Jó a kérdés, már nem emlékszem pontosan... Talán a nadrágomon vagy a cipőmön akartam valamit megigazítani... Biztosabbnak ítéltem, ha letámasztom, amíg felhúzott lábbal bénázok. Üresben szépen járt is a motor, láb lerak, kitámasztó kint felejt, lámpa vált, 1-es, kuplung ki, halál. És ezt még egy párszor, miközben az idegbaj kerülgetett, hogy máris tönkrement az új motorom, hogy tolom haza... A többieket meg azért kerülgette, hogy minek várjuk meg a következő zöldet...
Nagy show volt, mikor először "kipróbáltam".
Melegítem a motort, oldaltámasz lent. Gondoltam egyet kitolom a kapun addig nem hajtom fel... mégis könnyebb, ha ráülök. Mire ráültem (nagy átszellemülés) el is felejtettem, hogy lent maradt a támasz... ha már rajta ülök, akkor már tolja ki Ő magát...
1-es kuplung ki, lefullad ... Mint említettem eszembe sem jutott a támasz... újraindít... megint. Es ez háromszor. Még azt is megnéztem, hogy üresben kiengedem, akkor minden OK.
Erre leszálltam, de fel sem tűnt, hogy nem kellett lehajtani a sztendert. Néztem innen-onnan, azt hittem, hogy láncba akadt vmi, vagy váltóbajság.
Erre megpróbáltam még egyszer a dolgot. Mikor felhajtottam a támaszt akkor esett le, hogy ez hiányzott az előző szertartásból.
Érdekes módon minden rendben...
Így leírva nem nagy eresztés, de ez volt vagy 10 perc.
Fura...
Behúzott kuplunggal mindenképpen indítóznia kéne asszem.
Mondjuk nem írtad, hogy ezt sebességben csinálja csak, vagy üresben is. Biztos a kuplunggal van összefüggésben?
Nekem is a kapaszkodó lesz megfurva, szereztem egy bontottat. Úgy szerintem is sokkal masszivabb!
Az indexet meg felhozom majd a hátso grillracshoz ha nem túl nagy, Akkor hátra is kap gyári első indexet a rövid szár miatt!
Ott is van egy biztonsági kapcsoló, ha jól emlékszem azért van, ha sebességben van a motort, Akkor behuzott kuplunggal el tudd indítani...
Alul az oldaltamasz kapcsolójat, és fent a másik kapcsolót fújd be kontakt spray- el, hátha csak ennyi kell neki!
Mi itthon az újabb típusokéra valót tettem fel. 5000 ért megkaptam cakk-pakk, gondoltam valahogy felfér ez is. Átfúrtuk a hátsó kis szárnyat vagy kapaszkodót (kinek mi tetszik) és 1 hajlított lemezzel odafogattuk a tetejét.A mi megy a lengéscsillapító végéhez kis fül azt megtoldottuk. és így prímán elfér. Bár a konzol most elég magasan van, meg kicsit előbbrébb, mint kellene , de olyan masszív, hogy le nem tudod onnan szakítani Egy elefántot is elvinnék rajta
Hogy lehet az, hogy nem indít a motor ha a kuplungkar be van húzva?
Nem mindig fordul elő, de elég sokszor. És ahogy elengedem, és ráindítok, egyből indít.
Zimi, Parabellum, Mhmax, KisBokkon, Fisi! Átvettem a láncspray-ket, aki Pesten jár és hamarabb akar hozzájutni, az szóljon, a többieknek pedig viszem Bükkzsércre.
Nekem Givi van, és most hogy így ránéztem, lehet hoggy ugyanott van rögzítve ez is?! Nézd meg a képet, az oldaltartó keret közepén lévő csavarral van rögzítve a tartókar!
Na többet se támasztottam le motort lámpánál!
Na én először hasonlót játszottam el, csak lámpánál, csúcsforgalomban, sok dühös autóssal a hátam mögött...
Melegítem a motort, oldaltámasz lent. Gondoltam egyet kitolom a kapun addig nem hajtom fel... mégis könnyebb, ha ráülök. Mire ráültem (nagy átszellemülés) el is felejtettem, hogy lent maradt a támasz... ha már rajta ülök, akkor már tolja ki Ő magát...
1-es kuplung ki, lefullad ... Mint említettem eszembe sem jutott a támasz... újraindít... megint. Es ez háromszor. Még azt is megnéztem, hogy üresben kiengedem, akkor minden OK.
Erre leszálltam, de fel sem tűnt, hogy nem kellett lehajtani a sztendert. Néztem innen-onnan, azt hittem, hogy láncba akadt vmi, vagy váltóbajság.
Erre megpróbáltam még egyszer a dolgot. Mikor felhajtottam a támaszt akkor esett le, hogy ez hiányzott az előző szertartásból.
Érdekes módon minden rendben...
Így leírva nem nagy eresztés, de ez volt vagy 10 perc.
Behúzott kuplunggal mindenképpen indítóznia kéne asszem.
Mondjuk nem írtad, hogy ezt sebességben csinálja csak, vagy üresben is. Biztos a kuplunggal van összefüggésben?
Ha sebességben van, jár a motor, és lent van az oldaltámasz, akkor kuplung kiengedésekor leáll a motor.
Tiltania kéne az önindítót?
Az indexet meg felhozom majd a hátso grillracshoz ha nem túl nagy, Akkor hátra is kap gyári első indexet a rövid szár miatt!
Alul az oldaltamasz kapcsolójat, és fent a másik kapcsolót fújd be kontakt spray- el, hátha csak ennyi kell neki!
Mi itthon az újabb típusokéra valót tettem fel. 5000 ért megkaptam cakk-pakk, gondoltam valahogy felfér ez is. Átfúrtuk a hátsó kis szárnyat vagy kapaszkodót (kinek mi tetszik) és 1 hajlított lemezzel odafogattuk a tetejét.A mi megy a lengéscsillapító végéhez kis fül azt megtoldottuk. és így prímán elfér. Bár a konzol most elég magasan van, meg kicsit előbbrébb, mint kellene , de olyan masszív, hogy le nem tudod onnan szakítani Egy elefántot is elvinnék rajta
Nem mindig fordul elő, de elég sokszor. És ahogy elengedem, és ráindítok, egyből indít.