Hát várok arra hogy Neked ,meg a többieknek mikor jó.Írjatok hétvégéket (gondolom szombatokat)aztán meglátjuk hogy hogyan tudunk minél többen összejönni.
ER-5 s tulajok!Minden évben megrendezésre kerül Csákberényben a falunap.Évek óta én szervezem a motorosok meghívását.
Pannóniákat gyűjtök,és ezeket ki szoktam állítani a meghívott motorokkal együtt.
Mivel ER-5 tulaj is vagyok,a fórumot rendszeresen olvasom.Arra gondoltam,az idén összehozhatnánk egy kisebb találkozót.Csákberény a Vértes lábánál fekszik,egy kis település,Székesfehérvártól Győr irányába.Július 28. szombaton lenne a rendezvény,12 órától,egy pincepörköltre minden motoros a vendégem .Egész délután programok,közben streetfighter bemutató,falum szülöttével,a többszörös bajnok Végh Tomival(Tompika).Ha esetleg érdekel benneteket,jelezzétek e-mailben.Jó lenne legalább egy tíz ER-5 öt összehozni.Előre is köszönöm.
Átolvastam az ER-5 doksit, kicsit laza a stílus, de szerintem ez motoros körökben bőven belefér.
Azonban a végén lő idézetekből kicsit nekem a "másik" csapat fórumával való kakaskodást vélek felfedezni. Szóval azt vagy ki kellene hagyni, vagy pedig FAQ szerűen - személyeskedés nélkül- pontokba szedve átírni.
Gumitémában teljesen egyetértek Krissal-lal és a többiekkel: optikai tuning nem éri meg azt a pénzt, a motor meg még rosszabb is lesz tőle. Szóval a helyedben nem cserélném ki.
Nekem 250-es Ninjám van, ugyanez a gumiméret gyárilag (felniméret lehet más...), és a tinininja fórumon is sokszor feljön a gumitéma, elsősorban azért, mert a nagy gyártók új fejlesztésű radiálgumijait csak 150-től felfelé méretezik, ma már nem gyártanak ez alatt csak "veterán gumit". De eddig mindenki arra jutott, hogy a 150-essel sokkal rosszabb, kevésbé biztonságos, nehezebb és lomhább, nagyon behúzza a felni, vacak az íve, így kisebb a tapadó felület egyenesben, kanyarba meg beesik, ráadásul ha gyári a 110-es elsővel használod, akkor a nagyon más ívek miatt veszélyes, mert a hátsó kerék még javában dőlne, amikor az elsőnek már elérted peremét és kimegy alólad.
Szóval a pénzed fölösleges 150-es gumira költeni, csak vesztesz vele minden téren. Szerintem.
Elő kerültél?
Érdekel a dolog!
Antal
Gadus - mHmax!
Mi van az egynapossal?
aMORF!
A Te taliddal? Mozduljunk már meg TKB- sek!
Pannóniákat gyűjtök,és ezeket ki szoktam állítani a meghívott motorokkal együtt.
Mivel ER-5 tulaj is vagyok,a fórumot rendszeresen olvasom.Arra gondoltam,az idén összehozhatnánk egy kisebb találkozót.Csákberény a Vértes lábánál fekszik,egy kis település,Székesfehérvártól Győr irányába.Július 28. szombaton lenne a rendezvény,12 órától,egy pincepörköltre minden motoros a vendégem .Egész délután programok,közben streetfighter bemutató,falum szülöttével,a többszörös bajnok Végh Tomival(Tompika).Ha esetleg érdekel benneteket,jelezzétek e-mailben.Jó lenne legalább egy tíz ER-5 öt összehozni.Előre is köszönöm.
Bár nem bánnám, ha nem lenne legközelebb
Norbi biztos lusta volt az asszonyt felkelteni, azért lett ilyen béna a kép!?! Az nem egy Gs 500- átphotoshoppolva!?
Azért nem került még ki a teszt, nézd át, aztán javítgassad, majd küldd vissza nekem!
Jó kis túra volt gratula!
Átolvastam az ER-5 doksit, kicsit laza a stílus, de szerintem ez motoros körökben bőven belefér.
Azonban a végén lő idézetekből kicsit nekem a "másik" csapat fórumával való kakaskodást vélek felfedezni. Szóval azt vagy ki kellene hagyni, vagy pedig FAQ szerűen - személyeskedés nélkül- pontokba szedve átírni.
Kicsit eltűntem, megjártuk ERnővel Szlovákiát.
A túra nagyon király volt egy apróság árnyékolta be, hogy az egyik alkalommal az ERnő
mindenelőjel nélkül leállt. Úgy tűnt, mintha nem kapna benzit. Volt is kis para, de aztán
nekiállt a négy informatikus,és hamar kiderült, hogy dugulás volt, a tűszeleppel volt a
gond. A megoldás annyi volt, hogy PRI-be tettük párszor, túlfolyattuk, és ettől kiment a
kosz. Persze a gyertyát ki kellett venni, ami a gyári szerszámokkal volt vagy félóra, de
utána már ketyeget is a masina, persze eleinte alig volt alapjárat,de utánna egy kis
kergetést követően kitisztult.
Most, hogy visszaértünk elvittem szervizbe, hogy azért nézzék meg, de a srác meghallgatta,
és azt mondta, hogy ezzel nincs semmi baj, és nem érdemes hozzányúlni.
Egyébként a többi mocin is volt tennivaló, mert a yamaha viragonak meg beszorult az inditó
gombja.
De ezektől eltekinte nagyon jó ki gurulásvolt az ERnő ismét bizonyította, hogy ideális
túramotor. A hegyeket egyenesen imádja, gyakorlatilag szinte váltás és fékezés nélkül
toltam végig vele a magas tátrát. Fogyasztása is jól alakult olyan 4 körül lett a vége az
1000 km-es túrának, amiből volt autópályás 140-es tempótól a szerpentínes 70-en át a városi
tötymörgésen kereesztül minden.
Az idén beszerzett 35literes kappa doboz is nagyon jólteljesített rajta, egyrészt amíg
eljutottunk a szálásig bőven elfért benne minden ami a 4 napra kellett, másrészt a
csillagtúrákon marha készelmesvolt, hogy simán eelfért benne a buko,kesztyű, esőruha, így
csak a kabátot kellett cipeelni, ami nagyban javította a komfortérzetemet.
Bizonyítás képpeníme egy fotó is
Nekem 250-es Ninjám van, ugyanez a gumiméret gyárilag (felniméret lehet más...), és a tinininja fórumon is sokszor feljön a gumitéma, elsősorban azért, mert a nagy gyártók új fejlesztésű radiálgumijait csak 150-től felfelé méretezik, ma már nem gyártanak ez alatt csak "veterán gumit". De eddig mindenki arra jutott, hogy a 150-essel sokkal rosszabb, kevésbé biztonságos, nehezebb és lomhább, nagyon behúzza a felni, vacak az íve, így kisebb a tapadó felület egyenesben, kanyarba meg beesik, ráadásul ha gyári a 110-es elsővel használod, akkor a nagyon más ívek miatt veszélyes, mert a hátsó kerék még javában dőlne, amikor az elsőnek már elérted peremét és kimegy alólad.
Szóval a pénzed fölösleges 150-es gumira költeni, csak vesztesz vele minden téren. Szerintem.