Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen más, havernek régebbi ER-nője van, és nem ua a féknyereg mint az enyémen, az alá dugattyú kisebb a réginél lásd képen:
Egészen más?
Nekem van '97-es féknyergem, kinézetre tényleg kicsit eltér, de sztem a betét ugyanaz. Felfogatási, és tárcsa méretei biztos, hogy megegyeznek.

Du. megnézem neked ezt a betét dolgot...
Nem lehet, hogy csak a más anyagú tárcsa miatt gyártanak más betétet?
A Honda CBR250R 1 hengere kevés a kis Ninjához!
Jobb oldalon, az akksi mögött, kicsit tőle jobbra van a vázban egy furat, ahhoz csatlakozik a test kábel.
Valahol a pirossal jelölt részen, csak a túloldalon.
majd én segítek:

gadus@citromail.hu

Nézegetve az idei Gold fren katalógust, azért látok itt pár érdekességet!

Pl. most tudatosult bennem, hogy a 2000 előtti szériák féknyerge egész más! Teljesen más a felépítése- és a Gold Fren ahhoz csak két- vagy három féle keverékű betétet gyárt!
Na ami az érdekes, az az- hogy az újabb, tehát pl. ez én motoromhoz is, tavaly 3 féle betét keveréket gyártottak, idén már 6 féle (! ) keveréket gyártanak...
Na most legyen okos az ember!
Most csak én vagyok vak?
A telefonszámod van csak ott
vagy én nem látom
Rajta van az adatlapomon
Ezen még az Enterprise- os műszerfal sem segített- a' la Honda...
Jajj, távol álljon tőlem, hogy össze törjem a kiccívét az én kis Papucsos tesókámnek- de ezt nem tudom kihagyni!

http://youtu.be/IvCarbUP7ZI

Csak segítség képpen, az kis fehér pontocska, a messzi távolban a csirkesz..r előtt a Kawa!
De az Er-5 ön nem ott van szerintem, de várj holnapig én már le nem mászok ebben a hidegben...
Szia a vázhoz hol?
Szia!
Kimentem megnéztem: nekem egyértelműen a vázhoz van!
(Honda CB 250-400)
Hát holnap jobban ránézek, mintha az indító motor egyik rögzítő csavarjához lenne lehúzva a gépkönyv szerint- de meg kell nézni majd..
Sziasztok,valaki megtudná mondani az aksi negatív kábelét hova kell rögzíteni(váz,blokk)szétszedéskor nem figyeltem .Köszi
Adsz egy e-mail címet elküldöm neked a .torrent filet:)

10gb,az összes kép videó a taliról.
öntapadós, kb. 2,5 cm-es krómozott betűk.
A motoron nagyon jól mutat.

Muszáj valahogy elterelni a figyelmet a 400-as blokkról!
Eredetileg a "CB 250 T" feliratot akartam az oldaldeknire, de végül a T-t nem raktam fel.
Így még rendeltem hozzá, most van 2 db "TKB" feliratom.
100 Ft/db áron vettem a vaterán.
Nagyon ott van
Csak nem a hondára akarok felapplikálni ?
Fanatikusoknak!
Azért ez nagy megkönnyebbülés!
Sziasztok,

Most úgy néz ki elmúlt a probléma.
A lényeg hogy a gyertya egy picit lötyögött. Nem volt jól meghúzva szerintem, vagy kilazult valahogy.
Hogy ez hogy lehet, azt nem tudom, de csak annyit csináltam hogy kivettem, visszaraktam, és most jó.
Szépen járt, mindkét henger és leömlő egyenlő mértékben melegedett, és a hangja is olyan volt mint ősszel.
Rejtély.
Most egy darabig nem piszkálom, ebben a cudar hidegben nem a legkellemesebb egy hideg garázsban szerelgetni.
Letakartam, hagy aludjon :)
Jaj ne!
:)