Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól jött ez a megerősítő komment, én is pont ugyanezt gondolom.

Arra, hogy fokozatosan, vagy rögtön gyengül-e el nem tudok válaszolni, ennyire behatóan még nem vizsgáltam meg a jelenséget, mindenesetre remélem hogy a karbi szétszedésénél fény derül a problémára.
A benzincsapot (és a membránt is) megnéztem már, bár tömegáramot azért nem mértem ( ), de szemre jónak tűnik. Egyre jobban a fúvókákra gyanakszom, és remélem hogy tényleg ilyen kvázi filléres gond lesz.

Az érdekes az, hogy az olasz forgalmiba is 50 Le volt beleírva, nem tudom hogy hogy kerülhetett bele a kisebb átmérőjű fúvóka, lehet hogy sokallták a teljesítményét, vagy a fogyasztását...

És természetesen köszi a segítséget neked, és mindenkinek.
Én is pont ott, és pont ugyan így próbáltam a dolgot, látom nem csak nekem tetszett meg a szinte forgalommentes, jó minőségű aszfaltcsík.
Mondjuk a vadakkal azért vigyázni kell, mert pont telibevágták azt az erdőrészt így...
Nincs mit tesokam, majd levonom az alkatrészek árából!
Köszönöm a felkonferálást Fisikém!
Üdv.

Valószínűleg elég jól látod a probléma okát. Ha gázkar visszább engedése után pici lökés érezhető, az azért van, mert ott normális a keverési arány. Arról van szó, hogy a fordulat miatt a tökig nyitott pillangón keresztül beszívja a max légmennyiséget, de a karbin nem meg át elég benga, hogy tudja tartani a megfelelő keveréket, így az elszegényedik, ettől még gyengébb lesz, mintha kissebb gázkarállásnál kevesebb levegőt, de megfelelő mennyiségű benzint kapna.
Ettől light-os a fogyid is, valszeg.

Kérdés, hogy light-os haladás után koppig csavarod, akkor rögtön gyenge, vagy fokozatosan szegényedik el? Ha fokozatosan szegényedik főfúvókára, és benzincsapra, vagy annak a tankban lévő csonkjára tippelnék. Ha rögtön gyenge, akkor karbin belül kéen körülnézni.
Én egy jó alapos karbi, és tank,csap -pucolással kezdeném, közben meg kéne nézni, hogy a fúvókák gyári méretűek e, membránok rendben vannak, tömítések, összekötő csövek (lehet, hogy falsot szív).
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Ja... az én fogyim sem szokott 4,5 fölé menni városban sem.

Remélem segítettem.
Nagy szembe szélben én már jártam úgy előzés közbe hogy koppon volt a gáz,de azért meg ment.Az enyém fogyija 4,5-5l 90-120 között használom.Bár hamar lesesik a mutató a pirosba ha van időm menni .
Épp nemrég ugrasztottam meg a paripát egy kicsit rövid távon szélcsendes időben,hogy lássam mennyit pörög 160-nál.7800 volt.
A legjobb erre a Komárom elkerülő.Rővid kb 5km.Szinte nyíl egyenes,jól belátható,a forgalom szinte 0.
Fel mész a Monatnál az 1-esröl,felméred hogy yardok nincsenek-e kint,a 13asnál vissza fordulsz és intezíven gyorsíthatsz addig ameddig bírod a huzatot.
Magyarország előrejelzés:

http://www.idokep.hu/elorejelz...

http://koponyeg.
hu/


ez azért vicces...de inkább az időképé teljesüljön
Nekem az a kedvencem, amikor városban pirostól pirosig mint az állat úgy mennek, én meg a zöldhullámmal haladok nyugisan (már ahol van zöldhullám, egyre ritkább az ésszerűen beállított lámpa), és állandóan beérem a részereket.

Legutóbb az Őrségben voltunk a párommal, ott se volt érdemes nagyon gyorsra venni a tempót.
Hát nekem megfelelő ez a tempó, úgyse sietek sehova, kivéve ha igen.
Mellik az?

