Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen erre.
Én már kényelmes ember vagyok, városban utálok váltogatni örökké, fel-le. A körváltó határeset, de komolyan gondolkodom egy robogóban.
A ZX130 Kaze-ra gondolsz.

http://www.tesztmotor.hu/teszt/motorok-uj-/aki-mer-az-nyer
-kawasaki-zx130-kaze-teszt.html


Forgalmazták Magyarországon szerintem max. egy évig (2010?), aztán eltűnt, szerintem már nem lehet kapni. Elég nagy bukás volt, elsősorban azért, mert kb. 900e Ft-ot kértek érte (jelzem ekkor Ázsiában ez 2-300e Ft volt), meg mert ugye 130 köbcenti az már nem A1-es, de ha már valaki letette az Ak-t, akkor inkább a 250-es Ninját vette, ha már Kawa... Ami nem is sokkal volt drágább (1,2 millió, ha jól emlékszem).

Egyébként szuper kis motor, ez az egyetlen robogó, amit elfogadnék (körváltó, yeah!), de nem a magyar piacra készült.
Te valami gazdag ember lehetsz...
Kophat az alja is minimális mértékben, de nem jellemző, és akkor sem tudna beleülni a lánc, mert annak fix a csaptávolsága, és ahhoz, hogy kisebb átmérőbe bele tudjon ülni rövidülnie kellene.
A nem lehetséges rövidülés után, pedig még mindíg nem változna az áttétel egy hangyányit sem, mivel a fogszám maradt.
Kawasaki robogó nincs?

Egyszer láttam egy cikket egy 125-ös, körváltós Kawáról, nekem kell egy olyan!
És a kerülete sem csökken a kopás által?
Ezaz.
Hogy fogunk így eljutni a másodfokú integrálig?
Halló kopp..kopp..kopp McFly!
A lánckeréknek csak a fogszáma számít, az adja az áttételt! Ez nem szíj, nem tud vándorolni ki-be. Ha ki van kopva nem ül be a helyére a lánc. Ettől lesz hangos, csattogós, de az áttétel nagysága nem változik.

Igen júli 21-et akartam írni.
Pedig ez tiszta matematika!
És a parabolát sem említettük .
Jóvanakkóna- hívom a mentőket oda is!
Fisi gondolom azért szólt meg, mert exponenciális függvényt írtál, holott valójában olyan hiperbolikus függvényről van szó, melyet a negatív koordinátákon nem értelmezünk.
Pedig észre vehető!
Lehet lenézünk, de csak jövünk megyünk...
Jól vagy tesókám?
Assz,hogy a huszadikás hétvégét Szemesen töltjük jó idő esetén.A Hells Angyalok rendeznek motoros talit.A kemping saját stranddal bír így a napközbeni üresjárat kitölthető dagonyával és pörkölődéssel.
Ezen a hétvégén nem jön valamelyikőtök Orfűre?Ott is tali lesz csütörtöktől.
Még mindig van gyári első kerekem.De neked ugye nem kellett.Rosinante most JT-t koptat elöl.Nekem nem tűnt fel a zaj különbség.
jun 21-én Héviz-re megyek egy kicsit kirándulni.... így én nem tudok részt venni hacsak nem máskor lesz.
Viszont ezzel az egynapos kirándulással nehéz lesz olyan időpontot találni ami mindenkinek jó. Sőt szerintem lehetetlen. A nagy számok törvénye itt is bejátszik.

Minél inkább növeljük a résztvevők számát, annál inkább csökken a mindenkinek megfelelő időpont megtalálásának esélye. Ami a végtelenben a 0-hoz konvergál. Ezáltal egy exponenciális függvény görbét rajzol.
JA és megint a tapasztalat, szal jó ez a JT fogaskerék, de legközelebb megjátszom azt, hogy az eslő fogaskereket- ha nem túl drága a Kawától veszem.
Sajna nagyon hiányzik nekem legalább is az első fogaskerék gumi zajcsillapítása, elég hangosan darál elől az a fránya JT...
Elvileg nekem eddig jó! Ha JÚLIUS 21.- én lesz!
NA bazmeg erről jól lecsúsztam már lassan egy hónapja lejárt!
Arany kis tesóm, nem a lánc nyúlása volt a gond, hanem a fogaskerék is kissé megkopott átmérőileg. Amúgy biztos a gumi is bejátszik, mert ez kicsit hegyesebb guma mint a Heidenau. Amúgy beton stabil tényleg jó, de még mindig azt mondom, a Heidenaut kicsit könnyebb beborítani a kanyarban, de ez lehet a felemás (elől Heidenai, hátul Brigi) felállás miatt is...
Az 1 napos túrát van valakinek kedve rajtam kívül lenyomni júni 21.-én?
Fisikém!
Egyszer, és mindenkorra tárold el magadban légyszíves, hogy a lánc nyúlása nem befolyásolja az áttételt.
A gyári értékek azért áltak a helyükre, mert új gumi van a paripán.

És azért tied a második,mert az enyém az ELSŐ!