Voltam ma a kecskeméti Military Célpont boltban, mert van motoros ruházat is, gondoltam megnézem a kesztyűt.
A motoros kesztű bőr volt, kemény protektorokkal, de találtam taktikai kesztyűt, ami a tenyerén erősített volt és a kézfején volt egy komoly, kemény betét. Nyári kesztyűnek motorozáshoz is elmegy, 5500 Ft az ára.
Jajj, nem akartalak Én megsérteni azzal, hogy nem tudod milyen.
Ezt csupán figyelemfelkeltésnek szántam. Szerintem ugyanis az a 1,5cm sem szabadna, hogy kilógjon.
Általában az újjunknak a végét használjuk.
Neha saját magam elrettentése érdekében megnézem a képeket, hogy nézett ki lerámolva a motorom, hát mit ne mondjak, utána ki kell mennem a garázsba megnézni, hogy minden rendben van.
Már egy ideje nem kapcsolgattam a váltót álló motornál, de ha jól emlékszem, a Ninjámnál ez a következőképpen működik:
Ha nem jár a motor, csak 1-be és üresbe tudsz kapcsolni. Ha magasabb fokozaton állítottad le a motort, akkor csak lefele tudod nyomni a pedált, aminek eredményeképpen egyből visszajutsz megint a 0-1 zárt rendszerbe. Azaz ha áll a motor, nem tudod végigkapcsolgatni a fokozatokat sehogysem. Ez hasznos, ha pl. 6-ikban lefulladsz vészfékezésnél, utána egyből megtalálod az üreset (ha csak beindítod a motort újra) vagy az egyest (ha el is indulsz).
Szóval ha jól rakom össze az infókat, akkor SkyneR-ék gépében nincs ilyen, mert ők 3-asban és 4-esben is tolták a motort (és nem ott állították le, mert be sem indul ugyebár). Vagy náluk nem (így) működik a mechanika...
Hát Tibikém, rosszul hiszed ha azt gondolod nem tudom milyen érzés. Hidd el tudom milyen az, amikor felkel az ember, és fél percig nek tud levegőt venni!
Azt is tudom milyen érzés, hogy az a motor, ami a szíved csücske, és még csak 1,5 éves szépen csúszik 5-6 métert előtted a betonon. Azt hiszem, ezt Te is tudod!?
Szal, azt is tudom, milyen evvel a motorral lábon haza menni, elgorbult kormány, horpadt tank letört fékkar, osszekarcolt kipufogó szélvédő, lámpa karika, stb. látványával barátkozni...
Azt meg mellékesen jegyzem meg, hogy először azt mondták, eltort 3 bordam, szerencsére csak jól megütöttem. De 3 hétig csak egyenesen tudtam az agyban feküdni, elég volt kimaszni belőle, éjjel- nappal.
Zokogott a lelkem rendesen, és nem a 615 ezres kártol, igaz a nagy reszet a casco fizette, de így is perkaltam 170 ezret. Hát ennyi...
A kesztyű akkor a komolyabb volt rajtam, de ez is véd azért! A teljes tenyer, meg az ujjaid is. Az ujjak legvege kb. 1,5 cm lóg ki belőle.
Elméletileg van, de gyakorlatilag én nem igazán vettem észre. Az,érem másik oldala meg az, hogy soha nem volt szívem a váltót ezzel terhelni, ergo soha nem próbáltam. Akinek van kedve hozzá, az próbálja ki, és írja be, mit tapasztalt!
El sem tudod képzelni mennyire rossz, amikor a segged sem tudod kitörölni, mert mindegyik újjvéged "megsérült". Az ember még egy eldőlésbél is önkéntelenül leteszi a kezét.
Nekem egy vékony nyári motoros kesztyűm van, minden újjpercnél szellőző, Kelo-nál vettem, egyszer ültem fel anélkül (fentebb említett eset) soha többet.
nekem is zárt kesztyűm van, nagyon szeretem, de nem is volt ocsssó
egy motoros boltban vettem, ezt ajánlották, hittem nekik, de bevált
míg zongorista mögött benzintyúkoskodtam, addig ujjatlanban ücsörögtem, de amióta vezetek, zárt kesztyűm van
az biztos, hogy a zárt kesztyűmet gyűlölöm: elszorítja az ujjaimat. Sokáig azt hittem, azért zsibbad a kezem, mert kényelmetlen a kormány.
Nem is tudom, mi a márkája, szerintem a Lidl-ben vettem.
