Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól hangzik, és nem is tűnik drágának: http://www.libri.hu/konyv/333-...
Egy könyvbõl, 333 motorkerékpár a címe.
Karácsonyi ajándék volt az öcsémtõl pár éve.
Imi, nagyon jók ezek a kis bejegyzések

Honnan szeded az infókat?
Nagyon bejönne ez a masina, pláne ezzel a kipuval

No majd használtan 10 évesen beruházok egyre, feltéve, hogy akkor lehet majd még benzint kapni
van egy barátom és hobbiból Mátrákkal, Bervákkal, Pannoniákkal foglalkozik, a szobájában alszanak a motorok, fennt a galérián az ágya fölött már eladott 1-2 típust a közlekedési múzeumnak, gyönyörű, alapos, precíz munkák egytől-egyig
szerintem lenne témátok...
tudtam, h ki fogod tolni a masinát
örülök, h jó volt a gurulásod
Hali smice!

Hát erre a barátságra mérget ne vegyél- de hogy ha találkozunk megütöm a kis hülye gyereket, az tuti- sok van már a számláján!
Hello smice!

Nem tudtam, hogy Belgiumban vagytok most!
Lehet, hogy írtad korábban, elnézést, ha nem figyeltem minden infóra.

A hozzászólásokból azért kiderül, hogy közös ütemre rezgünk-e, ezért teljesen természetes, hogy szívesen látnánk bármikor, bármelyik TKB találkozónkon!
Az lenne a jó, ha pároddal, mindketten motorral tudnátok jönni. Belátom, ezt most a belgáktól elég nehéz lenne megvalósítani.
Mindenesetre május utolsó hétvégéjén Bükkzsérc már tuti.
Örülök, hogy neked is tetszik a W sorozat!
környezetvédelmi normák...hmmm

Nem tudom, megnézik-e egyáltalán, hogy a távol keleti, meg dél-amerikai országok ipara: erőművei és gyárai mennyire szennyezik a levegőt.
Bocsi, egz ideig nem voltam.

Na, csak hogy reagáljak az utóbbi idők hozzászólásaira egy hozzászóláson belül:

Mhmax: köszi a gyerekdícséretet! Amúgy a következő nem csak tervbe van véve, hanem már a megvalósításon is dolgozunk. De nem számítottam rá, hogy ilyen hamar gratulálnak hozzá! Köszi szépen!

Zimi: nagyon köszönöm a megtisztelő bizalmat! Mivel most Belgiumban élünk, sajnos nem tudom, mikor jutok el magyar motorostalálkozóra... Amúgy tavaly el akartunk menni a feleségemmel az Er5 talira, ő találta meg ezt a fórumot is, és már nézegettük Mágika tanyáját, meg már gondolkodtam, hogyan magyarázom ki, hogy nem Er5-tel vagyok... Aztán végül sikerült összeszervezni a kb. egyetlen éves nagy családi kirándulásunkkal, úgyhogy végül nem tudtunk elmenni. Aztán meg hirtelen és váratlanul kijöttünk Belgiumba...

Cápa: éretlen

Dipshit&Fisi: nem tudom az előzményeket, mi van köztetek, de meggyőződésem, hogy ha valahol találkoznátok személyesen, ismeretlenül, pillanatok alatt tök jó barátok lennétek. Amennyire látom, mindketten komoly motorosok, túrázók vagytok, és tuti sokat tudnátok egymásnak mesélni. De ha valaha tényleg összejön ez a személyes találkozó inkognitóban, remélem nem merül fel a kérdés, hogy "és te szoktál fórumozni?"
Amúgy ez a "van motorod, miért nem mész" felfogás meg szintén kicsit éretlen, a felhőtlen egyetemi évek után már nem lesz ilyen egyszerű az élet... Ezt Fisi le is írta, Dipshit meg majd felnő és idővel rájön, addig is meg jól teszi, hogy kihasználja (motorozásra) az idejét.

Ja és Zimi, nagyon szuper a Kawa történelmi áttekintő, köszi. A Mach motorok igazi legendák.
És amúgy nem vagyok nagy retro motor párti, de amikor kijött a W800, hát lehidaltam, ez valami gyönyörű. És még kellően modern is. Aztán most meg kijött a fekete-arany Special Edition: hát nem hittem hogy az élményt lehet fokozni, de a Kawának sikerült felülmúlnia önmagát. Álomszép. Utána kezdtem el érdeklődni a W sorozat iránt, és hát az előd W650 is nagyon tetszik... Nem is gondoltam, hogy a Kawa ilyet is tud.

