Sajnos eldőlt a motorom és a jobbos tükör letört. (A fékkar vége is, de azt már láttam 1600ért. :) )Nem tudjátok hol lehet venni? Olyan lenne jó mint a bal oldali, mert a jobbosnak rövid a karja és csak a vállamat látom.
Előre is köszi.
U.i.:Króm színű kellene mindneképp.
Azt terveztem, hogy csak a ma délután (tréning végeztével) számolok be, de mivel ennyire érdeklődtök gyorsan írok egy pár sort az első napról.
Számomra a két legfontosabb momentum:
2 óra gyakorlás (ez ugye nem folyamatos) után karcoltam a lábtartót
Délutánra 1 kézzel csináltam a dupla 8-as gyakorlatot a rendőrök szűkített 8-asában. Ez persze expert szint, Fiedor Feri mondta, hogy próbáljuk ki. Felfújtam a pofámat, és addig csináltam, míg nem ment pöpecül.
A kemény jelzőt semmiképpen nem használnám a tréningre, legfeljebb a fejlődés tekintetében . Az oktatók nagyon jófejek, és minden gyakorlat után kijavítanak, így 3. próbára általában mindenkinek menni szokott a gyakorlat.
És ami a lényeg: A kis Kawa nagyon durván jó partner a gyakorlatokban!
Egyedül a lassú gyakorlatoknál volt egy pici kínom, mégpedig, hogy amikor zárt gázállásból adok neki egy kis gázt, akkor egy "erősebbet" ugrik. Ez persze könnyen kiküszöbölhető, két kéznél csúsztatott kuplung, egy kéznél hátsófékkel feszített módszerrel.
üdv !
bocs, hogy idepofátlankodok" hozzátok"
én egy éve csináltam végig velük a két napot.
az önbizalmam romokban hevert, estem-keltem
de a tanultak később jöttek be, nagyon megérte megcsinálni.
a csapatban 3 v. 4 lány is ott volt és ügyesek voltak.
(ez a vidi nem akkor készült) http://youtu.be/skGcsEqBtW8
Én is leugrottam Kécskére, jó levegő napsütés, a Tisza parton megittam egy kisüveges citromos Gössert, hazafelé pedig frissen sült kenyeret és kiflit hoztam a családnak.
Az első teló olajcsere után úgy teszi a dolgát, ahogy kell. Nem gondoltam előtte, hogy ez a motor komfortos is tud lenni, normális csillapítás van, eltűnt a bizonytalanság az elejéből.
Megnéztem ezt az rd500lc-t, de nem vágyom 4 hengeres 2 ütemű motorra. Azért 22 literes tankja, hogy legyen 200 km hatótávja legalább. 10 liter simán 100-on, szerintem.
Ma egy ilyen felére egy anyagi csőddel.
na sziasztok srácok, 4 napja nem ültem gép előtt...
és akkor ismét mondhatom a szombat esti szokásos monológomat:
zongorista bulizik, kisöccá alszik, én pedig kortyolgatom a jó hideg, mentes sörömet
DE:
ma voltunk motorozni zongoristával, a mai termés kb. 160 km, nem sok, de legalább összejött, jó levegő, napsütés
Esetleg nem maradt egy ilyen kipu felfüggesztésed? Ezek kellenének- pirossal jelölve az ábrán!
NA haza értem, nem rég illetve délután 6 felé- hogy az anyját rakná teherbe a kipufogó rögzítés elhagytam- húúúúúú
Épp az a gáz, hogy nem vettük észre -Szoboszlón még megvolt, de látszik a képeken, hogy már le volt lazulva
No most rendelhetek ezt is- ki tudja lesz- e meg mennyiért..
Itt vannak a képek- előre bocsátom, hogy nagyon csalnak, ez is kiba szélesnek látszik élőben sokkal kisebb az egész!
Köszi.
Sajnos eldőlt a motorom és a jobbos tükör letört. (A fékkar vége is, de azt már láttam 1600ért. :) )Nem tudjátok hol lehet venni? Olyan lenne jó mint a bal oldali, mert a jobbosnak rövid a karja és csak a vállamat látom.
Előre is köszi.
U.i.:Króm színű kellene mindneképp.
küldj képet, ha kész a remekmű, kíváncsi vagyok
Üdvözlet Hajdúszoboszlórol, készül a mura ló segg a kawara..
Zimi!
Megvan a cucc, hazafelé beadom.
Tibi!
Minden irigyletem! Majd okitod a bandát Bükkon!
Krisztim!
Kitartás!
Mindenkinek szép hétvégét!
Számomra a két legfontosabb momentum:
2 óra gyakorlás (ez ugye nem folyamatos) után karcoltam a lábtartót
Délutánra 1 kézzel csináltam a dupla 8-as gyakorlatot a rendőrök szűkített 8-asában. Ez persze expert szint, Fiedor Feri mondta, hogy próbáljuk ki. Felfújtam a pofámat, és addig csináltam, míg nem ment pöpecül.
A kemény jelzőt semmiképpen nem használnám a tréningre, legfeljebb a fejlődés tekintetében . Az oktatók nagyon jófejek, és minden gyakorlat után kijavítanak, így 3. próbára általában mindenkinek menni szokott a gyakorlat.
És ami a lényeg: A kis Kawa nagyon durván jó partner a gyakorlatokban!
Egyedül a lassú gyakorlatoknál volt egy pici kínom, mégpedig, hogy amikor zárt gázállásból adok neki egy kis gázt, akkor egy "erősebbet" ugrik. Ez persze könnyen kiküszöbölhető, két kéznél csúsztatott kuplung, egy kéznél hátsófékkel feszített módszerrel.
Egyenlőre ennyi... hosszabb beszámoló majd du.
https://picasaweb.google.com/1...
bocs, hogy idepofátlankodok" hozzátok"
én egy éve csináltam végig velük a két napot.
az önbizalmam romokban hevert, estem-keltem
de a tanultak később jöttek be, nagyon megérte megcsinálni.
a csapatban 3 v. 4 lány is ott volt és ügyesek voltak.
(ez a vidi nem akkor készült)
http://youtu.be/skGcsEqBtW8
Én is leugrottam Kécskére, jó levegő napsütés, a Tisza parton megittam egy kisüveges citromos Gössert, hazafelé pedig frissen sült kenyeret és kiflit hoztam a családnak.
Az első teló olajcsere után úgy teszi a dolgát, ahogy kell. Nem gondoltam előtte, hogy ez a motor komfortos is tud lenni, normális csillapítás van, eltűnt a bizonytalanság az elejéből.
Tényleg, az még nem volt.
Megnéztem ezt az rd500lc-t, de nem vágyom 4 hengeres 2 ütemű motorra. Azért 22 literes tankja, hogy legyen 200 km hatótávja legalább. 10 liter simán 100-on, szerintem.
Ma egy ilyen felére egy anyagi csőddel.
és akkor ismét mondhatom a szombat esti szokásos monológomat:
zongorista bulizik, kisöccá alszik, én pedig kortyolgatom a jó hideg, mentes sörömet
DE:
ma voltunk motorozni zongoristával, a mai termés kb. 160 km, nem sok, de legalább összejött, jó levegő, napsütés
Én csak 2 évet motoroztam az er5-el és már a 3. japán márkát próbálom. Engem minden tapasztalat érdekel.