Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért a W650 is megdobogtatja a szívem.
Ismerve anyagi helyzetem jelenlegi és jövőben várható állapotát, előbb lesz használt W650-esem, mint új, vagy újszerű W800-asom.

De nem bánom!
A Kawasaki W800 őse 650 WE1 és W2. A WE1-nek csak egy karburátora volt, a W2-nek már hengerenként 1-1.

A W2-nek volt egy W2 TT változata is, ami igen érdekes az egy oldalra felhúzott (endurós) kipufogókkal.
1972-ben azért a négyüteműek közé is berobbant a Kawasaki.
"1972 őszén a kölni IFMA-kiállításon bemutatták a futószalagról frissen lekerült, még meleg 900 Z1 Super Four modellt.
Az egész szakma padlót fogott. A 900 ccm-es négyhengeres monstrum új fejezetet nyitott a motorkerékpárok történetében."

903 ccm, négyhengeres négyütemű, 79 LE-vel.
De nem csak ekkora kétüteműt gyártottak!

Kawasaki 750 H2 Mach IV - találó neve van.

A 3 hengeres, kétütemű modellsorozat megkoronázását jelentette az 1971-ben bemutatott, 71 LE-s, 210 km/h csúcssebességre képes 750-es H2 modell.
Németországban akkoriban nem volt gyorsabb jármű a közutakon.

(csak halkan kérdezem: ez mennyit evett 100-on?)
Folytassuk gyártörténeti múltidézésünket....

Kawasaki A1 Samurai

1966-ban mutatta be a gyár az A1 jelzésű kétütemű rakétát, amely mozgékony, powerszelepes gép volt.

Teljesítmény: 31 LE
Lökettérfogat: 247 ccm
Motortípus: kétütemű, kéthengeres
Van már egy, egy 1600- as Harley- val, de sajna mindig panaszkodik, hogy gyorsan megyek....
Most meg majd Hárlis barátokat gyűjtesz?
A kihullott és őszülő haj nálam már stimmel!

Nekem nagyon tetszik ez a konzervatív stílus. Valahol az ember hátsó kisagyában ilyen kép él arról, hogy ilyen egy igazi (régi) motorkerékpár.

Persze, ha pénzem lenne, akkor állna a garázsban 2-3 motor is, köztük lenne ez is, hétvégi 1 napos örömtúrázásra.
Van benne valami!
A Kawa W800 egy nagyon szép darab lett. Mesterien ötvözték az oldscool elemeket a modern technikával. Igaz nekem kicsit túl konzervatívra sikeredett (vagy nem vagyok még elég öreg hozzá). Viszont remélem mire hajam ezüstbe fordul (vagy teljesen kihull ) addigra eljutok arra a szintre, hogy egy ilyen vasat csak azért tartsak mert megtehetem! Az akkor már arany árával vetekedő benzint pedig szórakozásból pöfög tessem el a zöldek bosszantására aki a csili-vili elektromos robogóikról kiabálnának rám. Én pedig fülig érő 3 fogas mosollyal élvezném tovább az utazást és semmit nem hallanék belőle mert a motor erőteljes dörmögése elnyomná.
A csajoknál a hajszin, frizura, szemszin szinta csak optikai tuning mint a smink. Ezek kevés pénzből változtathatók, mint matricázás a motoron. Ha kicsit keményebben belenyúlnak a rendszerbe egy kis szilikon, zsírleszívás, bőrfelvarrás, orrplasztika és hipsz-hopsz sok pénzel bárkiből lehet jó "bőr". DE ettől a belső marad.... Külsőségek csak a pillanatnyi örömöket okoznak. Egy-két korsó sörtől is szebbnek látod a világot. Pont ezért mondják felénk:

"Ronda nő nincsen csak kevés pia DE mindig válasz olyan nőt akitől reggel nem ijedsz meg smink nélkül."
Persze, adagolom a tejbepapiba!
van remény a tavaszra...lassan-lassan csak jobb idő lesz
köszi, én is szeretlek
egészségedre zimi, legalább kiűzöd a szervezetedből a bacikat
a gyerekeknek is adsz gyógy italt?
nagyon kircsi, tök ügyi vagy
Nem rossz, nem rossz.
Zimikém!

Itt a special edition- csak ma- csak Neked!

http://youtu.be/0fxYfxCF42A
Azért egy ilyen elengedhetetlen lenne hozzá- gyárilag elég halk szegényke!
http://youtu.be/3J_IlnUfeIA

Ez a motor egyszerűen gyönyörű és van stílusa.

Ajjj- és itt a szívem csücske is!

http://youtu.be/oVlC7flYLyA
És mellesleg a barna csajokat sokkal jobban csipázom- mint a szőkéket!