Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát várok arra hogy Neked ,meg a többieknek mikor jó.Írjatok hétvégéket (gondolom szombatokat)aztán meglátjuk hogy hogyan tudunk minél többen összejönni.
Hello öreganyám!

Elő kerültél?
Szia!

Érdekel a dolog!

Antal
Én is benne lennék, kérdésem, ha megyünk lehetne e szállást szerezni helyben, és ha igen akkor mennyiért?

Gadus - mHmax!

Mi van az egynapossal?

aMORF!

A Te taliddal? Mozduljunk már meg TKB- sek!
Na igaz hogy én lecseréltem az er-5 öt de nem vagyok ellen egy ilyen talinak
ER-5 s tulajok!Minden évben megrendezésre kerül Csákberényben a falunap.Évek óta én szervezem a motorosok meghívását.
Pannóniákat gyűjtök,és ezeket ki szoktam állítani a meghívott motorokkal együtt.
Mivel ER-5 tulaj is vagyok,a fórumot rendszeresen olvasom.Arra gondoltam,az idén összehozhatnánk egy kisebb találkozót.Csákberény a Vértes lábánál fekszik,egy kis település,Székesfehérvártól Győr irányába.Július 28. szombaton lenne a rendezvény,12 órától,egy pincepörköltre minden motoros a vendégem .Egész délután programok,közben streetfighter bemutató,falum szülöttével,a többszörös bajnok Végh Tomival(Tompika).Ha esetleg érdekel benneteket,jelezzétek e-mailben.Jó lenne legalább egy tíz ER-5 öt összehozni.Előre is köszönöm.
Na-na! Informatikust szádra ne vedd, csak akkor, ha elkúrja a számítógéped!
A bukót, meg ha rázárod a motorra, akkor a kabát mehetett volna a dobozba- ergo semmit sem kellett volna cipelned, de hát ezek az informatikusok...
Ezen a képen is több órát melóztam mire a Tesco parkolóba lefotózott motor mögé illesztettem a Magas Tátrát
Lusta de hogy vagyok luista, hisz inkább négy napig photoshoppoltam a klímatizált lakásban, minthogy elementem volna motorozni
Lehet, majd megnézem, hogy legközelebbre okosabb legyek

Bár nem bánnám, ha nem lenne legközelebb
OK, most kicsit el vagyok havazva, de jövőhéten majd szánok rá egy kis időt
Ja- nem, most nézem, hogy valami Verhovina..

Norbi biztos lusta volt az asszonyt felkelteni, azért lett ilyen béna a kép!?! Az nem egy Gs 500- átphotoshoppolva!?
Ááááá ez photoshop.Láccik az árnyéka a napnak
A tortúrat meguszhattad volna kevesebbol is, ha a csaprol leszeded a karbikhoz menő fő ágat, és rongyot, vagy kis pille palackot alá gyurtetek volna.
Helló Norbi!
Azért nem került még ki a teszt, nézd át, aztán javítgassad, majd küldd vissza nekem!
Jó kis túra volt gratula!
Fisi,

Átolvastam az ER-5 doksit, kicsit laza a stílus, de szerintem ez motoros körökben bőven belefér.

Azonban a végén lő idézetekből kicsit nekem a "másik" csapat fórumával való kakaskodást vélek felfedezni. Szóval azt vagy ki kellene hagyni, vagy pedig FAQ szerűen - személyeskedés nélkül- pontokba szedve átírni.
Ja és még a rend őrei is megnézték, és megdícsérték milyen kafa a vas :
Hali,

Kicsit eltűntem, megjártuk ERnővel Szlovákiát.
A túra nagyon király volt egy apróság árnyékolta be, hogy az egyik alkalommal az ERnő

mindenelőjel nélkül leállt. Úgy tűnt, mintha nem kapna benzit. Volt is kis para, de aztán

nekiállt a négy informatikus,és hamar kiderült, hogy dugulás volt, a tűszeleppel volt a

gond. A megoldás annyi volt, hogy PRI-be tettük párszor, túlfolyattuk, és ettől kiment a

kosz. Persze a gyertyát ki kellett venni, ami a gyári szerszámokkal volt vagy félóra, de

utána már ketyeget is a masina, persze eleinte alig volt alapjárat,de utánna egy kis

kergetést követően kitisztult.
Most, hogy visszaértünk elvittem szervizbe, hogy azért nézzék meg, de a srác meghallgatta,

és azt mondta, hogy ezzel nincs semmi baj, és nem érdemes hozzányúlni.

Egyébként a többi mocin is volt tennivaló, mert a yamaha viragonak meg beszorult az inditó

gombja.

De ezektől eltekinte nagyon jó ki gurulásvolt az ERnő ismét bizonyította, hogy ideális

túramotor. A hegyeket egyenesen imádja, gyakorlatilag szinte váltás és fékezés nélkül

toltam végig vele a magas tátrát. Fogyasztása is jól alakult olyan 4 körül lett a vége az

1000 km-es túrának, amiből volt autópályás 140-es tempótól a szerpentínes 70-en át a városi

tötymörgésen kereesztül minden.


Az idén beszerzett 35literes kappa doboz is nagyon jólteljesített rajta, egyrészt amíg

eljutottunk a szálásig bőven elfért benne minden ami a 4 napra kellett, másrészt a

csillagtúrákon marha készelmesvolt, hogy simán eelfért benne a buko,kesztyű, esőruha, így

csak a kabátot kellett cipeelni, ami nagyban javította a komfortérzetemet.

Bizonyítás képpeníme egy fotó is
hali köszi oké jó.
Azért a 150- es gumihoz, már illik felnit cserélni, pont ezért, mert nagyon behúzza a közepén a felni!
Gumitémában teljesen egyetértek Krissal-lal és a többiekkel: optikai tuning nem éri meg azt a pénzt, a motor meg még rosszabb is lesz tőle. Szóval a helyedben nem cserélném ki.

Nekem 250-es Ninjám van, ugyanez a gumiméret gyárilag (felniméret lehet más...), és a tinininja fórumon is sokszor feljön a gumitéma, elsősorban azért, mert a nagy gyártók új fejlesztésű radiálgumijait csak 150-től felfelé méretezik, ma már nem gyártanak ez alatt csak "veterán gumit". De eddig mindenki arra jutott, hogy a 150-essel sokkal rosszabb, kevésbé biztonságos, nehezebb és lomhább, nagyon behúzza a felni, vacak az íve, így kisebb a tapadó felület egyenesben, kanyarba meg beesik, ráadásul ha gyári a 110-es elsővel használod, akkor a nagyon más ívek miatt veszélyes, mert a hátsó kerék még javában dőlne, amikor az elsőnek már elérted peremét és kimegy alólad.

Szóval a pénzed fölösleges 150-es gumira költeni, csak vesztesz vele minden téren. Szerintem.