Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van ezeknek a motoros újságíróknak pénze, 2-3 motort is tartanak otthon.
Nem is idegesítem magam.
Hol lehet letölteni?
nagyon szép ez a vas http://sebessegoltara.blog.hu/...

naná, hogy kawa
Nagyon jó muri volt!

Szerintem a sörpörgőt idén sem szabad kihagyni! (A többit sem!)
Á, az semmi!
A sörpöris videók! na az aztán igen!
Az elsőnél, mikor is Zimi, meg Sagem versenyeznek!
Sagem elindul, esik egy kurta nagyot, majd feláll, és izomból elkezd hátra felé futni! Majd megint esik egyet, mint ólajtó!
Eközben Zimi, veszettül fogva a sapkát a fejéhez, elindul, majd össze rogy, szét döntve ezzel Màgika, amúgy is szétszáradt hordóját, ami abban a pillanatban szétesik a dongák meg ahány, annyi felé hullik szét!
Megtaláltam ahol a macska öngyilkos akart lenni

2011-Tapolca-Diszel mappa
110611_110019.avi ban 11. Perctől nézzétek
Nekem is!

Jó volt felidézni a találkozónkat!
Milyen szép kis piros Suzukim volt még tavaly!
Lejött!

Köszönöööööm!
most beindult, ki tölti még?
én 97,5-nél!
Sziasztok!


Nem szeretnétek kicsit visszatölteni a diszeli képeket? 99.3% nál akadtam meg...
Addig amíg 3.- ban ki lehet húzatni az Er- t 140 km/h- ig, addig nem érdekel a másik fogaskerék!
Perszehogypersze.Mert te egyedül motorozol tenger sima tájon.Próbáld ki az Alpok kanyargót majd rájössz én miért ezt választottam.Amúgy kinek a papné kinek a misebor ugyebár.
Ha megnézed a képet, amit betettem, akkor láthatod, hogy előre ez a fogszam a legnagyobb, de hátra viszont van 41 fogu, azzal lehetne varialni...
Tegnap este leadtam a megrendelést, de én a gyári áttételekkel- elől 17, hátul-42 fogú lánckerekkel. Mondjuk a lanckereket meg be kell várni a forgalmazónak, ha nagyon akarnék varialhatnék, de nekem így jó ahogy van az egész.
Hát ez ízlés dolga, én nem sokat jártam vele hegyekbe így egy foggal nagyobb kifejezetten jót tett az utazó tempónak

A ciborám, pedig a másik irányba ment el, vmi extrem kicsit tett előre, mert szeretett gyorsulgatni, lépett is szépen a tz vele

Mondjuk ha valóban 3500 csak akkor lehet érdemes lenne kipróbálni

van belőle egy foggal nagyobb?
Ezek szerint akkor te már nem akarsz variálni?
Én meg már az Mz- nél rájöttem, hogy nem érdemes varialni, úgy jó általában az az áttétel, ahogy Gyarilag van!

Norbikém!
A szuper minőségű JT első lanckerek 3500 ft, szal nem egy nagy összeg, inkább az Mz- é volt drága!
Én is pont ebben az irányban gondolkodok, hogy inkább forogjon kevesebbet a gép, nekem is elég a meglévő nyomaték.

persze ehhez látni kellene mekkora a változás , anno Mz-n már az első fog eggyel növelése is határozottan érezhető változást hozott.

Mondjuk ott bátran mertem variálni mert aszem nem volt 2e. FT egy lánckerék, így nem bukhattam nagyot, itt azért mások a számok
Szia,ismét segítséget kérnék mert elakadtam.Az aksi negatív kábelét hova kell kötni a motoron? Szétkaptam egy gépet felújítás miatt és nem vágom honnan kötöttem le
Mondjuk, én meg épp az ellenkező irányba mentem volna, inkább pörögjön kevesebbet, én eddig elég nyomatékosnak érzem a gépet!
Egy foggal kevesebb.Nekem bevált.A plusz erő jól jön a túrákon a pakk és a hegyek miatt.Végsebességen nem észrevehető.Meg aztán elég ritkán húzom neki fülig.Minek?Hol?
Nem fárasztasz, sőt nagyon jó, hogy ilyen részletes infókat gyűjtesz be
Ugyanez a típus gondolom? A fogszám is maradt vagy variáltál az áttétellel valamit?