Sisakom már új, következő a zárt kesztű. Ez a wintex pro titan egész jónak néz ki.
nyáron én is abban motorozom...hát igen, ne essünk, de nézzetek meg egy vérbeli chopperest: bőrgatya, bőrmellény, bőrkesztű-ujjatlan, csizma, protektor meg sehol. Szarnak rá, nehogy már a feeling-et elrontsa mindenféle high-tech felszerelés.
Vki nem tud 2002-es er5-höz féktárcsát,esetleg hol lehetne kapni vagy melyik bontoóba? Választ köszi
esemény kezdete: 2012. március 3. 10:00
esemény vége: 2012. március 4. 05:00
helyszín: Kiskunhalas
Gyülekező a szokásos helyen a déli városkapunál 10 órától.A felvonulás 11 órakor kezdődik.
Ha valakinek kedve van jönni- jelezze!
http://totalcar.hu/egester/201...
Írok majd neki egy mail-t, hátha.
mármint gadus lába
A motoros kesztű bőr volt, kemény protektorokkal, de találtam taktikai kesztyűt, ami a tenyerén erősített volt és a kézfején volt egy komoly, kemény betét. Nyári kesztyűnek motorozáshoz is elmegy, 5500 Ft az ára.
És! Gadus, megtaláltam a neked való sátrat!
Ezt csupán figyelemfelkeltésnek szántam. Szerintem ugyanis az a 1,5cm sem szabadna, hogy kilógjon.
Általában az újjunknak a végét használjuk.
Neha saját magam elrettentése érdekében megnézem a képeket, hogy nézett ki lerámolva a motorom, hát mit ne mondjak, utána ki kell mennem a garázsba megnézni, hogy minden rendben van.
Ha nem jár a motor, csak 1-be és üresbe tudsz kapcsolni. Ha magasabb fokozaton állítottad le a motort, akkor csak lefele tudod nyomni a pedált, aminek eredményeképpen egyből visszajutsz megint a 0-1 zárt rendszerbe. Azaz ha áll a motor, nem tudod végigkapcsolgatni a fokozatokat sehogysem. Ez hasznos, ha pl. 6-ikban lefulladsz vészfékezésnél, utána egyből megtalálod az üreset (ha csak beindítod a motort újra) vagy az egyest (ha el is indulsz).
Szóval ha jól rakom össze az infókat, akkor SkyneR-ék gépében nincs ilyen, mert ők 3-asban és 4-esben is tolták a motort (és nem ott állították le, mert be sem indul ugyebár). Vagy náluk nem (így) működik a mechanika...
Azt is tudom milyen érzés, hogy az a motor, ami a szíved csücske, és még csak 1,5 éves szépen csúszik 5-6 métert előtted a betonon. Azt hiszem, ezt Te is tudod!?
Szal, azt is tudom, milyen evvel a motorral lábon haza menni, elgorbult kormány, horpadt tank letört fékkar, osszekarcolt kipufogó szélvédő, lámpa karika, stb. látványával barátkozni...
Azt meg mellékesen jegyzem meg, hogy először azt mondták, eltort 3 bordam, szerencsére csak jól megütöttem. De 3 hétig csak egyenesen tudtam az agyban feküdni, elég volt kimaszni belőle, éjjel- nappal.
Zokogott a lelkem rendesen, és nem a 615 ezres kártol, igaz a nagy reszet a casco fizette, de így is perkaltam 170 ezret. Hát ennyi...
A kesztyű akkor a komolyabb volt rajtam, de ez is véd azért! A teljes tenyer, meg az ujjaid is. Az ujjak legvege kb. 1,5 cm lóg ki belőle.
Erre nesze neked.
El sem tudod képzelni mennyire rossz, amikor a segged sem tudod kitörölni, mert mindegyik újjvéged "megsérült". Az ember még egy eldőlésbél is önkéntelenül leteszi a kezét.
Nekem egy vékony nyári motoros kesztyűm van, minden újjpercnél szellőző, Kelo-nál vettem, egyszer ültem fel anélkül (fentebb említett eset) soha többet.
Egyébként biztos, hogy van benne ilyen?
egy motoros boltban vettem, ezt ajánlották, hittem nekik, de bevált
míg zongorista mögött benzintyúkoskodtam, addig ujjatlanban ücsörögtem, de amióta vezetek, zárt kesztyűm van
Nem is tudom, mi a márkája, szerintem a Lidl-ben vettem.
Sisakom már új, következő a zárt kesztű. Ez a wintex pro titan egész jónak néz ki.