Na szép estét mindenkinek, jövő héten már én is motorral járok munkába, ha minden igaz!
Hát igen- a két ütem az vadállat volt- amíg nem felelnek meg a környezetvédelmi normáknak, addig csak történelmi tények ezek a nagyköbcentis gépek...
A 750-es 2 ütemű nagyon ment, itt egy kis gyári adat:

Standing ¼ Mile --- 12.3 sec / 105 mp/h / 168 km/h

Majd még folytatom!
Azért nem semmi, hogy a teljesítmény értékek alig változtak a több mint 40 év alatt!
No persze, mire is? Közútra kezdő kategóriának titulált gépekre- nem is kell több!
Amúgy meg milyen hóba is? Hmm? A képen, a járdán már nincs hó- mégis csak rendes, takaros az a Hölgy! Te meg arra az 1- 2 centire vered itt magad?
Ugyan már!
Amúgy meg eltolhatod a bicajt- pápá!
Ezzel nem vádollak- csak mint a képek mutatják...
Gondolom épp véletlen csak ezeken a képeken nem volt hó az úton ott sem...
Mellesleg apró tökűkém- ha vetted volna a lapot, akkor rájöhettél volna, hogy nem a túrára verem magam te eke, hanem csak épp nem kevés iróniával a hazugság áradatotokra írtam választ!
Csak az éppen nem a mi utcánkban történt.. hanem a csajsziék háza előtt. Mielőtt még azzal vádolnál meg hogy csak kitoltam a ház elé a hóba a motort
Mondhatsz bármit- a szemeben akkor is csak egy ócska hazug kis pöcs vagy komám- és nem emiatt...
Meg ugye fel kéne rakni a rendes képeket is- nem csak azokat, amiket az utcában csináltál, mert ott rohadt voltál havat lapátolni!

De tudod mit- legyél te a nagy utazó, a kutyát nem érdekli...
A te képeiden van hó az úton, vagy nincs?
Én meg a fotóidhoz leírt hozzászólásodra- te nagy szám gyerek!

"#20 Dipshit
Leszögezném hogy a képek csalókák, mert plusz fokok voltak (3-5), és a hó nagyrésze estére el is olvadt.

Komfortérzetem végig maximális volt, leszámítva hogy a nedves útborkolat, és a forgalom miatt folyamatosan össze volt taknyolva a plexim, és hogy rohadtul hiányzott, (még mindig hiányzik) hogy nem lehetett a pincéig dönteni a motort.

Nem azért költöttem ruhára egy kazal pénzt hogy fázzak, átázzak benne..és ma spec időjárást is néztem, így az esőruha is otthon maradhatott.

A bukó alá meg van egy scott neoprén maszkom, nagyon jól szolgál.

Powerslideolni meg akaratlanul is sikerült párszor..és nem a havas jeges részeken.

A féktávokat éreztem a leginkább idegesítőnek, tisztában kell lenni azzal hogy a nyári bevett fékút a sokszorosára nő, így fejben nagyon ott kell lenni, főleg a városi forgalomban. Finom fék plusz kikerülés manőverekkel operálni, mert tisztán megállni sokszor esélytelen.

Jah, a feeling az meg nagyon nagy volt.. úgy néztek ránk mintha az űrből jöttünk volna :D

Az eseteledésre is figyelni kellett, mert tegnap kénytelen voltam este 6kor visszafordulni haza a motorral, mert az olvadt hólé jégpáncéllá fagyott az úton.. 4ben alapjáratról kisgázt húzva dobta a seggét, ami cseppet sem volt örömteli, lehelet finom fékezésre is csúszással reagált persze..tehát no fék no para :D

Jah, és találkoztunk egy AfricaTwines csávóval is, majd leesett a motorról amikor meglátott minket :D
2010. december 21. 21:41"

Na rólad meg ennyit!
Hólé nélkül elég nehezen fog beragadni a féked. Szóval ne "vetítsél"..
A képeket elnézve nem tűnik valami nagy kalandnak a mai gurulásod

Mutatok neked egy szaros Suzukit.. ami nem ijedt meg a hótól.
Nem baj Zimikém- csak legyen! Az a lényeg!

Köszi ezt a jó kis történeti sorozatot- üdítő színfolt a fórum életében!
A mai 72 km- es gurulásomat, ajánlanám a "fillérbaszó" szar Heidenau gumiknak, az elhajló kulcsnak. Köszönöm az elromló hűtőnek- hogy elvitt a mai gurulásra- köszönöm a konstrukció hibás- 2 évente cserés, berohadó szívatónak, hogy sikerült elindulnom.
Köszönöm a varrógép hangú, gyönge, nyomatékszegény- 6 ezer felett kisímuló hangú, csak 80- 100 al menni szerető, de végül is mégis jól gyorsuló blokknak, hogy ma is elröpített az általam megszokott tájra.
Köszönöm a vonatféket megszégyenítő- hólétől berohadó- visító dobféknek- hogy ott van!
Ajánlom soraimat a kényelmetlen ülésnek, a leérő kipufogó könyökönek- és a 0 fok körül nem beinduló, átfúvókázandó blokknak hogy létezik.
Köszönöm, a kínai Enuma láncnak- és a már rég szét kellett volna esnie váltónak, is!


És köszönöm az égnek, meg a Kawa gyárnak, hogy mindez a fentebb összeírt rágalomhalmaz csak egy nagy mese- és ócska hazugság!

Na imitt a képek!

Cápától elnézést hogy nem vagyok a képeken- de gondolom egyetemes barátja majd egyszer csak oda kopiz engem is!