Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem TKB poló lesz, hanem kifejezetten Er5! Tehát a band póló- az marad a régi!

De ha találtok jó kis grafikát- én szívesen felrakom!
A Csirkeszárnyas és a Szutyukis szekciónak nem lesz pólója?


TKB és a pártoló tagok!
Én soha nem járatom télen... Kivéve ha lehet menni...
A kipufogót meg le szoktam dugózni kisebb az esély a párásodásra...
Aksit szoktam egyedül lekötni de mivel semmi felesleges elektronika nincs a gépben, felesleges... Nekem is kinti garázsban áll.
Nagy valószínűséggel gyertya baja lesz.
Ez a helyben melegre járatás nem jó dolog, Akkor inkább csináld azt, amit én. Beindit, járat 1-2 percig, felül, és az első 10 km alatt nem forgatom 4 ezer fölé....
Nekem meg kurvara fáj s fejem, hajnal 4- ig buliztunk Sly- al, Er- a- val, meg Kaszással, Jajj de beba...m. De szar ez s másnap, erre valakinek valami ötlete!?
A motor problemhez meg annyit, csináld amit a többiek mondanak, én úgysem értek hozzá!
Csak a szokásos kezdeti gőz...
Ami eddig mindig szépen megszűnt egy pár perc után.
A hűtőfolyadék rendben van.
Szia,

Köszi a tippeket akkor egy kicsit lassítok a tempón .
Akkor csak ki kell vennem azt a gyertyát, csak kerítenem kell egy hozzá való gyertyakulcsot.
A motort 2200 km el vettem és nekem valósnak tűnik ez a futásteljesítmény. Annyira újszerűnek hat, meg minden a helyén, lánc, fogaskerék, gumin még sörte, stb. Na mind1 is, a lényeg hogy most 4200 at mutat az óra.
Gyertya szerintem még a gyári, de nem vagyok benne biztos, mert a szerszámkészletben talált gyertyakulcs nem hozzá való, azzal nem tudom levenni.
Lehet hogy tényleg a gyertya lett koszos, mert ilyen járatós fajta vagyok, de mindig megvártam hogy a gőz eltűnjön és jó bemelegedjen a motor, kiszáradjon a kipufogó, de akkor ezt nem fogom csinálni.
Gondoltam ha két hetente jár egy kicsit akkor úgy megy mint ha nem is pihent volna télen.
Garázsban áll a gép, ami 1 pár fokkal melegebbet nyújt mint a kinti hőmérséklet.
Még egyszer köszönöm a többieknek is, majd írok a fejleményekről.
Töltsd le a Kawasaki ER-5 C5 04 Service Manual ENGD By Mouse-t.
Az Elektrikal System -Ignition system 293.oldalán mutassa a gyújtó trafó kimérését,értékeit.
De szerintem is nem lehet nagy baj,mint ahogy mh is írta.
A következőket javasolnám:A gyertyát feltétlen ki kell venni,mert az is okozhatja a bajt.Ugyanis ha zárlatos akkor nem tud kialakulni a nagyfeszültség,ezért a kábelon sem tudod mérni.Meg kell vizsgálni a gyújtókábel csatlakozási pontjait és szakadás vizsgálatát,a gyertyapipa állapotát..Ha ezek jók akkor kell a gyujtótrafot vizsgálni.A kisfeszültségi csatlakozást ellenőrizni.Vagy a jobboldalit trafót próbára átrakni hogy az működi- e. úgy.Ha nem akkor,lehet még vezeték szakadás vagy elektronika hiba.Ha nem boldogulsz vele akkor vidd el szervizbe.
Hidegen ,meg amíg nemegyenletes az alapjárat,nem ajánlott a gázhúzogatás,melegen meg minek 6-7 ig üresbe.
Előre is köszönjük áldozatos munkádat.
Egy 2012-re frissített bandapóló nekem mindenképp rendel. Ez már a kötelező felszerelés része.
Istenem, itt fityeg a szekrényen a 2010-es nyakbaakasztó...
Ez a 6-7 körülig dolog, még arra enged következtetni, hogy az elektronika a nyavalyás. Van a YOUTUBE-on egy video, ahol pont ezt mutogatják (erőtelen, nem forog ki). Ezt viszont úgy a legegyszerűbb kizárni sztem, ha átpattintjuk egy másik motorból az elektronikát.
Nekem van egy a garázsban, ... nem tudom merre laksz.
Amikor csináltam az Xj-t,5 km alatt 10(!)gyertyát pusztitottam el
Mindig inditgattam,baxtattam.Le is hányta őket sorra....
Simán lehet gyertyabaj,igazad van.
A fehér füstről . Hol parkol a gép? Ez mindíg jelentkezik? Hűtővíz ugye tuti nem fogy?
Szia!

Megnyugtatásképpen: trafót semmikepp nem kell venned, hiszen van. Kéthengeres. Ha trafóra gyanakszol, csak meg kell cserélni a kettőt, és ha a problémát már a másik henger produkálja ott a hiba.
Viszont ezzel nagyon előreszaladtunk, mert még semmi okod a trafót hibáztatni (ugyanígy lehet gyertya gyertyakábel, vezérlőelektronika stb.) szóval langsam, nagyon pöpec kis szerkezet ez, piti dolog lesz.

