Pénteken!
Ha a lányom igényli, hogy egyikünk elmenjen vele az egynapos osztálykirándulásra (nem messze, csak valami Kmét közeli tanyára), akkor csak délután 4-5 óra felé indulok.
De igen, karc ellen építkeztünk! Van átlátszó fényes, matt átlátszó, különböző alap színek. Egy 50 cm széles, egy méteres darab kb. 600 ft, sajna a vastagabb Averys fóliat nem tudom beszerezni, de ez is bírja!
Beletrafáltál Igen ilyen jellegű fóliázásról van szó, nekem a tank és az ülés közé tettük, mert nekem át van húzatva bőrrel a nyereg, amitől kicsit vastagabb, így kicsit kezdi dörzsölni a lakkot. No most ezt políroztuk le, és tettünk Fisivel -amit még egyszer köszönök neki - egy átlátszó fóliát.
Hogy milyen, meg hogy honnan szerezte be arról ő tud majd mesélni.
Mindenesetre volt vele rendesen sz*pás mire a mindenfele ívelő tankra rávarázsoltuk, vagyis igazából rávarázsolta, én csak segédkeztem, meg osztottam az észt
Ne legyel ily negativ vazze.
Zimi kiadta a parancsot, vagy nem!
Szaj befog, utasitas vegrehajt, nem kerdez vissza!
Papucsos szolgaltra jelentkezik 2012.05.24-en 15.00- kor Bukkzsercen!
Hopsz, ez érdekelne, mi ez a fóliázás? Gondolom nem fóliasátrat építettetek...
Igazából zavar, hogy a sarokvasakról egy ponton mindig lejön a festék, ahol a sarkam hozzáér, és oda gondoltam valamit feltenni, ami megvédi a festett fémet... Még nem volt időm nagyon utánanézni a témának, de valami tankpad szerű gélgyanta jutott eszembe elsőre, az is elég jól véd a dörzsölődéstől. Csak olyan kéne, amit én tudok magamnak méretre vágni.
Szóval nem valami karcállósító fóliát tettetek fel? Ha igen, érdekel, jó lenne-e ez a fentebb vázolt célra, illetve hol/mennyiért lehet beszerezni (vagy nincs-e kimaradt 2db kb. 5x10 cm lap... ), megadhatok-e méretet, vagy fix lapok vannak vagy hogy is működik ez...? Ja meg egy fotót ha raknátok fel... Átlátszó? Matt? Színezett?
Ha meg nem ilyen fóliáról volt szó akkor nem szóltam.
Hát... én sem tudnék mondani olyan utcai helyzetet, ahol hiányozna a fém fékcső... Szerintem pályára kötelező, hosszú távú túrázóknak jó lehet, de az se baj, ha nincs; városba meg fölösleges.
Én amikor az 50-es motoromon felfedeztem a fém fékcsövet, nehéz volt megállnom mosolygás nélkül. És összehasonlítva egy régi 50-es gumicsöves robogóval valahogy nem éreztem a hihetetlen előnyeit. Viszont az előző tulaj csak blokkolva tudott a hátsó fékkel fékezni, ebben szerintem van szerepe a fém fékcsőnek.
A nagyobb motorokon, amikkel mentem, eddig még sosem éreztem, hogy a fék kevés lett volna, vagy hosszabb használat után felpuhult volna. Biztos érezném a különbséget egy hosszabb szerpentinezés után, de szerintem a gumicsövekkel is meg lehet állni/lehet lassítani. Szóval amíg nem lesz külön pályamotorom, addig szerintem nem költök fém fékcsőre.
Sziasztok
Gondoltam jobb később mint soha szólni, h én is megyek Bükkzsércre Fisi utasaként . Szeretnék a házban egy helyet lestoppolni, ha ez még lehetséges. Nagyon várom már, és Papucsos remélem nem felejtetted el a történetet .
Igen VAN különbség a gumi ill. a fémfonatos cső között de normál használat mellett tényleg csak minimális.
Az intenzív használatról nem tudok nyilatkozni, mert az nem az én stílusom
Egyébként Fisi gondolatit azzal kiegészíteném, hogy ha valaki a féken akar tuningolni akkor elsőnek a betétet cserélje egy színteresre, mert az tényleg sokat jelent, a fém fékcső pedig csak hab a tortán, mert azért valljuk be őszintén kevés embernél jön ki a pozitív hozadéka az általános motorozás közben. Persze aki a mp-ket hajtja a kanyarokban (miközben a védőangyalának gyorsaságát is teszteli) annak tuti jó
Én azért raktam fel, mert fékből sosem elég, de én alapvetően nyugodtan közlekedek, inkább ez egyfajta pro aktív felkészülés volt részemről a vészhelyzetekre...
Van egy ötletem, majd kiderül mi lesz belőle...