Nagyon durva rovarirtó.Kábé a világ végéig(Dec.12?)benne marad mi bolygónkban.Még a sarki jégben is azonosították.Nekünk a seregben bevonuláskor elég intim módon alkalmazták.Úgy hívták:Matador.Lehajol,segg széthúz oszt durr bele.Kár valaki?
Oldalt van benne egy kis süllyesztett csavar a rögzítéshez. Persze egy csavarhúzóval le lehetlopni, de aki ilyet tesz, az ott dögöljön meg a motorom mellett.
Gyere le Te is Tibihez Norbikàm!
Még össze szedem, ezt az igénytelen KawaEr5- öt, alias Feri tesomat a 10 éves villa olajaval, és össznépi telo szétszedest csinálunk!
Na pont ilyet néztem egy éve! Nem magamnak, mert nálam alapszabály, hogy motorozás közben nem nézek órát - nem érdekel, késsek el, de akkor sem fogom magam sietség miatt összetörni. Motorozás közben nem stresszelem magam.
De a feleségem szeretett volna egy órát, na mondom pár száz forintért biztos van ilyen, erre megláttam ezeket - több helyen is árulják ugyanezt, van kormányra rögzített verzióban is és 20.000 Ft felett is! Na ne, ez tényleg túlzás. De ezeken kívül meg nem találtam motoros órát.
Úgyhogy maradt a B terv, hogy az otthon kallódó régi karórákból fabrikálok egy motorosat - van pár, amiről leszakadt a szíj, lemerült az elem, itt-ott eltört; de egyébként működnek. Csak a B terv azóta is terv maradt, aztán most meg már nehezebben tudok hazaugrani egy rossz óráért.
A másik ami miatt nem tetszett ez az óratípus, hogy szerintem egy mozdulattal lelopják, a motor vibrálása meg rövid idő alatt szétrázza a mutatók mechanikáját, még ha maga az óra nem is fogaskerekes. De lehet azért ilyen drága, mert vibrációtűrő. Bár ha tényleg ennyit ér, akkor meg még esélyesebb, hogy le is lopják...
No ha meglesz a tudás/tapasztalatok, akkor az enyémen is lecserélem
Ezenkívül minden előírt karbantartást megtartok a gépen, csak ennek nem láttam eddig létszükségletét
Szerintetek érdemes gondolkodni sűrűbb folyadékon, hogy határozottabb legyen a csillapítás
Úgy emlékszem, hogy reggel mikor beszéltünk ezt felajánlottam neked. Viccen kívül mehet a dolog!
Nem is kell az enyémen kezdeni. Először szétszedjük a sérült telóimat.
Egyébként a szervízkönyvben nagyon flottul le van írva a dolog.
Mit is akartunk bükkzsércen megcsinálni?
Minden szezon elején kéne tartani egy Tavaszi nagy karbantartás talit.
Elmegyünk, veszünk két karton olajat, meg egy tucat olajszűrőt, meg kinek mi kell (fékbetét, légszűrő, fékolaj, hűtőfolyadék, stb... nagyker ár garantált!) aztán összejövünk, és szerelgetünk pár sör, és jó hangulat mellett.
Fékolaj tavaly volt cserélve, az mindig két évente cserés. szerintem nyáron össze állunk Tibi, és kicseréljuk mindkettőben a telo olajat! Persze a tieden kezdjük a műveletet, az enyémnel már profin kell menjen a dolog!
A másik ügyeletes motor mosónk épp az utánpótlás felnevelesevel foglalatoskodik!
Már majdnem elfelejtettem.
Te hozod a műszert!
Oldalt van benne egy kis süllyesztett csavar a rögzítéshez. Persze egy csavarhúzóval le lehetlopni, de aki ilyet tesz, az ott dögöljön meg a motorom mellett.
szerelés csak bőrtangában
hátulról én foglak titeket ostorral bíztatni
Még össze szedem, ezt az igénytelen KawaEr5- öt, alias Feri tesomat a 10 éves villa olajaval, és össznépi telo szétszedest csinálunk!
De a feleségem szeretett volna egy órát, na mondom pár száz forintért biztos van ilyen, erre megláttam ezeket - több helyen is árulják ugyanezt, van kormányra rögzített verzióban is és 20.000 Ft felett is! Na ne, ez tényleg túlzás. De ezeken kívül meg nem találtam motoros órát.
Úgyhogy maradt a B terv, hogy az otthon kallódó régi karórákból fabrikálok egy motorosat - van pár, amiről leszakadt a szíj, lemerült az elem, itt-ott eltört; de egyébként működnek. Csak a B terv azóta is terv maradt, aztán most meg már nehezebben tudok hazaugrani egy rossz óráért.
A másik ami miatt nem tetszett ez az óratípus, hogy szerintem egy mozdulattal lelopják, a motor vibrálása meg rövid idő alatt szétrázza a mutatók mechanikáját, még ha maga az óra nem is fogaskerekes. De lehet azért ilyen drága, mert vibrációtűrő. Bár ha tényleg ennyit ér, akkor meg még esélyesebb, hogy le is lopják...
Ezenkívül minden előírt karbantartást megtartok a gépen, csak ennek nem láttam eddig létszükségletét
Szerintetek érdemes gondolkodni sűrűbb folyadékon, hogy határozottabb legyen a csillapítás
Nem is kell az enyémen kezdeni. Először szétszedjük a sérült telóimat.
Egyébként a szervízkönyvben nagyon flottul le van írva a dolog.
Mit is akartunk bükkzsércen megcsinálni?
Minden szezon elején kéne tartani egy Tavaszi nagy karbantartás talit.
Elmegyünk, veszünk két karton olajat, meg egy tucat olajszűrőt, meg kinek mi kell (fékbetét, légszűrő, fékolaj, hűtőfolyadék, stb... nagyker ár garantált!) aztán összejövünk, és szerelgetünk pár sör, és jó hangulat mellett.