Én gurulás helyett kezemben a krómtisztítóval és egyéb pucoló eszközökkel elkezdtem a nagy napra felkészíteni a motort, hogy induláskor kb. 5 percig bogármentesen ragyogjon!
srácok, ma egy qrva jót gurultunk zongoristával, nagyon jól ment guszti, nem hagyott cserben egy előzésnél (amibe-így utólag gondolva-nem biztos, hogy újra belemennék )
a mai termés 160 km, ennyire volt sajnos csak idő, de ez is valami és tényleg nagyon jó volt
ide is kidobom :D Helló srácok, érdekelne hogy egy karbi szinkron és egy szelephézag állogatás mit kóstál kb?pusztán kíváncsiságból ja és milyen intervallumban elvégzendő?
Ebben nem is vitatkozom, és azt is leírtam, hogy természetesen VAN különbség. De az a Juj de mekkora nincs, teszteltem Norberto motorjan a dolgot. Jó, jó, de teljes nyugalommal elmondható, hogy nincs eget verő különbség.
Ennek ellenére, persze ami kicsit jobbá teszi a gépest, az rossz dolog nem lehet, de aki esetleg ezen gondolkodik, az ne erre verje el a vagyonát.
Ha közvetlen csere előtt elmegy csak egy laza háztömb körüli körre, intenzíven fékezgetni, majd a csere után is, ki fogja szúrni a szemét a különbség... addig meg felesleges vele vitatkozni.
Én majdnem rácsúsztam a tankra, amikor először fékeztem a fémmel..
Még annyi, hogy egy esetleges szerencsétlen párosítás miatt egy gyengébb betéttel a fém fékcső is lehet rossz viszonyítási alap.
A nyomáspontok közötti különbség viszont már akkor mutatkozik ha csak rá markolsz a gumi ill. fém fékcsöves fékkarra... nem is kell elindulni hozzá
Egyik idős barátom aki hálistennek 69 évesen is remek kondícióban van űlt át az én motoromra amin fém fékcső van, az övén pedig a gyári. Meglepődött a különbségen pedig mindkettő 750-es inazuma azonos gyártási évvel!
Nem védem a "haverodat" de egy intenzív motorozás után amikor megszoktad az újat és hírtelen visszatennék a régit akkor lepődnél meg
Jó az, hogy kicserélted, örülj neki és használd egészséggel!
Egy gyors és nem vita ébresztő megjegyzésem lenne a fém fékcső témához. (ha a következő gondolatokat már leírta más is itt akkor elnézést)
A fém fékcső előnyét normál utcai vagy lightos túrázás során nem igazán lehet észrevenni. Intenzív első fék használat esetén (pl.: tempós szerpentinezés, pályanapon motorozás) a fék folyadék igen csak fel tud melegedni. A meleg hatására a normál gumicső is "lágyul" ezáltal a fékhatás rosszabbul adagolhatóvá válik. Nem lesz annyira határozott érzése mikor kezd el fogni. Eldurranni persze nem tud mivel a gumicső falában elemi rost szálak vannak szőve és nem tudsz akkora nyomást produkálni, hogy baj legyen.
A fékcsőre húzott külső fém háló ezt a "lágyulást" hivatott gátolni.
Egy hétköznapi motoros mint amilyen én is vagyok nem fogja hiányolni.
Norbi!
Nagyon örültem Neked, jól el fóliaztunk, szerelgettünk! Mondtam, hogy pikkpakk felrakjuk azt a nyavalyas fóliat! Jó volt gurulni egyet, fordított állásban, csak azt nehezményezem, hogy velem fizettetted ki a té hatalmas benzin számládat!
Mondtam, hogy az enyém a 3 ezres!
Nagyon penge a vasad, szépen rendbe van tartva!
Na, és akkor mivel lehetőségem nyílt a tesztre konklúzió.
Az a bizonyos, fém fékcső!
Kedves Dipshitke!
Nem szeretnék semmi újabb veszekedésbe kezdeni, főleg, hogy hála Istennek rég nem szoltal már itt egy szót sem!
Megrendeltem a csövet, most már fel is rakom, De!
Ha nekem még egyszer azt mondod, hogy a fém cső mekkora királyság, en- igaz már párszor megígértem, de most tényleg meg ütöm azt a szép(nek nem nevezhető) arcodat!
Próbáltam, húztam, vontam, de ecsém, ha 5% de lehet sokat mondtam ha volt különbség, az én igénytelen 7 éves gyári gumi fékcsovem, meg a kib....tt drága goodridge vagy mi cső közt...
Szal, most legszívesebben fellogatnalak a régi gumicsore, hogy érezd milyen jó az még. Csak hát nem te tehetsz róla, hogy ilyen hiszékeny és kíváncsi barom vagyok..
Szal, visszatérve, akinek nincs fölös pénze, de aggasztja a fékcso kora, az nyugodtan vegyen egy új gumi csövet, nem csinál hülyeséget vele!
