Ha beáll a dugó onnan már tolod vagy viteted.Nem értem!Kb.álló motoron nem áll be a dugó.Több infó és talán valaki tud segíteni.Favorizálom a válópert.
Hát fisi cimborám! Ez nem egy szimpla aksi lesz, mondom az a probléma pontosan a főbb probléma hogy toláskor nem is forog a kerék meg be se tudom rakni 2. sebességbe. Nekem azt mondták ami nagy valószínüséggel lesz a gondja hogy vagy beállt a dugó gyűrű ami még nem lenne porblema csak a másik amit olyan 40-től indul az pedig a váltó fingott be. Lehet hogy majd alkatrészre lesz szükségem. Nem tudsz occón esetleg?
Bal karom 40-es a jobbos meg csak 32-es Én is tisztában vagyok amúgy vele, de most sajnos nem tudom mitévő legyek! Szeretem a motorom, már korábban megakartam tőle válni de a szívemhez nőt de lehet hogy most jött el igazán az ideje. Ma mikor hallottam meg láttam a motorosokat görcsölt a nyomrom meg kishíján összetört a szívem!
Szerintem a "nem indulás" üzemanyagellátási probléma lehet, vagyis górcső alá kell venni a karbikat, a gyertyákat,
A sebességváltónak nincs köze ahhoz, hogy indul-e. Viszont ha nem veszi a sebességet, akkor kuplung-sebváltó vizsgálat szükséges.
Szerintem, de nem vagyok nagyon hozzáértő.
Nálam az android az m.totalbike.hu oldalra dobott, az meg nem jött be.
Amúgy is csalódás nekem az android op.rendszer, bár tudom, hogy a leggyengébb vasat vettem alá (Vodafone 858), de akkor is.
Egy csomót szemetel, rosszabb, mint egy Windows. Állandóan ki kell lődözni a beragadt processeket, mert nem zár be tisztességesen egy alkalmazást sem.
Ha nem lenne az android assistant program, megőrülnék a tetű lassú fostól.
Tud valaki ajánlani egy normális mobiltelefon típust, amit érdemes megvenni?
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni? Egyetlen szerelmem a kicsi EX500-as valamilyen probléma folytán megadta magát.
Megfigyelés: Egyik nap este 8-fele újra töltött és annyira feltöltött aksi hogy legalább egy indítást kibírjon, sietés miatt. Másnap délelőtt dél fele leszedtem az aksit töltőről. Mivel a motorra előző nap este raktam rá a tankot nem akartam hogy leszívja az aksit míg a motor életre kell ezért betoltam, 4. tolásra indult a gép utána leállítás után aksira nem reagált. Majd 1. tolásra beindult és elment drága nagyszüleimhez benzin pénzért. De amikor toltam volna be a gépet valami miatt a hátsó kerék nem akart belekapni az aszfaltba 30 percig próbálkoztam miután egy erősen göröngyös úton elkapta a hátsó kerék a menetet és újra mehettem tovább. Tankolás után is simán 1. tolásra beindult de mikor már 3. jára állítottam le és utána próbáltam betolni ismételten csak sokadjára indult újra a gép. 4. leállítás után se akart beindulni, sőt egy idő után már a 2. sebességet se akarta bevenni és az istenért nem indult be még annyira se hogy haza jussak.
Összegezve: - Aksi kuka bár bikázva sem indult a motor csak
kerregett.
- 4. indítás után eleinte bevette a 2. sebességet aztán
már azt se.
- Nem forgott a kerék egyik sebességben se!
Nagyából ennyi ha valakinek van valami ötlete légyszíves írjon!
Köszönöm! SkyneR
Valaki nemtud eladó ER5-öt 25kw os papirral 500,000 ig
válaszotokat előre köszi.