Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez van.. Én szeretem. Nyáron nagy melegben nekem bevált...
Ebben inkább tényleg csak sörözzél.Az eséses tesztet hagyd ki.Nagy védelmet nem nyújt.Max a muslicák ellen.
nem értem

érte!

Néztem én is a web-oldalukon.
De azt is hallottam, hogy autós boltban, sima kültéri kevesebb pénzbe került...
Majd utána járok. 5 ezret sajnálok értem.
És ennek is nagyon meggyőző a szellőző rendszere!
No akkor én már alig merem megmutatni a kedvenc kesztyűmet nyárra!
Ez über kényelmes- és lehet sörözni is benne!

Kesznyű
Jelentem sikerült végre megtalálni a számomra megfelelő kesztyűt

Nekem elég nagy de vékony kezem van, így nem volt egyszerű a művelet , ha valakit érdekel az alábbiakat próbáltam ki:

- vanucci racing II. --kevés a protektor, nincs semmilyen szellőzési rendszer, viszont elég jó minőségű bőrből készül, azonban bmilyen méretűt próbáltam nyomta a bütykömet a protektor, ráadásul elég drága

- shox dragster/truck --kicsit prőd bőrből vannak, de végül azért nem lettek jók, mert ami jó új hosszban az már fentebb nagyon tágak, és nincs bennük használható szellőzési rendszer. Viszont ár/érték arányban nagyon jók

- wintex driver -- nagyon kényelmes elég meggyőző a szellőztetési rendszere, azonban az új közöknél olyan anyag van mint vmi nylon harisnya, ez nekem nem volt meggyőző

- és végül a nyertes nálam a wintex pro titan lett
mert, meggyőző anyagokból van, nagyon kényelmes(pl minden új percnél harmonikába van a bőr, hogy könnyű legyen behajlítani), nagyon meggyűző a szellőző rendszere, a dupla varrása, az erősített tenyérrésze, a fém(tuti nem titan mert a mágnes fogja ) protektorai stb. A viselése már az első pillanatól zsír jól illeszkedik a kézhez miközben alig érezni, használat közben.
Egy baja van, hogy kifutó modell nekem az utolsó fekete 2xxl-t sikerült elcsípnem
http://kelomotor.hu/kep_keszty...
Á - és itt van Norbi tesókám!
Most hogy mondod- igazad is van! Ez teljesen ki is ment a fejemből- de hogy a Gpz 500- ban is van- e ilyen? Valszeg igen, hisz a két blokk szinte ugyan az!
Én úgy tudom, hogy a váltóba van vmi mechanikus megoldás, ami nem engedi álló motornál csak azt, hogy egyesbe vagy üresbe tedd.

Ugye ezt úgy lehet "kijátszani" ha eleve úgy állítod le, vagy valahogy beleerőszakolod én arra tippelnék, hogy ez a mechanika lett túl erőltetve, és ott adhatta meg valami magát
a bázis motortól vettem a cuccot, aszem ők a louistól hozzák
Hüllék!


Tényleg célszerűnek tűnik úgy levegőztetni a halakat, hogy betolom a szobába a motort és járatom!
Megesz az ideg komolyan mondom! Össze firkálom mindjárt a fórumot! ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็
Éppen ezért a nőibe szoktam menni és nem sz*rni!


Azt hittem, akvárium levegőztető kompresszor.
Az a matrac pumpa téééé....
A 12097-es hsz, balról második kép.
De most nézem, hogy ami a kezedben van, azt csak próbáltad a szivargyújtóról. Mi a szar az a kezedben?
Azon van kapcsoló, az biztos.
Nincs kapcsolója, nem tudom mit néztél annak?
Én direkt nem akartam az Er amúgy is szűk kormányát tovább zsúfolni ezzel. Így szinte nem is látszik, azt meg a használat dönti majd el, mennyire volt jó ötlet az index kábelhez rögzíteni... Mivel a csati könnyű, így alap helyzetben nem lesz gond, menet közben a Gps lesz csak bedugva. Annak elég bumfordi a csatija, majd elválik, mennyire rázza a szél....
Láttam, még kapcsolója is van, profi!
Na valami ilyesmit fogok én is, csak én a szívatóval tükörben fogom a kormányhoz szerelni.
főleg, ha fúj a szél, pillanatok alatt átfújja az embert ...és az ember lányát...
Így néz ki a dobozka össze szerelve:
Szia Zimmedli!

A beszerelést leírtam alant, a többi kérdésedre itt a válasz:
Ez a készlet került beépítésre

Az ára itthon 4200 ft- én a fékbetétekért cseréltem Norbertoval- ő vette, postázta nekem- az övé is ilyen.
Hogy hol- azt Tőle kérdezd!
Igen tesóm- erősen hajaz az elrendezés a tiédre- azzal a nagy különbséggel, hogy az enyém nincs igazán rögzítve- csak az első index kábeléhez belülről oda van kábel kötegelővel fogatva! Így arra hajlítom, amerre a csati kívánja. Egyenlőre kísérleti stádiumban a dolog, de mivel annyira pehely a súlya a csatinak, szerintem bírni fogja. Az eredeti kábelét használtam fel a cuccnak, épp elég lett az elejétől a végéig. Teljesen szétbontottam a motort- tank oldal deklik le voltak szedve, és a fő kábel korbácshoz kábel kötegelőztem, vagy szigszalagoztam, ahogy épp kívánta.
A bizti doboz a készlet sajátja- 10Amperes van benne!