Nekem új kora óta- nagy átlag 4,3-4,8 közt eszik- nagy nagy átlag az a 4,6-4,7 liter. Szal ezt a spór spurit nem nekem találták ki- bárcsak az én motorom is 190- el menne 3,5 literes fogyi mellett!
Nekem volt olyan is, amikor szép helyeken jártam, hogy néha még az 50-et se érte el az óra, annyira lenyűgözött a táj

Persze mondhatom ezt ezeknek a speedeseknek akik csak a felezővonal mintájára emlékszenek
Irigykedsz mi
én se szoktam száguldani ha nem járok autópályán akkor nekem is 4 vagy inkább alatta szokott lenni...

Egyébként nem én vagyok a hobbyelektronika fórumon...
100-110 körül reális a 4 lityi- de ki tud olyan lassan menni?
Ja- perszeee
Jóvan Norbikém- de Te olyan girnyó vagy szemből, hogy a CW értéked - 30!
Mondjuk az én fogyasztásomba belejátszhat az is, hogy az összes többi motoros mindig, állandóan megelőz.
Nekem valahogy nem akaródzik városban 60 fölé menni, kívül meg 100-110 fölé (khm, akarom mondani 50, és 90 fölé).

De persze ekkora különbség azért tényleg nem tudható be ennek, szóval a hiba az én készülékemben van.
Enyém 2004-es de inkább öt körül csipeget mint négy.
Hát igen, a fogyasztása már az elejétől fogva gyanús volt, mert ahogy olvasgattam, az asszem 2000-es (vagy 2001-es?) "rendszerváltás" előtti gépek a régebbi gyújtáselektronika miatt többet ettek, én az enyémet meg ha megfeszülök se tudom 4 fölé vinni. Ami nem baj, csak ezek szerint ez is a "hiba" folyománya. Ezért is gondoltam arra, hogy fojtott verzió lehet...
A gyújtást azért zártam ki, mert szépen indul, és alacsonyabb fokozatokban szépen kiforog, csak 6-ban nem akar tovább menni. De persze ettől függetlenül bármi lehet ugye...

Szinte biztos vagyok benne, hogy a karburátorokkal lesz itt gond, azon belül is valahol a vákuumos résznél (vagy esetleg kisebb lehet a főfúvóka, és nagy légtömegnél ezért szegényedik el a keverék?), a gázreakció miatt, amit említettem. Csak ahogy írtam is, azért furcsa, mert amúgy minden rendben van a motorral, semmi hiba a membránnal vagy a tolattyúval, szépen jár, indul bármikor. Bár még a gyertyákat nem néztem meg. Gondoltam rákérdezek először, hátha találkozott már valaki ilyesmivel, és akkor nem bontom szét az egészet feleslegesen.

Bár off, de had kérdezzem meg, te nem szoktál írni a Hobbielektronikára? Ismerős a nick neved.
Nem véletlen volt.Fekete!
A négy lityis fogyasztás azért jelent valamit.Kicsit étvágytalan a géped.Márpedig ha a ló nem abrakol akkor nem is húz rendesen.
Nem vagyok szakértő.Csak a tapasztalataimmal vetettem össze az olvasottakat.Ja és szerintem a 155 egy személlyel mindenképpen karcsú.
Hali,

Szerintem nézesd meg, én épp múlthéten kergettem meg (szintén vizsgára igyekeztem a melóból) volt szél rendesen az m6-on de nem nagyon fogta meg 140-150 között tekertem neki de éreztem hogy ment volna még csak én se szeretem bántani a jószágot

Egyébként azért lett egy kis böjtje a tekerésnek, mert annyi bogarat szedtem össze, hogy majd egy óra volt mire szépen lemosogattam az elejét az ER-nőnek, szóval már csak ezért se érdemes így hajtani

Egyébként javaslom neked, hogy a karburálás mellett a gyújtásra is nézz rá, persze csak akkor ha fordulatszám függő a jelenség, és nem sebesség függő

Ja és gratula a vashoz, tényleg szép állapotban van
Hát, hogy rendesen karbantartották-e, azt nem tudom, az előző tulajdonosa egy olasz nő volt.
De nem hinném hogy el lett volna hanyagolva, mert igen szép állapotban vettem.

Amióta (2011. szept. 1.) nálam van, kapott Fuchs olajat, hiflo szűrőt, lánckenést, sok benzint, meg ~5000 km-t. Meg néhány mosást.
Az hogy ennyi idős csak egy dolog- el kell annak menni most is lazán a gyári értékekkel- ha rendesen karban tartották!