Nagyon jó lett, Gratulalok!
Nem gondoltam volna, hogy ennyit ki lehet hozni belőle!
Mondjuk ha totál szétszedted, Akkor már a rúgott fullra le lehetett volna csiszolni, és kívül- belül matt feketével lefùjni.....
Ahogy az okosak mondani szoktak, a lenyeg, hogy neked nem lett bajod Egyebkent meg a magam reszerol ezt ram vetitve mindigis baromsagnak talaltam...legutobb is mikor a motor osszetort, nekem meg kutya bajom nem volt, meg nekem volt buntudatom, hogy en jol vagyok o meg nem ...
Röviden: Egy jobbos kanyarból kiérkezve hirtelen komolylejtésbe kezdett az út, és ezt megspékelte egy balos kanyarral. Sok volt a sebesség is. Pánikból rámarkoltam az első fékre, blokkolt a kerék, és innentől már csak utas voltam, pontosabban még az se.
Szerencsére könnyebb sérülésekkel megúsztuk az esetet, és a Kawa is következő évre helyreállt.
A rugót összehúzod (erős drót, vastag kábelkötegelő stb., lényeg hogy stabil legyen, ha lecsúszik csúnya dolgokat művelhet), lehúzod a felső takaróműanyagot, és alatta máris megjelenik a felső részt a szárhoz rögzítő kontraanya. Bedugsz vmit a teló felső rögzítőpontjához, lelazítod a kontraanyát, majd óvatosa a tetejénél fogóval fogóval megfogod a szárat, és letekered a felső részt.
Fogj egy, kb 60 centis vászondarabot, tegyél rá krómtisztítót fogd meg a két végét,a közepét húzd be a rugó közzé egyszer csavard körbe aztán tvisztelj,és már kész is! Ja, néha tekerd egy menettel lejjebb,(vagy feljebb)
Valószínűleg lüke vagyok, nekem úgy kellene szétszednem hogy a rugót venném csak, le hogy alatta a rozsdát szépen feltakarítanám, a szimering és az olaj maradna benne. Ezt hogy lehetne megoldani?
Nem gondoltam volna, hogy ennyit ki lehet hozni belőle!
Mondjuk ha totál szétszedted, Akkor már a rúgott fullra le lehetett volna csiszolni, és kívül- belül matt feketével lefùjni.....