Azért a W650 is megdobogtatja a szívem.
Ismerve anyagi helyzetem jelenlegi és jövőben várható állapotát, előbb lesz használt W650-esem, mint új, vagy újszerű W800-asom.
1972-ben azért a négyüteműek közé is berobbant a Kawasaki.
"1972 őszén a kölni IFMA-kiállításon bemutatták a futószalagról frissen lekerült, még meleg 900 Z1 Super Four modellt.
Az egész szakma padlót fogott. A 900 ccm-es négyhengeres monstrum új fejezetet nyitott a motorkerékpárok történetében."
A 3 hengeres, kétütemű modellsorozat megkoronázását jelentette az 1971-ben bemutatott, 71 LE-s, 210 km/h csúcssebességre képes 750-es H2 modell.
Németországban akkoriban nem volt gyorsabb jármű a közutakon.
A Kawa W800 egy nagyon szép darab lett. Mesterien ötvözték az oldscool elemeket a modern technikával. Igaz nekem kicsit túl konzervatívra sikeredett (vagy nem vagyok még elég öreg hozzá). Viszont remélem mire hajam ezüstbe fordul (vagy teljesen kihull ) addigra eljutok arra a szintre, hogy egy ilyen vasat csak azért tartsak mert megtehetem! Az akkor már arany árával vetekedő benzint pedig szórakozásból pöfög tessem el a zöldek bosszantására aki a csili-vili elektromos robogóikról kiabálnának rám. Én pedig fülig érő 3 fogas mosollyal élvezném tovább az utazást és semmit nem hallanék belőle mert a motor erőteljes dörmögése elnyomná.
A csajoknál a hajszin, frizura, szemszin szinta csak optikai tuning mint a smink. Ezek kevés pénzből változtathatók, mint matricázás a motoron. Ha kicsit keményebben belenyúlnak a rendszerbe egy kis szilikon, zsírleszívás, bőrfelvarrás, orrplasztika és hipsz-hopsz sok pénzel bárkiből lehet jó "bőr". DE ettől a belső marad.... Külsőségek csak a pillanatnyi örömöket okoznak. Egy-két korsó sörtől is szebbnek látod a világot. Pont ezért mondják felénk:
"Ronda nő nincsen csak kevés pia DE mindig válasz olyan nőt akitől reggel nem ijedsz meg smink nélkül."
Ismerve anyagi helyzetem jelenlegi és jövőben várható állapotát, előbb lesz használt W650-esem, mint új, vagy újszerű W800-asom.
De nem bánom!