Első, és legfontosabb dolgod, hogy kiveszed a nem járó hengerből a gyertyát, (apropó mennyi km, és mikor volt utoljára cserélve?). Simán előfordulhat, hogy amikor megszivattad szegényt lerakódott rá egy rakat retek, és ha azóta csak rövidebb távokra (értsd kevesebb mint 10-20km) használtad akkor nem tudott róla leégni, és rövidrezárja a gyartyát. (Ha esetleg te is ilyen télen a garázsban 5 percig járató fajta vagy akkor ráadásul üzemszerű ez a dolog ...nem jó neki).
Ha kormos (az lesz) vegyél 1 új gyertyát, vagy tedd bele a legutóbb kicseréltet (Én mindíg megtartom), és jöhetnek a további fejlemények.
Teszteld egy darabig, ha minden rendben kapjon új gyertyát, és kész.
Sziasztok,

A következő problémával fordulok hozzátok. Ma sajnálattal tapasztaltam hogy amikor beröffentettem az alvó gépet, az egyik henger nem jár. Feltűnt, hogy csak nem akar elmúlni a fehér füst ami eddig egy pár perc után mindig elmúlt.
Megnéztem a hengereket és tényleg, a bal oldali jóval hidegebb volt, és a kipufogó sem ontotta a hőt.
Egyértelmű lett a gond mivel megláttam a benzint is a leömlőnél.
A gyertyát nem sikerült kivenni, mert a gyertyakulcs ami a gyári szerszámkészletében van nem ment rá. Viszont egy ismerősömtől kaptam egy olyan kütyüt amit a gyertyakábelre kell csiptetni és világít egy lámpa rajta ha megy a kábelben a delej.
Már alapjáraton is ki ki hagy ritkán, de magasabb fordulatszámon tisztán látszik hogy nincs a kábelben feszültség. A másik gyújtáskábellel összehasonlítottam, és az teljesen jó.
Van valami ötletetek hogy hogy lehetne tovább haladni?
Talán a bal oldal transzformátor ment tönkre, de nem tudom hogy érdemes lenne venni egyet, és azt sem tudom mennyibe kerül. Ha elég drága aztán kiderül hogy nem is az a baja akkor verhetem a fejem a falba:(
Gondolom a kábel nem lehet sérült mert akkor egyáltalán nem lenne delej. (talán?).
Egyszer régebben már volt ilyen hogy túlszívattam a motort (kezdő vagyok) és akkor is megjelent a benzin a kipufogónál, de nem hiszem hogy már azóta fennt áll a probléma, csak észrevettem volna menet közben és reggelente amikor indítottam.
Amikor meghúzom a gázt érzik is hogy alig akarja venni a fordulatot, és csak küzd, nem fut fel szépen a pirosig, csak úgy 6-7 körülig.
Nem nagyon kínoztam ma délután, eléggé félek hogy valami nagyobb kárt teszek.
Inkább töprengek egyenlőre, elvégre még van idő a jó időig, ha nem szűnik a probláma akkor marad a szervíz tavasszal. De azt se tudom hogy így kibírja e odáíg (kb 20 km).
Ha találkoztatok már ilyennel akkor osszátok meg velem-velünk a tapasztalatokat.
Egyébként nagyon patent a gép és imádom, 2006 os, kevés kilóméterrel.
Jól gondoltad, van már másik póló, csak félig van kész, szerintem ütős lesz!
De az nem TKB- s, hanem kifejezetten Er- 5 póló lesz.
Én most a Banda pólót kérdeztem.
Az új amint kész lesz fent lesz itt!
Nem lazsalok tudod!?!
Itthon is találsz bőven olyan csajt aki tönkreteszi a motorodat, ha megkéred.
Nem kell ezért elmenni odáig.
Titkon abban reménykedtem, hogy a hosszú téli esték alatt felfrissíted/átrajzolod a tavalyi mintát, és megálmodsz vmi újat.
Nem mintha nem lenne remekmű, de fő a változatosság.
Hát aztán az itthoni feleségecske jelölted mit szólna ahhoz?
No- ott is vannak azért durva balesetek- R.I.P.

http://youtu.be/EHAyA3bCHPM
Úgyhogy Zimmedli két hétre megyünk!
De akkor megkeressük nekem ezt a csajt- ő is lengyel!

http://youtu.be/kvPEekW6EZw
Mazuri tavak?
Mazuri tavak

Nincs az nagyon messze egy hosszú hétvégéhez?
Hülye Amúgy mondtam,hogy nekünk kell két egyenruha(póló)
A technikai részletekkel még nm foglalkoztam.Majd küldöm Emilbe.
Előbb utóbb.
Jajj, hagyd már, Parabellum hol - az!?
Nem volt se törökben, sem Afrikában.
Amúgy úgy id ő lesz az, csak kéreti magát!
Majd kiadjuk Neki parancsba, azt nem lesz apelláta!
Igaz Robikam?!?
Beszélek az ormesterrel, azt azért se jöhetsz ki az ágy alól!