Am nem tudom mi vicces vagy nevelő (?) van abban, hogy kiírogatjuk ide egymás nevét. Az enyém eddig se volt titok, kb 2 perc alatt kideríthető, hogy ki vagyok..
Haverok nem leszünk, és nem is voltunk. No már most, te itt ne Lacikámozz nekem, szerintem idén még lehet össze is futunk, de a helyedben én nem várnám azt a napot.... El nem felejtem amiket itt alkottál, tehát ennek a fényében mérlegelj miket pofazol a továbbiakban...
Na most már utánanéztem egy kicsit: újítottak a kipufogórendszeren, új a dob meg a leömlőkön is változtattak. Akkor ez (is) állhat a teljesítménymódosulás mögött...
Amikor kijött a Versys, akkor hallottam ilyeneket, hogy á, ennek a hátsó futóműve végre nemcsak szép (sirályszárny ), hanem nagyságrendekkel jobb is, mint az előd ER-6-nak. Persze ezek újságírói vélemények voltak, nem tulajdonosi; nyilván más, ha valaki egy órára viszi el a gépet, vagy együtt él vele...
A motorblokknak még nem néztem utána, hogy mit változtattak, mindenesetre úgy hirdetik, hogy nagyobb lett a teljesítmény, több a nyomaték az alsó tartományban... Új injektortérkép mindenképp esélyes. Bár szerintem a régi motorkarakterisztikára se lehetett panasz, nem véletlenül sikermodell az ER-6.
Ja meg a kipufogóciripelést még nem is említettem... Úgy látom a dob sem a régi a 2012-esen, vagy csak esztétikailag változott? Anno keringett a neten ez a sztori, de nem vettem a fáradtságot, hogy utánajárjak, mennyi lehet igaz belőle...
Hát igen, mert elég nehéz elmagyarázni a sok jöttment, nagy tudású, névtelen- vagy éppen világ utazónak, hogy ne csak olvassanak, hanem értelmezzék is a leírtakat.
Ugye fő vezér- K. Kolos!?
Más néven Dipshit....
A 6- on a blokkot nem dolgozták át, talán ha másik injektor képet ha kapott...
A hátsó futómű gyengeséget se hallottam a típus topicjan, a legelső széria váza volt rossz, ott egy hegesztes elengedett idővel, amit gariban cseréltek.
No persze a kawa nagy tudora csaba600 természetesen egyéb hibákat is kitalált rá, még jó múltkor, amit megemlítettem a 6- os tulajoknak, amire kb. úgy reagáltak mint mi a jó múltkori kamu áradatra- by Er5.
Azta, gyártanak még ilyet? Nagyon szívesen kipróbálnám! 2T, 30 LE, 120 kiló... Vadállat lehet. Majdnem olyan erős, mint az enyém, csak könnyebb vagy 50 kilóval... Persze a mindennapokra barátságosabb a 4T 250-esem, úgyhogy nem cserélném le...
Az 1000-es Versys pont olyan, mint amikor először kijött a kisebb (vagy az ER-6n): király motor, de a kinézete... hmmm... Aztán majd évről-évre szerintem szépülni fog. Amúgy nekem az orra jobban bejön, mint pl. a kisebb Versys-é.
A többi tulajdonsága meg nagyon-nagyon ott van, olvastam pár tesztet róla, mindenhol magasztalják, a múltkor tartós összehasonlító tesztre vitte 3 újságíró (Kawa Versys vs. BMW 1200GS vs Triumph Tiger 1050), és mindhármuk a Versys-t hozta ki legjobbnak. Persze a magyar médiában meg semmi hír róla...
Az ER-6f meg egyik nagy álmom, ha a Kisninja mellé valaha vennék egy nagyobb motort, ezt tudnám elképzelni. Esetleg a Versys-t (a kisebbet). És igen, az idei überkirály lett! Teszteket még nem találtam róla; kíváncsi vagyok, megoldották-e pl. a vibrációt, a rövid használhatatlan visszapillantót, vagy a gyengébb hátsó futóművet...
régebben sokkal jobban pörgött..most egy kicsit lelassult a csapat, természetesen engem is beleértve...amikor "külsősök" írnak-nem éppen barátkozó jelleggel-akkor nagyon pörög, nem győzöm olvasni az oldalakat
A Kawa idén kapott egy nagy-nagy vállveregetést tőlem: a sok pofozgatás után végre meg tudták csinálni olyanra az ER-6n fejét, hogy nekem is nagyon tetszik! Ez igen! És az egyéb változtatásokkal (átdolgozott blokk stb.) már tényleg nagyon ütős motor, szívesen elfogadnám.
Bár, csakhogy ne legyen semmi tökéletes, a régi idomba épített indexek nekem jobban bejöttek, de így se rossz.
Á, ide kevés lesz a heti egy hozzászólásom... Ez a fórum pörög rendesen, nem úgy, mint a 250-es Ninja fórum, ahova jó, ha valaki beír félévente. (Amúgy valaki most írt oda nemrég, hogy el akarja adni a Tinininjáját...) Na szóval hol is tartottam?
Lapoz, lapoz, lapoz...
Zimi, semmi gond, szerintem nem mondtam, hogy Belgiumban élünk, nem j9tt fel a téma. Egyébként igen, úgy terveztük a feleségemmel, hogy mindketten a saját motorunkkal megyünk Diszelre. Remélem valamikor valami összejön, sajna idén nem tudom, egyáltalán haza tudok-e nézni: a belgáknál a szabadságot nagyon hülyén osztják, azután kapod, hogy előző évben mennyit dolgoztál az adott cégnél. Mivel én tavaly ősszel jöttem ki, így tavaly semmit nem kaptam, idén meg a tavaly ledolgozott hónapok arányában kapok vagy 6-7 napot, amiből 3 már elment év elején... De nagyon köszi a meghívást!
