Elvileg el, gyakorlatilag évente jó ha egyszer felnézek... Nem vagyok valami nagy közösségi oldal rajongó, de azért csomó helyen regisztrálva vagyok, le ne maradjak valami fontosról.
Elküldöm minden elérhetőségem, de legjobban azt szeretem, ha e-mail-ben keresnek meg, egyrészt a munkámból adódóan állandóan gép előtt vagyok, az e-mail-t non-stop nézem, másrészt szeretek hosszú leveleket gépelni, harmadrészt meg a főnök kb. 1 m-re ül a hátam mögött, és ha lázasan gépelek, akkor megnyugszik, hogy milyen jól dolgozom, viszont egy facebook-ot, skype-ot stb. simán kiszúr... Otthon meg nincs időm ilyenekre, kivéve ha néha elbűvöli a gyereket a TV, mint most...
De ami elérhetőségem eszembe jut, elküldöm az adatlapodon lévő gmail címre.
Amikor megvettem 2008-ban az er5-öt, az első 5-6 alkalomig számoltam, amikor nem én lettem volna a hibás.
Főleg a női vezetők nem érzékelik, hogy a motoros gyorsabb és esetleg hamarabb ér a kereszteződésbe, mint gondolnák.
Azóta városban inkább csak "autószerűen" közlekedem, aztán országúton csapok a lovak közé (már ha vannak).
Hogy drukkoltam végig, hogy ezt hátha megússza... Vagy legalább keljen fel a földről...
Azért iszonyat milyen hülyék vannak az utakon, persze a motorosok közt is.
Ma ébresztettem fel a feleségem motorját, mentem egy pár kört; hát lazán kifordultak elém, de még nézett is a nő közben (és persze nekem volt elsőbbségem). Úgyhogy első úton vészfékezés, kitérő manőver... Nem árt a reflexek karbantartása. Szerintem nem hitte, hogy ilyen gyorsan a kereszteződésbe érek; igaz az, hogy télen az autósok is elszoknak a motor fürgeségétől.
Jól számoltál, 3 fő, 3 motor. A kocsi egyébként nem a miénk, úgyhogy hamarosan vissza is adjuk, de még így is meg lesz a 2 kerék/fő. Hát igen, látszik, mi a fontosabb... De most már következőnek tényleg kocsit veszek.
Amúgy a harmadik az egy régi 50-es enduró; úgy történt, hogy mikor rájöttem, hogy az ára egy jobb bukósisakéval vetekszik, a fenntartása meg szinte semmi, akkor úgy döntöttem, fog a fene 2 órát gyalogolni télen a munkahelyre... Visz oda egy erdei földút is, szóval hóban-fagyban (meg néha csak úgy) azon fogok terepezni, és az se gáz ha néha kiszalad alólam a motor, nagyon nem tud megsérülni. (Meg az egyik leggyakoribb típus itt, és az alkatrészek is filléresek...)
Hát be kell!
Elküldöm minden elérhetőségem, de legjobban azt szeretem, ha e-mail-ben keresnek meg, egyrészt a munkámból adódóan állandóan gép előtt vagyok, az e-mail-t non-stop nézem, másrészt szeretek hosszú leveleket gépelni, harmadrészt meg a főnök kb. 1 m-re ül a hátam mögött, és ha lázasan gépelek, akkor megnyugszik, hogy milyen jól dolgozom, viszont egy facebook-ot, skype-ot stb. simán kiszúr... Otthon meg nincs időm ilyenekre, kivéve ha néha elbűvöli a gyereket a TV, mint most...
De ami elérhetőségem eszembe jut, elküldöm az adatlapodon lévő gmail címre.
Elérhetőség jöhet priviben! Köszönöm!
Aki a kanyarban nem mozdult esés után....
Főleg a női vezetők nem érzékelik, hogy a motoros gyorsabb és esetleg hamarabb ér a kereszteződésbe, mint gondolnák.
Azóta városban inkább csak "autószerűen" közlekedem, aztán országúton csapok a lovak közé (már ha vannak).
Aranyosak, de valami hiszti volt, én meg szóltam nekik, hogy csííííz.
Odakapták a fejüket, de morcosra sikeredett.
Hogy drukkoltam végig, hogy ezt hátha megússza... Vagy legalább keljen fel a földről...
Azért iszonyat milyen hülyék vannak az utakon, persze a motorosok közt is.
Ma ébresztettem fel a feleségem motorját, mentem egy pár kört; hát lazán kifordultak elém, de még nézett is a nő közben (és persze nekem volt elsőbbségem). Úgyhogy első úton vészfékezés, kitérő manőver... Nem árt a reflexek karbantartása. Szerintem nem hitte, hogy ilyen gyorsan a kereszteződésbe érek; igaz az, hogy télen az autósok is elszoknak a motor fürgeségétől.
Ma is jót gurultunk- de azért ide vág ez a video gyűjtemény- is- nagyon durva! Én csak annyit mondanék- amit a video címe is sugall- csak óvatosan!
Amúgy a harmadik az egy régi 50-es enduró; úgy történt, hogy mikor rájöttem, hogy az ára egy jobb bukósisakéval vetekszik, a fenntartása meg szinte semmi, akkor úgy döntöttem, fog a fene 2 órát gyalogolni télen a munkahelyre... Visz oda egy erdei földút is, szóval hóban-fagyban (meg néha csak úgy) azon fogok terepezni, és az se gáz ha néha kiszalad alólam a motor, nagyon nem tud megsérülni. (Meg az egyik leggyakoribb típus itt, és az alkatrészek is filléresek...)
Tündériek a gyerekeid! Az a kemény motoros arc!
gusztit mi is mielőbb levizsgáztatjuk