Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

feldobja a felnit, az biztos!
Várom! Főleg, hogy én még előtte vagyok.
Csak még nem tudom melyikre és mikor.
Nem érek rá.
Sör hozzál mert én viszem a fűrészt.
Lécci tedd fel azt a képet min Ernőke tankja van a premier plánban.Az volt a gépemen a háttérkép csak lecseréltem ezért elveszett.Előre kökke.
Köszi

A képet egyébként a kis feleségem készítette , aki fotós.
Majd átadom neki a dicséreted biztos örülni fog neki
Valóban a gumicserénél majd vigyázni kell, de ha véletlenül megsérülne azért nem fogok a kardomba dőlni, végül is az egész 3e. volt azt kibírom azért 2 évente

A koszolódástól meg abszolút nem félek, mert rendszeresen mosom az ERnőt, illetve most olyan fasza láncsprayt(link) kaptam tavaly ami nem nagyon "esik" le a láncról
Ez már a második jó kép amit látok tőled... Mi a szakmád? Amúgy a felnicsík nagyon tuti
Látom, a kawa felirat pontjai le lógnak egész a perem szélèig.. Gumi csere lehet necces lesz rájuk nézve...
Amúgy tényleg jól megy a motorhoz!
Szépek az új pizza futár motorok!

Jó lett a gép tesom!
Majd kíváncsi leszek, pár száz km után a hátsó felni csík mennyire fog látszani a láncsprayos portól...
Semmi gond tetszik a motor nem is kicsi! Én sem vok kis darab 185cm 100kg a srác a2.tulaja ő 16 ezer km-el vette 2006 -ban... lényeg hogy ismerem ő tud róla mindent. És jól viseli a gondját! nála annyi baja esett hogy eldőlt 1X álló helyben és minimális idom sérülése esett meg, és egy kb 2cm-es darab kitört az egyik hűtőbordából a motoron. de ez sem feltűnő! illetve nem folyásólja be a működését Legközelebb én is megyek vele pár kört most nem volt itthon csak a bukóm így nem akartam menni vele... Majd ha ruhám is itthon lesz és a csizmám is . Na jó éjt szélese utat
Abszolút igazad van , de sajnos azt tapasztalom, hogy itt vannak olyan helyzetek, ahol jobb inkább nem kimondani az ilyen dolgokat, mert utána napokig lehet olvasni a felesleges fikázásokat...

Arról nem is beszélve hogy az emberek nem hinnék el, hogy egy Er tulaj tud objektíven beszélni egy GS-ről, pedig lehet ám majd a talin megosztom veled a tapasztalatokat...
No íme a képek a felnicsíkról:
Holnap reggel megyek RILI motoros tréningre.
Szombat-vasárnap 8:30-tól 16:00-ig. Hosszúnak ígérkezik.

Amint tudok beszámolok a fejlődésemről.
Hozzáteszem, 2. és városi motornak gondolnám...

A W800-at nem übereli semmi nálam.
Egy tapasztalat megosztása, főleg ha reálisan és semlegesen fogalmazol, tudva azt, hogy minden vélemény szubjektív, nem sérthet senkit.

De jól van, majd elmondod a sör mellett. Kíváncsi vagyok.
Én még sohasem ültem GS 500-on, csak GN 125-ön (1 évig).

Vessetek rám követ, de nekem felkeltette még a 125-ös korszakomban a figyelmemet a KTM 125 Duke, és most már kapható a KTM 200 Duke, 26 LE-vel és 125 kg-os önsúllyal.
Basszus engem érdekel ez a motor, jobban izgatja a fantáziámat, mint mondjuk az új CBR250R.
Jájj bassz most látom hogy S-t is írtál- akkor nem szóltam!
Finom vas az is- ekem is bejönnek, és elég combos is. Szerintem ezt a háborút magad kell megvívd, tanácsot kérni ebben, azt kívánni, hogy más döntsön helyetted- elvárni nem lehet!

Rajtad áll minden- ha az tetszik vedd azt- mellé nem nyúlsz a ZR7- el sem annyit mondanék még, hogy nézegesd az S-t is belőle!
hali ma volt lent a haverom nálunk kicsit mentünk egy kört a Kawa ZR7S-é vel jóféle kis moci az is
és nem is vészes az áruk... még mondta is nekem 600 ba eladná nekem 24 e km van benn és 2003-as
ha végzek a melóval majd tolok egy képet róla, mert telefonnal nem az igazi...

Egyébként azóta már az egyik kollégám épp az imént hívott, hogy látta a parkolóba a gépet, és hogy honnan van a matrica, mert ő is szeretne a GSX-R-ére

Szóval ez már azt jelenti, hogy nem csak szubjektíven nekem szép, hanem másoknak is tetszik
Kösz a beszélgetést, tartalmas volt, természetesen ahogy ígértem, egy szót sem mondok belőle!
Örülök, hogy jó a gép, kérünk képeket a felnicsíkról!
Hát egész kerek kép alakult ki bennem a két típus közti különbségekről, de attól tartok, ha most itt leírnám megint kezdődne a háború

Én meg a béke híve vagyok, de Bükkzsércen szívesen megosztom bárkivel a sör mellett
Ki tudod próbálni. Középsztenderen.
Annak ugyanis nincs semmilyen kapcsolója.
És mire jutottál?
jaja az összetartással nincs gond
csak sajnos mostanában időként van egy egy anyázós rész, ami általában nem szakmai érvelésen alapul, hanem csak személyeskedésen

Az egész aszem még abból indult ki, hogy melyik a jobb az ER5 vagy a GS500...

Egyébként a vita bennem is megmozgatott valamit -bár nem folytam bele- épp ezért elég sok nemzetközi tesztet el is olvastam a témában.

Illetve pont emiatt múlthéten egy napig motoroztam is egy gs-el, hogy lássam mi az igazság...