Hogy szétpörgetik szegény motort... Lehet én vagyok túl nyugis, de ennyi km/h-t én feleekkora fordulatból kihozok az ER-5-ből. Persze lehet a srác beleeszkábált valami kétsebességes Babetta váltót. A hab a tortán a vége, ahogy 8000-et pörög és 40-nel megy. A 250-es Ninjám 1-esben nem pörög 8000-et 40-nél...
Érdemes lenne műszerfal ügyben a ZR7 műszerfalakra is ránézned- itt egy vidi, szerintem ebbe is ezt a műszerfalat rakta a kawa, igaz a vidin csak a felső része látszik...
Hát ja alant írtam, miért lett Bridgestone- de amúgy is terveztem a tesztet, lévén annyira dicsérték a gumát. A mintázata nm tetszik de hát ha forog úgysem látszik!
Miért az enyém a második legjobban menő Er? És kié az első?
Érdekes volt látni, hogy a motor a lánc cserét követően visszaállt a gyári értékekre- azaz megszűnt a folyamatosan a fejemben motoszkáló gondolat- hogíy baj van a motorral.. Talán páran emlékeznek is még, hogy folyton kérdeztem, mennyit forog 90- nél nekik a gép? Mert mikor vettem akkor a 4 ezres jel, és az utána levő első rovátka közt álltt a fordmérő mutatója. NA a végére az már az első rovátka fölé ment, ezért gondoltam én minden rosszra. Lánc csere után megoldódott a dolog, ismét a régi értékeken forog a gép, tehát a kerekek kopása okozta a jelenséget.
A lánc remélem jobban fogja bírni, mint itt egy- két meber állította, kicsit vaskosabb mint a gyári volt, hosszra lehelletnyivel hosszabb- legalább is a gyári új lánc kb 4- 5 mm- el előbb állt a láncfeszítőnél.
Az első fogaskerékről, nekem nagyon hiányzik a zajcsillapító- ahogy toltam be a garázsba lehetett hallani, hogy zajosabb a fogaskerék elől mint a gyári zajcsillapítottal. A többit, majd az idő fogja megválaszolni.
Én is sokáig tartottam azt az álláspontot, hogy csak annak van varázsa, ha szakadó esőben, éjszaka elemlámpával keresed az Alpokban a térképen, hol is vagy.
Mégis amióta kipróbáltam a GPS-t, megszerettem, de csak autóban.
Motoron Bükkzsérc felé is elnavigált, pl. egyáltalán nem akartam Szolnokra bemenni, visszafelé meg Fisi a l megmondhatója, hogy össze-vissza kavartunk szar utakon, kis faluk között, mire valahogy Jászberénybe keveredtünk. Onnan Cegléd felé meg már térkép se kellett.
Motoron szerintem nem lehet még a tanktáskára se bámuldozni menet közben, hiába van ott a térkép.
Hát hogy bejött, az erős túlzás- de év elején megvettem a láncszettet, ez eddig a szekrényben hűsölt. BT45 meg azért lett, mert fillérbaszó köcsög vagyok, és a Heidenau úgy megemelte az árakat, hogy kiszállítással is 1200 ft- vel olcsóbb lett így a Brigi (fillérbaszó effekt), mintha lemászok Soltvadkertre, és elhozom az alapból ezressel drágább Heidenaut.
Első érzetre annyi, hogy ez is egy beton stabil gumi, de talán úgy éreztem, hogy kicsit nehezebb táncba vinni mint a Hejdejót- de ez a része még tesztelés alatt..
Végül is azt kell mondjam nagyon ötletes, de azért odafigyelést igénylő cucc- én is kicsit túlhúztam, de baj nem lehetett, mert raktam közé az Enumás sráctól ajándékba kapott távtartókat, legközelebb nem húzom túl( Kb. fél mm). Könnyen mozog a láncszem így is.
Utána hátsó kerék ki, a hátsó fogaskereket
A lánc felrakása nagyon jó kis móka volt, de fárasztó is. Minden a tervek szerint haladt, rokon el- 560 NM- es ütve csavarozó lófa.. al leszedtük 2 mp alatt a lánckerék csavart elől, ezért is látható a spanifer a villára kikötve, ezzel rögzítettem a kereket meg tapostam a hátsó féket.
Utána kicseréltem az első fogaskereket, majda kikötött kerékkel és a régi lánccal rátéptem az adott nyomatékkal, utána lánc flexelés, na ez szép művelet volt, igen jó anyagból van az a lánc!
Lejött- ebbe bele fűztem az új láncot, áthúztam a fogaskerekeken, majd jött a fő recegős momentum, a csavarozható láncszem!
Ez ahhoz képest hogy be voltam tojva miatta- nagyon egyszerűen megy fel- sajna kicsit így is túl húztam ( fél mm)- de nem szorul, mert az ajándékba kapott távtartók közte voltak!
Eztán hátsó kerék ki- az új hátsó fogaskerék be, nyomatékkal lehúz, majd a szokásos fék tisztítás, stb, és gumi csere.
Ez igaz sajnos. Én is sokszor észre veszem magamon hogyha először GPS-szel megyek valahova másodszor elég bizonytalan, hogy oda találok e, ha bonyolult az útvonal.
Amíg térképpel jártam nem volt ilyen gond. Ez mondjuk annak is betudható, hogy egy házszám miatt bejártam az egész utcát.
Összességében szerintem nagyon hasznos a GPS. Márcsak azért is, mert egyből odatalálok, ahová megyek. Ember legyen a talpán, aki minden egyirányú utcát ismer a belvárosban. Aztán ha meg bepipulsz, amiért nem tudsz odajutni a 100m-re lévő uticélhoz, még sárga csekk is lehet a vége.