így vettem úgyhogy sokat nem tudok róla mondani, csak annyit hogy nekem kényelmes. A párnázás kicsit nagyobb, és puhább rajta. És nem csúszok rajta előre úgy mint a gyári er-5 ülésen. Utasnak mindenképpen kényelmesebb, mert szélesebb is egy kicsivel hátul.
Szerintem egy "mezei" kárpitost, vagy olyat keressetek meg aki motorüléseket átbőröz, biztos hogy semmivel sem bonyolultabb mint egy ülőgarnitúra áthúzása. Erzsébeten tavaly még 3 vagy 4 ezer Ft volt az ülés áthúzás a momo robogós boltban.
Most olvasom ezt a kipárnázott ülés dolgot a hirdetésedben.
Tudnál nekem erről írni bővebben? Ki csinálta, mibe fájt, használati tapasztalatok, esetleg fényképek. Lehet, hogy házilag oldottátok meg? (Én már többször elgondolkodtam rajta)
Ha lenne aki olcsón átalakítja kényelmesebbre, sztem sokan rárepülnénk itt.
A Tommotos áraknak a felét sem tudom/akarom kifizetni.
Am nem tudom mi vicces vagy nevelő (?) van abban, hogy kiírogatjuk ide egymás nevét. Az enyém eddig se volt titok, kb 2 perc alatt kideríthető, hogy ki vagyok..
Haverok nem leszünk, és nem is voltunk. No már most, te itt ne Lacikámozz nekem, szerintem idén még lehet össze is futunk, de a helyedben én nem várnám azt a napot.... El nem felejtem amiket itt alkottál, tehát ennek a fényében mérlegelj miket pofazol a továbbiakban...
Na itt a "helybéli" teszt, itt is dícsérik a Versys hátsó felfüggesztését (ergo az ER-6-ét meg leszólják).
A motorblokknak még nem néztem utána, hogy mit változtattak, mindenesetre úgy hirdetik, hogy nagyobb lett a teljesítmény, több a nyomaték az alsó tartományban... Új injektortérkép mindenképp esélyes. Bár szerintem a régi motorkarakterisztikára se lehetett panasz, nem véletlenül sikermodell az ER-6.
Ja meg a kipufogóciripelést még nem is említettem... Úgy látom a dob sem a régi a 2012-esen, vagy csak esztétikailag változott? Anno keringett a neten ez a sztori, de nem vettem a fáradtságot, hogy utánajárjak, mennyi lehet igaz belőle...
aztán nem fogják szó nélkül hagyni és újra itt lesznek....
Ugye fő vezér- K. Kolos!?
Más néven Dipshit....
A hátsó futómű gyengeséget se hallottam a típus topicjan, a legelső széria váza volt rossz, ott egy hegesztes elengedett idővel, amit gariban cseréltek.
No persze a kawa nagy tudora csaba600 természetesen egyéb hibákat is kitalált rá, még jó múltkor, amit megemlítettem a 6- os tulajoknak, amire kb. úgy reagáltak mint mi a jó múltkori kamu áradatra- by Er5.
A többi tulajdonsága meg nagyon-nagyon ott van, olvastam pár tesztet róla, mindenhol magasztalják, a múltkor tartós összehasonlító tesztre vitte 3 újságíró (Kawa Versys vs. BMW 1200GS vs Triumph Tiger 1050), és mindhármuk a Versys-t hozta ki legjobbnak. Persze a magyar médiában meg semmi hír róla...
Bár, csakhogy ne legyen semmi tökéletes, a régi idomba épített indexek nekem jobban bejöttek, de így se rossz.
Lapoz, lapoz, lapoz...
Zimi, semmi gond, szerintem nem mondtam, hogy Belgiumban élünk, nem j9tt fel a téma. Egyébként igen, úgy terveztük a feleségemmel, hogy mindketten a saját motorunkkal megyünk Diszelre. Remélem valamikor valami összejön, sajna idén nem tudom, egyáltalán haza tudok-e nézni: a belgáknál a szabadságot nagyon hülyén osztják, azután kapod, hogy előző évben mennyit dolgoztál az adott cégnél. Mivel én tavaly ősszel jöttem ki, így tavaly semmit nem kaptam, idén meg a tavaly ledolgozott hónapok arányában kapok vagy 6-7 napot, amiből 3 már elment év elején... De nagyon köszi a meghívást!
Szerintem egy "mezei" kárpitost, vagy olyat keressetek meg aki motorüléseket átbőröz, biztos hogy semmivel sem bonyolultabb mint egy ülőgarnitúra áthúzása. Erzsébeten tavaly még 3 vagy 4 ezer Ft volt az ülés áthúzás a momo robogós boltban.
Most olvasom ezt a kipárnázott ülés dolgot a hirdetésedben.
Tudnál nekem erről írni bővebben? Ki csinálta, mibe fájt, használati tapasztalatok, esetleg fényképek. Lehet, hogy házilag oldottátok meg? (Én már többször elgondolkodtam rajta)
Ha lenne aki olcsón átalakítja kényelmesebbre, sztem sokan rárepülnénk itt.
A Tommotos áraknak a felét sem tudom/akarom kifizetni.