Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No meg a lényeg- hogy Kawasaki - nem Honda....
Igazad is van.Nem szabad megalkuvó lenni.Nem vagyunk mi politikusok.
Nekem is tetszik és tulajdonképpen nem tud többet, mint egy ER-5-ös.
Azért 1.790.000 Ft nem kevés, még akkor sem, ha új motor.

És amúgy is, én elköteleztem magam a Kawasaki W800 mellett, az tetszik és kész.
Há nézd má üvegszálas? Az ennyi pízé jó(kár hogy a sharpon nincs tesztelve)
Nekem alapvetően tetszik a Honda ötlete, hogy egy nyomatékos , praktikus sorkettest készít elég olcsó fenntartással, csak az emóciók hiányoznak kicsit belőle ...

Egyébként a januári motorrevübe volt teszt róla, ahol azért megemlítik, hogy az egy tárcsa elől azért nem biztosít olyan van lassulást...

Ha én választhatnék akkor inkább egy versys/transalp mellett döntenék, mert azért azoknak jóval komolyabb a futóművük, illetve fékjük

A teljesítmény annyira nálam nem lényeg, mert nekem már az ERnő 50 pacija is bőven elég
engem minden műszaki újítás érdekel, ezért el szoktam olvasni minden újdonságot, hogy mit tud.

Azért a tesztelő is azt mondta, hogy "az NC700X-hez a Kawasaki Versys álla a legközelebb, bár azért mégsem teljesen egy kategória a két motor. A Versysben kicsit talán több a mókafaktor."

Mókafaktor, még ilyet sem hallottam!
Ismertem Kovax tesztjét, végül is vett egy Er- 6- ot, de nem tudom, azóta mi van Vele. Próbáltam egy időben mailben tartani Vele kapcsolatot, de nem nagyon ért rá, személyes elérhetőséget pedig nem adott.

Zimi!

Én nem cserélném le Gadus Versysét a csirkeszárnyra, álom az a motor!
Csak a hátsó ülése kínpad...
Honda NC700X -------------------------Kawasaki Versys
670 ccm------------------------------- 649 ccm
35 kW (48 LE) @ 6250 1/min----------- 64 LE (47 kW) / 8000 fordulaton
60 Nm @ 4750 1/min-------------- 61 Nm / 6800 fordulaton
Ajánlom figyelmetekbe itt a "Madárétkű (vagyis csirkeszárnyas ) mindenes" tesztet a Honda új NC700X motorjáról.

Meg is említik Gadus Versysét a teszt során!

A koncepció nagyon érdekes: egy olcsón fenntartható, kisfogyasztású, de univerzális használhatóságú sor kettes lett belőle.

Néhány érdekes összehasonlító adat a Versyssel:

Honda NC700X -------------------------Kawasaki Versys
670 ccm 649 ccm
35 kW (48 LE) @ 6250 1/min 64 LE (47 kW) / 8000 fordulaton
60 Nm @ 4750 1/min 61 Nm / 6800 fordulaton

A váltófokozatok is hosszabbak: a 600-as Hornet 4000-es fordulaton 100-al megy, az NC700X 145-el.

Költségcsökkentés, hogy a hátsó féktárcsa beleilleszthető az elsőbe, vagyis egy fémlapból lehet kivágni mindkét tárcsát.
most már én is olvastam
Aki még nem olvasta volna!
http://www.milestone.hu/?itemi...
Akkor benéztem...de a szállítás, tényleg elég durva... gratula!
Fisi, küldtem pár érdekes linket privibe, érdemes megnézned tetszeni fog
Azért van mert Hamburg egyrészt. közelebb van másrészt meg szegényebb vidék mint a hazai
Harmadik!?
Csak kettőről volt szó eredetileg is. Az viszont elég durva, hogy Hamburgbol mindössze 3 ezer ft- ért itt volt a csomag, mikor meg itthon rendelek a netről, akkor meg elkérnek átlag 1700- 2000 ft- ot a futárért...
gratula a bukókhoz
majd jól szétszedjük a csirkeszárnyasát....aztán majd nézhet
ja persze, néha muszáj jó alaposan behangolni
hmm...szépek, ügyik vagytok!
A harmadik sisak milyen lett?
MARUSHIN 222 GRAFFITI
És most 50 Euro az ára akciósan+ 3,33 juro volt a postaköltség így három felé dobva- tehát durván 15 ezer ft a jelenlegi árfolyamon...
Nincs mit Zimikém- remélem jó lesz, és meg leszel elégedve vele!
Mennyibe jött ki az a jóképű marushin sisak? És mi a típusa?(tudod a kíváncsiság nekem is maro van
Hálás köszönet a lebonyolításért Erának és neked!
Köszi!
Hát az MTR az teljesen jó rám -mivel Ziminek is ugyan akkora a mérete mint nekem, de így felmatricázva nem szeretnék próbakörtre menni vele- meg hát nem is az enyém. A Marushin meg aMORFé, de az csak S- es nem jön fel a bukta fejemre!