No meg az én ERnőmön 6 fokozat van, ahogy látom ezen meg csak három
Bár a stílust elnézve tuti nem...
http://youtu.be/LqaKWHyqUvU
http://youtu.be/aYYP5tHsOvQ
http://youtu.be/AMOMar9oiHQ
Érdemes lenne műszerfal ügyben a ZR7 műszerfalakra is ránézned- itt egy vidi, szerintem ebbe is ezt a műszerfalat rakta a kawa, igaz a vidin csak a felső része látszik...
http://youtu.be/bMxioo8tn2c
Remélem mindene oké azért? Nemsokára csak találkozunk valahol?
sajnos...motorozni régen voltunk
Hát ja alant írtam, miért lett Bridgestone- de amúgy is terveztem a tesztet, lévén annyira dicsérték a gumát. A mintázata nm tetszik de hát ha forog úgysem látszik!
Miért az enyém a második legjobban menő Er? És kié az első?
Érdekes volt látni, hogy a motor a lánc cserét követően visszaállt a gyári értékekre- azaz megszűnt a folyamatosan a fejemben motoszkáló gondolat- hogíy baj van a motorral.. Talán páran emlékeznek is még, hogy folyton kérdeztem, mennyit forog 90- nél nekik a gép? Mert mikor vettem akkor a 4 ezres jel, és az utána levő első rovátka közt álltt a fordmérő mutatója. NA a végére az már az első rovátka fölé ment, ezért gondoltam én minden rosszra. Lánc csere után megoldódott a dolog, ismét a régi értékeken forog a gép, tehát a kerekek kopása okozta a jelenséget.
A lánc remélem jobban fogja bírni, mint itt egy- két meber állította, kicsit vaskosabb mint a gyári volt, hosszra lehelletnyivel hosszabb- legalább is a gyári új lánc kb 4- 5 mm- el előbb állt a láncfeszítőnél.
Az első fogaskerékről, nekem nagyon hiányzik a zajcsillapító- ahogy toltam be a garázsba lehetett hallani, hogy zajosabb a fogaskerék elől mint a gyári zajcsillapítottal. A többit, majd az idő fogja megválaszolni.
Mégis amióta kipróbáltam a GPS-t, megszerettem, de csak autóban.
Motoron Bükkzsérc felé is elnavigált, pl. egyáltalán nem akartam Szolnokra bemenni, visszafelé meg Fisi a l megmondhatója, hogy össze-vissza kavartunk szar utakon, kis faluk között, mire valahogy Jászberénybe keveredtünk. Onnan Cegléd felé meg már térkép se kellett.
Motoron szerintem nem lehet még a tanktáskára se bámuldozni menet közben, hiába van ott a térkép.
Szal a Gumis bevezető utáni rész már a lánchoz tartozott!
Hát hogy bejött, az erős túlzás- de év elején megvettem a láncszettet, ez eddig a szekrényben hűsölt. BT45 meg azért lett, mert fillérbaszó köcsög vagyok, és a Heidenau úgy megemelte az árakat, hogy kiszállítással is 1200 ft- vel olcsóbb lett így a Brigi (fillérbaszó effekt), mintha lemászok Soltvadkertre, és elhozom az alapból ezressel drágább Heidenaut.
Első érzetre annyi, hogy ez is egy beton stabil gumi, de talán úgy éreztem, hogy kicsit nehezebb táncba vinni mint a Hejdejót- de ez a része még tesztelés alatt..
Végül is azt kell mondjam nagyon ötletes, de azért odafigyelést igénylő cucc- én is kicsit túlhúztam, de baj nem lehetett, mert raktam közé az Enumás sráctól ajándékba kapott távtartókat, legközelebb nem húzom túl( Kb. fél mm). Könnyen mozog a láncszem így is.
Utána hátsó kerék ki, a hátsó fogaskereket
A lánc felrakása nagyon jó kis móka volt, de fárasztó is. Minden a tervek szerint haladt, rokon el- 560 NM- es ütve csavarozó lófa.. al leszedtük 2 mp alatt a lánckerék csavart elől, ezért is látható a spanifer a villára kikötve, ezzel rögzítettem a kereket meg tapostam a hátsó féket.
Utána kicseréltem az első fogaskereket, majda kikötött kerékkel és a régi lánccal rátéptem az adott nyomatékkal, utána lánc flexelés, na ez szép művelet volt, igen jó anyagból van az a lánc!
Lejött- ebbe bele fűztem az új láncot, áthúztam a fogaskerekeken, majd jött a fő recegős momentum, a csavarozható láncszem!
Ez ahhoz képest hogy be voltam tojva miatta- nagyon egyszerűen megy fel- sajna kicsit így is túl húztam ( fél mm)- de nem szorul, mert az ajándékba kapott távtartók közte voltak!
Eztán hátsó kerék ki- az új hátsó fogaskerék be, nyomatékkal lehúz, majd a szokásos fék tisztítás, stb, és gumi csere.
Szal elvoltam!
Amíg térképpel jártam nem volt ilyen gond. Ez mondjuk annak is betudható, hogy egy házszám miatt bejártam az egész utcát.
Összességében szerintem nagyon hasznos a GPS. Márcsak azért is, mert egyből odatalálok, ahová megyek. Ember legyen a talpán, aki minden egyirányú utcát ismer a belvárosban. Aztán ha meg bepipulsz, amiért nem tudsz odajutni a 100m-re lévő uticélhoz, még sárga csekk is lehet a vége.