Nekem alapvetően tetszik a Honda ötlete, hogy egy nyomatékos , praktikus sorkettest készít elég olcsó fenntartással, csak az emóciók hiányoznak kicsit belőle ...
Egyébként a januári motorrevübe volt teszt róla, ahol azért megemlítik, hogy az egy tárcsa elől azért nem biztosít olyan van lassulást...
Ha én választhatnék akkor inkább egy versys/transalp mellett döntenék, mert azért azoknak jóval komolyabb a futóművük, illetve fékjük
A teljesítmény annyira nálam nem lényeg, mert nekem már az ERnő 50 pacija is bőven elég
engem minden műszaki újítás érdekel, ezért el szoktam olvasni minden újdonságot, hogy mit tud.
Azért a tesztelő is azt mondta, hogy "az NC700X-hez a Kawasaki Versys álla a legközelebb, bár azért mégsem teljesen egy kategória a két motor. A Versysben kicsit talán több a mókafaktor."
Ismertem Kovax tesztjét, végül is vett egy Er- 6- ot, de nem tudom, azóta mi van Vele. Próbáltam egy időben mailben tartani Vele kapcsolatot, de nem nagyon ért rá, személyes elérhetőséget pedig nem adott.
Zimi!
Én nem cserélném le Gadus Versysét a csirkeszárnyra, álom az a motor!
Csak a hátsó ülése kínpad...
Harmadik!?
Csak kettőről volt szó eredetileg is. Az viszont elég durva, hogy Hamburgbol mindössze 3 ezer ft- ért itt volt a csomag, mikor meg itthon rendelek a netről, akkor meg elkérnek átlag 1700- 2000 ft- ot a futárért...
MARUSHIN 222 GRAFFITI
És most 50 Euro az ára akciósan+ 3,33 juro volt a postaköltség így három felé dobva- tehát durván 15 ezer ft a jelenlegi árfolyamon...
Hát az MTR az teljesen jó rám -mivel Ziminek is ugyan akkora a mérete mint nekem, de így felmatricázva nem szeretnék próbakörtre menni vele- meg hát nem is az enyém. A Marushin meg aMORFé, de az csak S- es nem jön fel a bukta fejemre!
Azért 1.790.000 Ft nem kevés, még akkor sem, ha új motor.
És amúgy is, én elköteleztem magam a Kawasaki W800 mellett, az tetszik és kész.
Egyébként a januári motorrevübe volt teszt róla, ahol azért megemlítik, hogy az egy tárcsa elől azért nem biztosít olyan van lassulást...
Ha én választhatnék akkor inkább egy versys/transalp mellett döntenék, mert azért azoknak jóval komolyabb a futóművük, illetve fékjük
A teljesítmény annyira nálam nem lényeg, mert nekem már az ERnő 50 pacija is bőven elég
Azért a tesztelő is azt mondta, hogy "az NC700X-hez a Kawasaki Versys álla a legközelebb, bár azért mégsem teljesen egy kategória a két motor. A Versysben kicsit talán több a mókafaktor."
Mókafaktor, még ilyet sem hallottam!
Zimi!
Én nem cserélném le Gadus Versysét a csirkeszárnyra, álom az a motor!
Csak a hátsó ülése kínpad...
670 ccm------------------------------- 649 ccm
35 kW (48 LE) @ 6250 1/min----------- 64 LE (47 kW) / 8000 fordulaton
60 Nm @ 4750 1/min-------------- 61 Nm / 6800 fordulaton
Meg is említik Gadus Versysét a teszt során!
A koncepció nagyon érdekes: egy olcsón fenntartható, kisfogyasztású, de univerzális használhatóságú sor kettes lett belőle.
Néhány érdekes összehasonlító adat a Versyssel:
Honda NC700X -------------------------Kawasaki Versys
670 ccm 649 ccm
35 kW (48 LE) @ 6250 1/min 64 LE (47 kW) / 8000 fordulaton
60 Nm @ 4750 1/min 61 Nm / 6800 fordulaton
A váltófokozatok is hosszabbak: a 600-as Hornet 4000-es fordulaton 100-al megy, az NC700X 145-el.
Költségcsökkentés, hogy a hátsó féktárcsa beleilleszthető az elsőbe, vagyis egy fémlapból lehet kivágni mindkét tárcsát.
http://www.milestone.hu/?itemi...
Csak kettőről volt szó eredetileg is. Az viszont elég durva, hogy Hamburgbol mindössze 3 ezer ft- ért itt volt a csomag, mikor meg itthon rendelek a netről, akkor meg elkérnek átlag 1700- 2000 ft- ot a futárért...
A harmadik sisak milyen lett?
És most 50 Euro az ára akciósan+ 3,33 juro volt a postaköltség így három felé dobva- tehát durván 15 ezer ft a jelenlegi árfolyamon...
Köszi!