Azt még nem is meséltem, hogy jártam az első teleszkóp olaj cserével.
A kerékanya meghúzásakor nem figyeltek oda, milyen szögben áll a km óra spirálom a jeladóval. Lefelé feszült, miután megszorították, így kb. 200 méter alatt félig kiszakadt és a forgó rész ledarálta a kábel végét.
Megoldás: celldömölki bontóból futárköltséggel együtt 4500-ért másik spirál, ami jobb, mert fém a vége.
A szerviz pedig kifizette, mert természetesen kivertem a balhét.
Az olajcsere költsége pedig 9070 Ft volt. Többet se viszem oda.
Tényleg oda mentek?
Bassz, mindenki motorozik, csak én nem.
Ma fejezték be a csatorna és vízvezeték bekötését az új konyhánkba.
2 napig ástak, meg szereltek: 110 ezer Ft.
Hétfőn a könnyűszerkezetes beépítéshez anyag 142 ezer.
Műanyag ablakok körbe: kb. 7-800 ezer lesz.
Nekem nem hiszel de tényleg másképpen műxik a technika.Neked ott az alföld tengersík vidékin a másik irányú módosítás is jó lehet.Ha nem a gyorsulásra hajtasz.
nemtom, öcskös motorszerelő is, ne feledd, nem hiszem, hogy mellébeszél.
Azt mondta szó szerint, hogy úgy számolta mindig, hogy 5 liter/100 km és mindig elég volt a benzin a tank űrméretét figyelembe véve, vagyis szerinte nem eszik többet.
De amikor Szilágynagyfaluba megyünk ketten rokonlátogatóba, akkor megmérjük. Sok száz km alatt majd kiderül az igazság.
Nekem ez a Honda a CB400 blokkal 5,5-öt fogyaszt átlagban, én ezt azóta nem titkolom, hogy mérem. Nem tudom miért, vagyis sejtem: önsúly annyi szinte mint egy er5, viszont 12 lóval gyengébb, az áttételek meg rövidek, mert ugyanaz, mint a cb250-é.
Ez 5 ezres fordulaton megy 90-el, nem 4200-on, mint az er5. stb.stb.
Olyan mondás is volt,hogy isten nem ver bottal csak Pannoniával és Puch-al.A Pannoniákat tényleg kellett gépészkedni(a kéthengereseket)
Normál adat a két hét bütykölés egy nap motorozás.Viszont akkor ment mint az atom.A fekete ER-5 mindig a P20-ra emlékeztet.Azt is ezt is szeretem a magam módján.
Igaz, már akkor is elég drága (túlárazott?) volt, de akkor is, ha a pénz nem lenne kérdés, egy ilyet nagyon szívesen tartanék még most is a többi motor mellett... Nekem nagyon tetszik. És tényleg nincs mai alternatívája, csak ilyenek, persze csilliós áron:
http://www.youtube.com/watch?v=1Mb5SX9YZoc
Sajnálom, hogy megszűnt a magyar Ural forgalmazás, nem tudtam, kár érte.
A kerékanya meghúzásakor nem figyeltek oda, milyen szögben áll a km óra spirálom a jeladóval. Lefelé feszült, miután megszorították, így kb. 200 méter alatt félig kiszakadt és a forgó rész ledarálta a kábel végét.
Megoldás: celldömölki bontóból futárköltséggel együtt 4500-ért másik spirál, ami jobb, mert fém a vége.
A szerviz pedig kifizette, mert természetesen kivertem a balhét.
Az olajcsere költsége pedig 9070 Ft volt. Többet se viszem oda.
Bassz, mindenki motorozik, csak én nem.
Ma fejezték be a csatorna és vízvezeték bekötését az új konyhánkba.
2 napig ástak, meg szereltek: 110 ezer Ft.
Hétfőn a könnyűszerkezetes beépítéshez anyag 142 ezer.
Műanyag ablakok körbe: kb. 7-800 ezer lesz.
Az apjára ütött!
Csak nem elég nagyot!
Azt mondta szó szerint, hogy úgy számolta mindig, hogy 5 liter/100 km és mindig elég volt a benzin a tank űrméretét figyelembe véve, vagyis szerinte nem eszik többet.
De amikor Szilágynagyfaluba megyünk ketten rokonlátogatóba, akkor megmérjük. Sok száz km alatt majd kiderül az igazság.
Nekem ez a Honda a CB400 blokkal 5,5-öt fogyaszt átlagban, én ezt azóta nem titkolom, hogy mérem. Nem tudom miért, vagyis sejtem: önsúly annyi szinte mint egy er5, viszont 12 lóval gyengébb, az áttételek meg rövidek, mert ugyanaz, mint a cb250-é.
Ez 5 ezres fordulaton megy 90-el, nem 4200-on, mint az er5. stb.stb.
Normál adat a két hét bütykölés egy nap motorozás.Viszont akkor ment mint az atom.A fekete ER-5 mindig a P20-ra emlékeztet.Azt is ezt is szeretem a magam módján.
Én hiszek neki, mert az öcsém, és mert 5 éve nyúzza!
http://totalbike.hu/tesztek/uralsport/
Igaz, már akkor is elég drága (túlárazott?) volt, de akkor is, ha a pénz nem lenne kérdés, egy ilyet nagyon szívesen tartanék még most is a többi motor mellett... Nekem nagyon tetszik. És tényleg nincs mai alternatívája, csak ilyenek, persze csilliós áron:
http://www.youtube.com/watch?v=1Mb5SX9YZoc
Sajnálom, hogy megszűnt a magyar Ural forgalmazás, nem tudtam, kár érte.
A Boss Hoss- ban csak egy sebesség van, mégis 200 felett van a vége...
A fogyasztást megkérdezem, lehet hogy rosszul emlékszem.