Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, tapasztalatom szerint nem igazán a kor számít, hanem hogy hogy vigyáztak rá. Korban szerintem sokkal többre tervezték ezeket, mint amennyire pár (olaszból behozott) példány le van harcolva.

Nálunk a családban van egy 97-es, harmincvalahányezret ment eddig (38? nem tudom most pontosan), közelít a 40-hez és a világon semmi baja nincs, nagyon vigyáztak rá előttünk is, meg persze mi is. Se műszerfal, se kipufogó, se világítás, semmivel nincs gond. Ehhez hozzátartozik, hogy egy boltból vettük, ahol előtte leszervizelték, nem tudom pontosan miket cseréltek, de sok dolog új volt rajta (pl. gumik, első fékbetétek stb.), még olajat sem kellett cserélnünk vétel után.

De pl. Zimi tudna mesélni, hogy nem minden 97-es ER-5 ilyen jó állapotú. Szóval erősen gazdifüggő, jól meg kell nézni, mit veszel meg.
Na most én voltam eltúnve picit, pedig írni akartam Kölcének. De hazaugrottam, hogy eltöltsem a 2 napos nagy nyári szabadságomat... Sebaj, így is maradt még egy fél nap az év hátralévő részére.

És persze láttam ER-5-öst is, valaki szombat este 8 körül Debrecen-Józsánál járt, és ment tovább a 35-ös úton Böszörmény felé; szerintem újabb típusú gépe volt, fekete, szögletes tükrökkel, és talán Dunlop gumi volt rajta az első mintázata alapján; a rendszámát is megjegyeztem, de nem akarom kiírni ide nyilvánosan... Nem innen volt valaki?
szivargyújtó aljzat projekt beindítva: 2000 Ft-ból megvan az anyag.
25000ft
Nem a krom melltarto kell, hanem az a fehér belső műanyag, amiben az órák vannak!
Te a kromra gondoltál, vagy s felső takarora, ami s visszajelzoket burkolja?
Szia!

Milyen müanyag? Pofám van raktáron 8600ft
Persze, a dobot is szokták szabályozni, ha már tojásra kopott. Itt úgy értettem a szabályozást, hogy mivel az új fekpofa vastag, nem fér be a dobba. Így bele kellett esztergalni pár milli illesztessel. Szaki fogta a féktanyert a tengellyel, meg s felszerelt fékpofakkal, és hozzá illesztette. Ha Zsoltinal gyári van, azt lehet nem kell illeszteni, de nem is pár ezer lesz mint az utólagos pótlás.
De várom, mit ír, mi mennyi nála!
Én úgy tudtam eddig, hogy szabályozni a dobot kell. A betét bekopik.
Pesten ismerek egy céget, akik a régi betétre tesznek kopóréteget. Általában cseredarabjuk is van (lehet, hogy kawához nincs), így csak a vasat kell otthagyni.
Ha érdekel előkerítem a címet.

Ja... és valami pár ezer forint, és jó minőségű anyagokkal dolgoznak. (tehát nem fillérbaszás)
Ezek szerint nem csak beteszem a dobfék-betétet a régi helyére....
Ezt a szabályzást hogyan kell csinálni? Házilag megoldható vagy keresnem kell egy műhelyt akik vállalják?
A Láng Vincés film címe.Fiatal vagy.Nem szégyen.De nem is dicsőség.
Á, még csak 40 fok van, tök gagyi!
Én is úgy gondolom.

Jó idő van Kalocsán?
Nem!
Ezmiez!?
Ha ennyiért meglenne, az bitang jó ár èrte!
Zsolti!

Nálad mennyi lenne a belső fehér tartó műanyag!?A fekpofa gyári, vagy milyen márka!? és mennyibe kerül?

Anno én azt csináltam az Etz- nél, hogy elvittem egy helyi szakihoz leszedte a régi ferodolt,, és ragasztattam új betétet a régi fekpofara. Annyi, hogy a dobhoz be kell szabályoztatni, de a gyári újat is szerintem..
Teljesen jól működött semmi gond nem volt vele!
Katica bácsira emlékszel:

Egy óra múlva itt vagyok....
Kínomban. Nagyon meleg van. Véletlenül egybe sikerült írnom, nem volt szándékos!
Szia Antal!

Ez az Antal néni hogy jött össze!?
Üdv!

Van hozzá m indenem !
e-mail ment....
http://www.ebay.com/itm/Speedo...

Ime egy zrx-es óra belső az USÁ-ból 39 dollárért postaköltséggel együtt.
Szia!

Körülnéztem a nagyvilágban. Elég ritka kincs. Komplett óraegység is ritka,most éppen licitáltam egy használtra.
Egyesült Államokban is van van, de horror az ára.
http://www.ebay.com/itm/99-04-...

Habár más típushoz rendeli.

http://www.ebay.com/itm/Speedo...


http://www.ebay.com/
itm/Speedo...



ZRx-hez van. Talán az enyémen is ez van. A km-óra jó, de fordulatszámmérő nem oké. De ki nem szarja le!

A motor jól megy. Azt érzed, hogy mikor kell váltani. Szinte kéri a váltást a "vas". 90-nél 4000 kéne mutatnia, az enyém most 8000 mutat.Egy potméterrel beállítható a helyes fordulatszám, de akkor alacsony fordulatszámon nem fog mutatni semmit. Minden relatív.
Minden van.