Valóban a gumicserénél majd vigyázni kell, de ha véletlenül megsérülne azért nem fogok a kardomba dőlni, végül is az egész 3e. volt azt kibírom azért 2 évente
A koszolódástól meg abszolút nem félek, mert rendszeresen mosom az ERnőt, illetve most olyan fasza láncsprayt(link) kaptam tavaly ami nem nagyon "esik" le a láncról
Semmi gond tetszik a motor nem is kicsi! Én sem vok kis darab 185cm 100kg a srác a2.tulaja ő 16 ezer km-el vette 2006 -ban... lényeg hogy ismerem ő tud róla mindent. És jól viseli a gondját! nála annyi baja esett hogy eldőlt 1X álló helyben és minimális idom sérülése esett meg, és egy kb 2cm-es darab kitört az egyik hűtőbordából a motoron. de ez sem feltűnő! illetve nem folyásólja be a működését Legközelebb én is megyek vele pár kört most nem volt itthon csak a bukóm így nem akartam menni vele... Majd ha ruhám is itthon lesz és a csizmám is . Na jó éjt szélese utat
Abszolút igazad van , de sajnos azt tapasztalom, hogy itt vannak olyan helyzetek, ahol jobb inkább nem kimondani az ilyen dolgokat, mert utána napokig lehet olvasni a felesleges fikázásokat...
Arról nem is beszélve hogy az emberek nem hinnék el, hogy egy Er tulaj tud objektíven beszélni egy GS-ről, pedig lehet ám majd a talin megosztom veled a tapasztalatokat...
Egy tapasztalat megosztása, főleg ha reálisan és semlegesen fogalmazol, tudva azt, hogy minden vélemény szubjektív, nem sérthet senkit.
De jól van, majd elmondod a sör mellett. Kíváncsi vagyok.
Én még sohasem ültem GS 500-on, csak GN 125-ön (1 évig).
Vessetek rám követ, de nekem felkeltette még a 125-ös korszakomban a figyelmemet a KTM 125 Duke, és most már kapható a KTM 200 Duke, 26 LE-vel és 125 kg-os önsúllyal.
Basszus engem érdekel ez a motor, jobban izgatja a fantáziámat, mint mondjuk az új CBR250R.
Finom vas az is- ekem is bejönnek, és elég combos is. Szerintem ezt a háborút magad kell megvívd, tanácsot kérni ebben, azt kívánni, hogy más döntsön helyetted- elvárni nem lehet!
Rajtad áll minden- ha az tetszik vedd azt- mellé nem nyúlsz a ZR7- el sem annyit mondanék még, hogy nézegesd az S-t is belőle!
hali ma volt lent a haverom nálunk kicsit mentünk egy kört a Kawa ZR7S-é vel jóféle kis moci az is
és nem is vészes az áruk... még mondta is nekem 600 ba eladná nekem 24 e km van benn és 2003-as
ha végzek a melóval majd tolok egy képet róla, mert telefonnal nem az igazi...
Egyébként azóta már az egyik kollégám épp az imént hívott, hogy látta a parkolóba a gépet, és hogy honnan van a matrica, mert ő is szeretne a GSX-R-ére
Szóval ez már azt jelenti, hogy nem csak szubjektíven nekem szép, hanem másoknak is tetszik
jaja az összetartással nincs gond
csak sajnos mostanában időként van egy egy anyázós rész, ami általában nem szakmai érvelésen alapul, hanem csak személyeskedésen
Az egész aszem még abból indult ki, hogy melyik a jobb az ER5 vagy a GS500...
Egyébként a vita bennem is megmozgatott valamit -bár nem folytam bele- épp ezért elég sok nemzetközi tesztet el is olvastam a témában.
Illetve pont emiatt múlthéten egy napig motoroztam is egy gs-el, hogy lássam mi az igazság...
Csak még nem tudom melyikre és mikor.
Nem érek rá.
A képet egyébként a kis feleségem készítette , aki fotós.
Majd átadom neki a dicséreted biztos örülni fog neki
A koszolódástól meg abszolút nem félek, mert rendszeresen mosom az ERnőt, illetve most olyan fasza láncsprayt(link) kaptam tavaly ami nem nagyon "esik" le a láncról
Amúgy tényleg jól megy a motorhoz!
Jó lett a gép tesom!
Majd kíváncsi leszek, pár száz km után a hátsó felni csík mennyire fog látszani a láncsprayos portól...
Arról nem is beszélve hogy az emberek nem hinnék el, hogy egy Er tulaj tud objektíven beszélni egy GS-ről, pedig lehet ám majd a talin megosztom veled a tapasztalatokat...
Szombat-vasárnap 8:30-tól 16:00-ig. Hosszúnak ígérkezik.
Amint tudok beszámolok a fejlődésemről.
A W800-at nem übereli semmi nálam.
De jól van, majd elmondod a sör mellett. Kíváncsi vagyok.
Én még sohasem ültem GS 500-on, csak GN 125-ön (1 évig).
Vessetek rám követ, de nekem felkeltette még a 125-ös korszakomban a figyelmemet a KTM 125 Duke, és most már kapható a KTM 200 Duke, 26 LE-vel és 125 kg-os önsúllyal.
Basszus engem érdekel ez a motor, jobban izgatja a fantáziámat, mint mondjuk az új CBR250R.
Rajtad áll minden- ha az tetszik vedd azt- mellé nem nyúlsz a ZR7- el sem annyit mondanék még, hogy nézegesd az S-t is belőle!
és nem is vészes az áruk... még mondta is nekem 600 ba eladná nekem 24 e km van benn és 2003-as
Egyébként azóta már az egyik kollégám épp az imént hívott, hogy látta a parkolóba a gépet, és hogy honnan van a matrica, mert ő is szeretne a GSX-R-ére
Szóval ez már azt jelenti, hogy nem csak szubjektíven nekem szép, hanem másoknak is tetszik
Örülök, hogy jó a gép, kérünk képeket a felnicsíkról!
Én meg a béke híve vagyok, de Bükkzsércen szívesen megosztom bárkivel a sör mellett
Annak ugyanis nincs semmilyen kapcsolója.
csak sajnos mostanában időként van egy egy anyázós rész, ami általában nem szakmai érvelésen alapul, hanem csak személyeskedésen
Az egész aszem még abból indult ki, hogy melyik a jobb az ER5 vagy a GS500...
Egyébként a vita bennem is megmozgatott valamit -bár nem folytam bele- épp ezért elég sok nemzetközi tesztet el is olvastam a témában.
Illetve pont emiatt múlthéten egy napig motoroztam is egy gs-el, hogy lássam mi az igazság...