Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már úgy értem, hogy azt a megoldást, hogy az ülés alatti szabad helyre raknám a tápot- bár azt nem tudom, hogy olyankor van e valami biztosíték, ami azt a kört is védi?
Azt hiszem Norberto is azt a kábelt csapolta meg, de a sógim műszerész, és azt mondta, hogy szerinte nagyon vékony egy nagyobb terheléshez így inkább ezt a megoldást választanám...
Másrészt- ha belegondolok, akkor minimum helyzetjelzőre kell rakjam a motort hogy az is feszkót kapjon- nem?
Tehát- ha akármit akarsz vele kezdeni, akkor erre kell kapcsolni.
Ha meg ezt a megoldást választanám, akkor elméletileg kikapcsolt gyuti nélkül is rá lehetne dugni kempingben telfon töltőt- matracpumpát is stb. Bár utóbbit ez a pici akku nem tudom meddig bírná töltés nélkül működtetni?
Köszi
A másik Er-5 gépkönyv szerint pedig ha csissz száraz- szerelés uán, akkor 0,370 liter- ha sima csere csak akkor 0,315 liter- szal a fa..om tudja akkor kezi csókolom...
Már mondom is..

Er 500- C1- C3 295 ml
Er 500- C4- 298 ml
Sziasztok valaki tudna segíteni mennyi olaj megy egy 99-es er-5 telójába?Köszi
Akkor van tartója is?Mármint motorra.
Ha az ellendarab beszerzése macerás, akkor le kell cserélni a meglévőt, vagyis kompletten veszel egy ilyen összedugható csatlakozót, és lecseréled az ülés alattit is.
nekem a telefonban van a gps...
Jut eszembe:van aki az aljzatot az ülés alá szerelte be.A GPS madzagja elért odáig is.Viszont menet közben a tankon kalimpált meg macerás a ki-be digidugi.
Sajnos én nem értek az elektromos rendszeréhez.Primitív (de egyszerű)megoldásként a helyzetjelző tyúkbelet csapoltam meg.két szezont már végigbírt.A vízmentesítés még tökéletesítésre vár.
Én addig nézegettem a Te- és Norberto féle felfogatást, hogy úgy döntöttem, egyiket sem követem...
Norbertoé eléggé látható- meg az a kis szalagos rögzítés nem tetszik annyira- a tiéd meg annyira eldugott- hogy az én gps- em csatiját nem tudnám bele dugni.
Néztem, nézegettem, és végül is arra jutottam, hogy a kis szélvédő és az index közötti helyen- ahol a Tiéd is van Robikám- fut le egy kábelköteg- ha ehhez hozzá szigszalagozom pl. akkor mozgatható marad- a különböző fajta csatlakozók számára- tehát úgy tudom mozgatni ahogy a csatlakozó kívánja- ott is kb. annyira látható- mint a Parabellum féle megoldás- de viszont nem kel tartót csinálni- és rugalmas is marad a kötés- ergo a vezeték korbáccsal együtt mozog- és kb ugyan annyira nem látható, mint a Parabellum- féle.
A nagyobb gond nekem inkább az hogy szeretném az egyik gyári csatiba rögzíteni, de ahhoz kellene olyan csatlakozó ellendarab, mint az ülés alatti csatlakozók egyike.
Anno nekem azt mondták az egyik csatlakozó üresen van hagyva direkt a későbbi esetleges fogyasztó (riasztó stb.) számára.
No ide szeretném bégyugni azt a fránya szivargyújtó- csati- kábel véget.
Tudtok erre valami lehetőséget?
A lápa tartó vasalat és a lámpa burkolat közé rejtettem el.Ha a motor mellett állsz akkor se veszed észre.Szintén a GPS miatt volt szükségem rá.De idén beszerzek egy matracfújót is az is elmegy róla.Kisebb helyet foglal a csomagban mint a mostani tangóharmonika. Telefont meg nem töltök róla mert ha kikapcsolódok akkor pihenjen az is.Nem jó ha a vízparti sörözés közben akarnak elhívni zárat feltörni.Meg a roaming is elég sok lenne ilyesmiért.
nekem tetszik a kormányon, de máshová is lehet tenni.
Van 'nem kormányra szerelhető' is.
Nekem gps miatt kellene, a mobilomat tudnám tölteni menet közben. Akkuval használva a gps miatt hamar lemerül.
Köszi de nem.Már van.Csak nem Lajosos.Amúgy Ernőke kormányán nem tudom hogyan mutatna.
TKB!

Nem akar valaki kormányra szerelhető szivargyújtó csatlakozót?
Nálunk 5000 Ft körül van, a Loiusban 12,95€.

http://www.louis.de/_10896ea54...
na, mi a rák van veled papucsos?
eltűntél, mint az árányóra he...
már hiányoltalak, te selyeminges, popipárnás...
Merre jártál? Odafagytál a placchoz, vagy most értél haza síelésből?
Na- nem tudtam mi hiányzott ...
Mia szosz ez nem hogy tan egy ujabb csunya zooood beka
Ehun van é!
Na akkor már tromfolok én is

Nekem két lehetséges versenyző van- de nem hinném, hogy váltok majd- pénz hiányában:

_ Kawasaki ZRX 1200 DAEG
-Vagy Kawasaki GTR 1400- na erre a gépre várom az adakozó kedvű emberek jelentkezését
- és kontra slusszpoénnak- illetve ez is tetszik, de nem igazán a stílusom Z 1000 SX
Az is marad mert csak az elejében lesz zselé. Hátul meg kínlódjon csak az utas
Nekem még nem sikerült kitalálni milyen lesz a kövi vas, de valószínű az alábbiak közül kerül majd ki :

- w800 --mert gyönyörű
-versys --mert kényelmes, praktikus
-transalp --mert kényelmes, és akár még könnyebb terepre is jó

bár ez utóbbi opciót lehet nem kellett volna ide megírnom, még a végén rám fogjátok hogy megtagadom a hitet és ellent mondok a "ZÖLDNEK"

Bár nincs min aggódnom, mert pár évig nagyon nem lesz még aktuális a kérdés ugyanis elégedett vagyok az ERnővel