Nem mondom, hogy rossz a fém cső, de egyáltalán semmi extra, vagyis alig érezheto extra hatása van a gyári csőhoz képest..
No ennyi, részemről a vita lezárva, nem is vita indítónak szántam,.mert nincs miről vitázni.
Sportgepen biztos jó, nekem még egyszer nem kéne..
Most hogy már megvan, amiért örök HÁLA és KÖSZÖNET Norbi tesomnak, ki nem dobom, de hogy ezt többet ki nem cserélem az tuti, max ha megsérül...
a mai termés 160 km, ennyire volt sajnos csak idő, de ez is valami és tényleg nagyon jó volt
Az idén még nem is motoroztam egy jót...
Ennek ellenére, persze ami kicsit jobbá teszi a gépest, az rossz dolog nem lehet, de aki esetleg ezen gondolkodik, az ne erre verje el a vagyonát.
Ha közvetlen csere előtt elmegy csak egy laza háztömb körüli körre, intenzíven fékezgetni, majd a csere után is, ki fogja szúrni a szemét a különbség... addig meg felesleges vele vitatkozni.
Én majdnem rácsúsztam a tankra, amikor először fékeztem a fémmel..
A nyomáspontok közötti különbség viszont már akkor mutatkozik ha csak rá markolsz a gumi ill. fém fékcsöves fékkarra... nem is kell elindulni hozzá
És nem csak goodridget lehet venni méregdrágán. Nekem 15 volt előre a dupla tárcsához! Nem hiszem hogy a gumi olcsóbb lett volna.
Az biztos, hogy bármilyen motorom is lesz, ha nem fém fékcső lesz rajta, akkor az lesz az első, hogy dobom le róla a gumit
akkor 2 üveggel hozzál
Nem védem a "haverodat" de egy intenzív motorozás után amikor megszoktad az újat és hírtelen visszatennék a régit akkor lepődnél meg
Jó az, hogy kicserélted, örülj neki és használd egészséggel!
A fém fékcső előnyét normál utcai vagy lightos túrázás során nem igazán lehet észrevenni. Intenzív első fék használat esetén (pl.: tempós szerpentinezés, pályanapon motorozás) a fék folyadék igen csak fel tud melegedni. A meleg hatására a normál gumicső is "lágyul" ezáltal a fékhatás rosszabbul adagolhatóvá válik. Nem lesz annyira határozott érzése mikor kezd el fogni. Eldurranni persze nem tud mivel a gumicső falában elemi rost szálak vannak szőve és nem tudsz akkora nyomást produkálni, hogy baj legyen.
A fékcsőre húzott külső fém háló ezt a "lágyulást" hivatott gátolni.
Egy hétköznapi motoros mint amilyen én is vagyok nem fogja hiányolni.
Majd küldd el a fényképeket légyszi full felbontásban priviben! Köszi!
Nagyon örültem Neked, jól el fóliaztunk, szerelgettünk! Mondtam, hogy pikkpakk felrakjuk azt a nyavalyas fóliat! Jó volt gurulni egyet, fordított állásban, csak azt nehezményezem, hogy velem fizettetted ki a té hatalmas benzin számládat!
Mondtam, hogy az enyém a 3 ezres!
Nagyon penge a vasad, szépen rendbe van tartva!
Na, és akkor mivel lehetőségem nyílt a tesztre konklúzió.
Az a bizonyos, fém fékcső!
Kedves Dipshitke!
Nem szeretnék semmi újabb veszekedésbe kezdeni, főleg, hogy hála Istennek rég nem szoltal már itt egy szót sem!
Megrendeltem a csövet, most már fel is rakom, De!
Ha nekem még egyszer azt mondod, hogy a fém cső mekkora királyság, en- igaz már párszor megígértem, de most tényleg meg ütöm azt a szép(nek nem nevezhető) arcodat!
Próbáltam, húztam, vontam, de ecsém, ha 5% de lehet sokat mondtam ha volt különbség, az én igénytelen 7 éves gyári gumi fékcsovem, meg a kib....tt drága goodridge vagy mi cső közt...
Szal, most legszívesebben fellogatnalak a régi gumicsore, hogy érezd milyen jó az még. Csak hát nem te tehetsz róla, hogy ilyen hiszékeny és kíváncsi barom vagyok..
Szal, visszatérve, akinek nincs fölös pénze, de aggasztja a fékcso kora, az nyugodtan vegyen egy új gumi csövet, nem csinál hülyeséget vele!
Nem mondom, hogy rossz a fém cső, de egyáltalán semmi extra, vagyis alig érezheto extra hatása van a gyári csőhoz képest..
No ennyi, részemről a vita lezárva, nem is vita indítónak szántam,.mert nincs miről vitázni.
Sportgepen biztos jó, nekem még egyszer nem kéne..
Most hogy már megvan, amiért örök HÁLA és KÖSZÖNET Norbi tesomnak, ki nem dobom, de hogy ezt többet ki nem cserélem az tuti, max ha megsérül...