Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Programok:
Ősemberek barlangja
Lilafüred
Egri vár
Képek ahová megyünk
Most beszeltem a Szapival most hajtott el egy 9 fos tarsasagot!
Osszal, szorozzal!
A cim: Bukkzserc Hosok u. 22.
Ha esetleg esni fog attol bent egyutt tudunk lenni!
Tudunk beszelgetni fozocskezni stb.
A Bau szervezi a turat ha olyan ido lesz!
El lehet menni Szilvasvaradra, kisvasutazni.
Mekkora buli lenne ha estleg 30 motoros felulne egy kis vasutra.
Szet rohognenk az agyunkat!
Raadasul azok az emberek mar biztos talaltak maguknak masik helyet!
Ezert szeretnem ha egy paran azert eljonnenek!
Kicsit szarul esne kifizetni 50000 ft-ot a semmire!
Ennyi!
Ugy Draga Baratom, h vegyunk egy 8 fos tarsasagot aki lemegy 4 nap 3 ejszakara ejszakankent min 2500 ert nem 1200 -ert amit en kiharcoltam a nagy tomeg miatt.
Ha ezt osszeszorzod az 60000 huf.
Mar igy is elhajtott 3 megkereso emberket akik kivettek volna Punkosdre a cellat.
Mar nem mondhatom azt h hivja vissza oket mert mi lehet, h el sem megyunk mert esik az eso!
Az időn sok fog múlni, szerintem az azért nem várható el senkitől hogy szakadó esőben lemenjen. Ez a 30- 50 ezer hogy jön össze!?
Remélem, jó idő lesz, és nem lesz sem mi ilyen jellegű gond!
Király, köszi! Valamikor jövő héten lesz megbontva, ha kiderül, hogy pontosan mire lesz szükségem, kereslek!
Szia!

Tudok segiteni! Adatlap!
Hát, ha kocsival vontatja valaki az Ernőmet... :D
Sajnálom de azért legközelebb szeretettel várunk.
És kocsival nem megy?
Úgy érzem, nekem akkor még nem lesz menetre kész a gépezetem :-(
Van egy nagyon rossz hirem a csapatnak!
Beszeltem a tulajjal, o maximalisan azt varja tolunk , h mi lemegyunk ugyanis 3 csaladot mar visszautasitott!
Tehat ez azt jekenti,h ha senki nem jon le Bukkzsercre nekem akkor is ki kell fizetnem a berleti dijat!
Ezert kerek mindenkit ha szar ido van akkor is gyertek le egy paran mert nekem nincs nagy kedvem kifizetni 30-50 000 huf- t
csak azert mert esik az eso!
Ezt azert ertsetek meg.
Remelem addig is valtozik az a buzi idojaras s minden jora fordul :-)
Varom a kommenteket!
Z
Na hali Trogerek!
Itthon vok!
Szeretettel varom a kerdeseket!
Nos.
Hűtőfolyadék becsatlakozásnál O-gyűrű cserélve, karbi kipucolva, karbifedéltömítés cserélve (plusz egy hét amíg az is kiderült és megérkezett), hátsó fék felcsiszolva, platnitartó rész repedés meghegesztve, müanyagfaridom repedés meghegesztve, olaj lecserélve, benzinszűrő cserélve, gyertyák cserélve. Minden zsír. Blokkhoz szerencsére nem kellett nyúlni.
Szerelő tök lelkiismeretesen átnézte, kipucolta a láncot, olyan mint újkorában, rakott fel bogárvédőt az első teló szimeringekhez, próbálgatta, hogy megszűnik-e az új gyertyákkal a melegen egyhengerezés, gyönyörűen letisztogatta az egészet, megkente a bowdeneket.
Indítm, valami kerepel. Aztán mire odakaptam a fejem, el is múlt. Ő is nézett furán. Aztán bemelegedett, adtam neki gázfröccsöket, gyönyörű hangja van. Elindultam, és kb 1km után megint elkezdett hangosan kerepelni, szerencsére még kisutcákban, kis fordulaton, le is állítottam rögtön. Indítgatom, ugyanúgy kerepel. A hengerfejből jön, jobb oldalról, minden fordulatnál fémek vernek össze. Hangosan. Úgyhogy visszatoltam, még szerencse, hogy nem jutottam messzebbre :-/ Jövő héten fogja tudni megbontani, csak nem úszom meg azt a hengerfej leszedést
Valami a HF-ben törhetett el. És remélem, hogy nem a dugó ver bele valamibe. Járni jár mindkét henger.
Tudtok esetleg valakit, akinek van bontott hengerfeje / alkatrészei?
A malacperselyemnek ezek szerint nem lesz őszinte a mosolya amikor meglát kalapáccsal a kezemben na de mindegy a bürokráciát mindig is megkellet fizetni
Köszönöm a hasznos infókat így már letörölhetem a homlokomról a "kezdő hülye" felíratott
További szép napot !
Ja.Én meg a győri elkerülőn szoktam a lovak közé dobni a gyeplőt pár havonta.Az eljárás kábé ugyanaz mint nálad.Csak,hogy ne szokjon el a sebességtől se.
aMoRF és MrMepster leírása teljesen helytálló.
A regadó mértékét meg befolyásolja néhány dolog: évjárat, köbcenti, környezetvédelmi besorolás, de ezt a kollégáknak egy program mondja meg, ők csak beütik az adatokat.
Amikor én csináltam ezt a tortúrát (tavaly augusztusban), akkor a következő volt a helyzet:

