapasztalat, de nekem mostanában sajnos jóval lassabban gyűlnek a kilométerek..
Hétvégén az egyik "lég-olajos" márkatársammal motoroztunk és szóba került a hondások problémája, miszerint állandóan hallgatóznak mert olyan csendes és kulturált a motorjuk, hogy a legkisebb mechanikai zaj (pl.rugó fáradás a kuplungházban) is kihallatszik belőlük. Mi ettől "szerencsésebb" helyzetben vagyunk ugyanis a dieseles hang szépen palástolja az apróbb zörejeket... néha kerreg, zakatol, meg különböző hangokat produkál amit meg lehet szokni és lehet együtt élni vele hiszen tudjuk, hogy a gyári illesztési hézagok is nagyobb tűréssel készültek és a vízburok is hiányzik mint hangtompító közeg Viszont képesek elviselni az extrém hőfokot is és én tanusíthatom, hogy nem olyan egyszerű megfőzni ezeket, nem egy olyan nyári felvonuláson voltam már amikor a vizes blokk hamarabb megadta magát mint a jó öreg "olajkályha". Lényeg az, hogy úgy tünik ezekhez a gépekhez kiválóan megfelel a Xado és bár nem csinál belőlük Hondát de azért mégis kellemesebb hangon muzsikálnak egy kis ceramic-ért cserében. Az előzményeket tudod, nálam az állapotmegóvás volt a cél és a minél több kilóméter lefutása, mindössze ennyit várok a Xado-tól nem pedig lóerőket, alacsonyabb fogyasztást vagy egyébb nyalánkságokat.
Úgy tünik eddig ez volt a legjobb olajválasztás, a tesztek folytatódnak majd jelentkezek a későbbiekben is.
Üdv!
Tudja valaki, hogy pontosan milyen típusú a gyertyapipa, ami a gépünkön van?
Az olajváltást követően bő ezer km után csak annyit mondanék, hogy nagyon jók a tapasztalataim! Nincs az az üzemi hőfok amit ne viselne el és a motor is határozottabban csendesebb!
Azóta is olvasgatom az ezzel kapcsolatos leírásokat, akik kipróbálták azoknak nagy többsége dícséri, van ellentábor is akik nem próbálták ki ugyan de a reklámszöveget elferdítve próbálják megmagyarázni, hogy miért nem működhet
Engem viszont meggyőzött és legközelebb is ezt választom!
Mhmax ha olvasod: megvan a bontott gépen ez a kis zárólemez? Ha igen akkor vevő lennék rá.
Fisi miért nem csörögtél, hogy jöttök Orfűre, mentem volna én is.De mivel nem tudtam ezért favágásra adtam a fejem, pedig motorozni jobb lett volna.
izzadok, szenvedek, nem motorozok.
Örülök, hogy éltek és virultok, motoroztok
meg hébe-hóba hamburgert zabáltok!
az nem baj, ha fisi megkopaszodott, sose sajnáld
fisi, szeretünk