Szerszámos kocsit?
A műveletnek amennyire tudom nincs nagy szerszámigénye. A váltócipőmbe pl. simán beleférnek a szükséges eszközök.
...és ha nem, akkor mindenki hozzon magával még egy cipőt...
Éppen ezt akartam felajánlani!
Elkérem a cuccot, aztán egymás után futószalagon megcsináljuk a motorokat.
Egy bontja, egy állítja, egy rakja össze... állítom, hogy 1-2 óra alatt végzünk az összes géppel.
Ráadásul- ha megnézed jobban nem egy útszéli Rizsliszt- dzsunka balra kategória- hanem echte überárja szerkezet- és 5 csillagot kapott a felhasználóktól...
Hogy a Jó Isten áldjon meg!
Ha kellett volna szinkron teszter- a fa..ért nem szóltál- ezt meghozathattuk volna most is felesbe- akkor nem lett volna eget verő összeg! Szinkronteszter!
Én nem járattam sosem, egyik motort sem.
Akksi ki, tank tele, karbikból a benzin leenged, a motor zárt, száraz, fagymentes helyen.
Tavasszal sosem volt gond beindítani.
Nem lesz a járatástól baja sztem.A kezdetektől így csinálom.A füstölés meg az első percek után megszűnik nálam.Addig szoktam járatni míg a ventilátor bekapcsol.Holt szezonban két vagy három alkalommal játszom el.
Ok, értem amit írsz.
Akár 1-1 csapot is be lehetne iktatni, akkor biztos nem csamcsikálja be indításkor az olajat.
A karbiszinkron nekem azért fontos, mert egyrész az előző tulaj nem csinálta meg, másrészt utána akarok járni a viszonylag magas benzin fogyasztásnak. Interneten talált információk alapján egyértelműen sok az 5 liter ennek a gépnek és remélem, hogy csak beállítás gondja van, mert egyébként nem füstöl, a hangja jó, és ereje is van.
Igen, tudom Én is olvastam azt az írást (egyébként rendkívül jó ötlet ), ott vmi jó magas deszkára rakja föl a csövet, azért oly sok. Valószínűleg előre nem tudta, hogy mekkora különbség lesz (asszem lett vagy 10cm) a két oldal között ezért csinált jó hosszút.
Ha hosszabb, abból nem lehet probléma, mert az ugyanannyi az ugyanannyi .
Viszont az olajválasztás majdnem biztos, hogy nem jó!
Egyrészt, mert a 2T olaj nem egy olcsó fajta, másrészt pedig elég vastag (alacsony a viszkozitása). Szerintem egy vékonyabb csőben simán benne is marad (felragad a falára).
Én valami magasabb viszkozitású olajat használnék (szempont, hogy olcsó legyen).
Mikor a cikket olvastam elgondolkodtam rajta, hogy mivel a motorral nem akarom megitatni, desztvizet is simán használhatnék (a végén kiöntöm oszt kész). Ő gondolom azért használ olajat, hogyha véletlenül túl nagy lenne a különbség, és beszippantja akkor se legyen baj. De ugye neki nem is egy alkalomra kell, mint nekünk...
A műveletnek amennyire tudom nincs nagy szerszámigénye. A váltócipőmbe pl. simán beleférnek a szükséges eszközök.
...és ha nem, akkor mindenki hozzon magával még egy cipőt...