Szükséges papírok:
-eredeti forgalmi engedély
-forgalomból kivonásról papír
-két nyelvű adásvételi, vagy hiteles fordítás

Először időpontot kértem műszakira (csak NKH-s vizsgahelyen végezhetik), kérték a papírokat, nézegették, kitöltöttem egy lapot, rendben volt minden, adtak időpontot.

Utána biztosítást kötöttem, rendszám híján vázszám kellett. A biztosítás kell a további ügyintézéshez.

Elvittem műszakira (lábon is viheted a motort a lakhelyedtől), ott levizsgázott, megkaptam az igazolást, és befizettem a forgalomba helyezést és a műszaki vizsgát.

Utána NAV, kell náluk regisztrálni, kiróják az adót, befizeted (akár azonnal is egy bankban), és adnak róla igazolást.

Ezután jön az okmányiroda, ahova az összes papírral be kell vonulni, kiválasztani a rendszámot, és fizetni mint a katonatiszt (az átírást, törzskönyvet, forgalmit, rendszámot).

Az egész összesen kb. egy hétig tartott, de csak azért, mert a műszaki időpontot későre kaptam. Maga a tényleges intézkedés csak egy nap volt...
Ha a motoron van még külföldi műszaki, akkor azt jóváírják itthon, és nem kell újat csinálni.

Kb. ennyi ahogy emlékszem.
Nem túl bonyolult a dolog... én tavaly intéztem és az alábbi sorrendben:
1. Vám és Pénzügyörségnél regisztrációs adó fizetés.
(kétnyelvű eredeti adásvételivel, külföldi hologramos matricás forgalomból ideiglenes kivonást igazoló papír kell!)
- ki kell tölteni pár papírt és a kezedbe nyomnak egy csekket. $$
-Ha befizetted utánna kapsz egy forgalomba helyezést engedélyező papírt.
2. Papirokkal irány a közlekedés felügyelet és egyedi műszaki vizsga időpont kérés.
- Majd műszaki vizsgán megjelenni, végigcsinálni, fizetni... $$
3. Biztosítést kötni a vasra...
4. Az eddig begyűjtött papírokkal irány okmányiroda és forgalmi és törzskönyv igénylés... Kis szerencsével innen már rendszámmal a hónod alatt, zsebedben a forgalmi engedéllyel távozol.

kb. 50-70ezer forint mire mindent lezongorázol....

Tavaj amikor én csináltam akkor a éppen akciózott a Vám és pénzügyörség is felezték a regadómat.

Eredatiség vizsga nem kell! mert az egyedi műszaki vizsga tartalmazza illetve ha lopott lenne a gép akkor a külföldi okmány iroda nem adna forgalomból kivonási papírt... Kivéve ha valami roppant ügyes csalás áldozata vagy... akkor szívás...
A régebbi ER5-ösöket (amilyen az enyém is) a közkedvelt tolattyú megfúrásos módszerrel butították 25kW-ra, ezért is csekkoltam azt már a sajátomon, de semmi nyoma lyuknak, kivéve nyilván az alján, de ugye azt kár lenne befoltozni, mert akkor nem működne.

A membránház fedelén sincs semmi akadályozó, ami megakasztaná a tolattyút, simán mozdulhat fel-le végállásig.

De a következő szétszedésig már nem fárasztalak titeket ezzel, akkor majd úgyis kiderülnek a dolgok, legalábbis remélem.
Ezt meg majd a vámos szekció fogja megválaszolni, szólítanam Zimmedlit, és papucsost( nekik egy sorbe kerül majd a konferanszie!)!
Úgy szoktak még fojtani, hogy a membranon, a tolattyu felett hagynak egy lyukat, és nem tud a tolattyún akkorát emelni a motor vaakuma, kvázi nem kap annyi anyagot, így nem is megy annyira...
Üdv a klubnak

Olyan kérdésem lenn-e ,hogy ha a motoromat külföldről vásároltam mi a teendő a magyar bürokráciában ? Az interneten már olvastam minden félét az okmány irodában meg úgy bántak velem (telefonon keresztül) mint a.......
Még annyit fűznék hozzá a dologhoz, valószínűleg a fojtott változat sem a fúvókával van lefojtva (a huzamosan szegény keverék árt a motornak, és gondolom a fojtottal azért lehet csutkán menni ).
Persze nem tudom pontosan hogyan, de így nem lenne célravezető. Inkább a levegő nyílását szokták szűkíteni.
Tömegáramot nem kell mérni, csak látszódnia kell PRI állásban, hogy normálísan folyik a benga.
Sok sikert!