Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerszámos kocsit?
A műveletnek amennyire tudom nincs nagy szerszámigénye. A váltócipőmbe pl. simán beleférnek a szükséges eszközök.
...és ha nem, akkor mindenki hozzon magával még egy cipőt...
Az ötlet kitűnő.De ki visz szerszámos kocsit:Mert ami a géphez van az nem sok minden.
hű de izgulok, mit vettem!?
A csomag már bent van az országban...
Éppen ezt akartam felajánlani!
Elkérem a cuccot, aztán egymás után futószalagon megcsináljuk a motorokat.
Egy bontja, egy állítja, egy rakja össze... állítom, hogy 1-2 óra alatt végzünk az összes géppel.
összedobjuk és lesz TKB tulajdon, aztán majd körbejár.

Hétköznapokon meg bérbeadjuk egy Kawa szerviznek.
Na, akkor itt a megoldás!
Azé, mer csak a bukósisapkákat néztem és nem jutott eszembe.
Meg a gumicső ócsóbb is, nem?
Jól van, akkor Bükkzsércen mindenkinek belövöd a karbiját- önkéntes munkában!
Köszönöm, hogy rádöbbentettél arra az aprócska tényre, hogy klímásként van vákuumméterem (nem is akármilyen).

Cimbimtől kölcsönkérem az övét, és mindjárt van kettő.
Eddig azért nem gondoltam erre, mert minden nap nálam van.
Ráadásul- ha megnézed jobban nem egy útszéli Rizsliszt- dzsunka balra kategória- hanem echte überárja szerkezet- és 5 csillagot kapott a felhasználóktól...
Zimikém!

Hogy a Jó Isten áldjon meg!
Ha kellett volna szinkron teszter- a fa..ért nem szóltál- ezt meghozathattuk volna most is felesbe- akkor nem lett volna eget verő összeg!
Szinkronteszter!
Én nem járattam sosem, egyik motort sem.
Akksi ki, tank tele, karbikból a benzin leenged, a motor zárt, száraz, fagymentes helyen.
Tavasszal sosem volt gond beindítani.
Nem lesz a járatástól baja sztem.A kezdetektől így csinálom.A füstölés meg az első percek után megszűnik nálam.Addig szoktam járatni míg a ventilátor bekapcsol.Holt szezonban két vagy három alkalommal játszom el.
Ok, értem amit írsz.
Akár 1-1 csapot is be lehetne iktatni, akkor biztos nem csamcsikálja be indításkor az olajat.

A karbiszinkron nekem azért fontos, mert egyrész az előző tulaj nem csinálta meg, másrészt utána akarok járni a viszonylag magas benzin fogyasztásnak. Interneten talált információk alapján egyértelműen sok az 5 liter ennek a gépnek és remélem, hogy csak beállítás gondja van, mert egyébként nem füstöl, a hangja jó, és ereje is van.

Ebből is meglehet csinálni a tesztert, csak kettő kell belőle:
http://intentshop.hu/spd/INT-2...

vagy itt van ez: http://www.weszti.hu/cikk.php?...
de itt nincs ár, gyanítom nem olcsó.
Igen, tudom Én is olvastam azt az írást (egyébként rendkívül jó ötlet ), ott vmi jó magas deszkára rakja föl a csövet, azért oly sok. Valószínűleg előre nem tudta, hogy mekkora különbség lesz (asszem lett vagy 10cm) a két oldal között ezért csinált jó hosszút.
Ha hosszabb, abból nem lehet probléma, mert az ugyanannyi az ugyanannyi .
Viszont az olajválasztás majdnem biztos, hogy nem jó!
Egyrészt, mert a 2T olaj nem egy olcsó fajta, másrészt pedig elég vastag (alacsony a viszkozitása). Szerintem egy vékonyabb csőben simán benne is marad (felragad a falára).
Én valami magasabb viszkozitású olajat használnék (szempont, hogy olcsó legyen).
Mikor a cikket olvastam elgondolkodtam rajta, hogy mivel a motorral nem akarom megitatni, desztvizet is simán használhatnék (a végén kiöntöm oszt kész). Ő gondolom azért használ olajat, hogyha véletlenül túl nagy lenne a különbség, és beszippantja akkor se legyen baj. De ugye neki nem is egy alkalomra kell, mint nekünk...
Zimmedli, és aMORF!

Közelít a csomag, már az export centerben van Feuchtban, ahogy a DHL oldalára néztem, és ez szombaton volt...
Mi azért elég jól betartjuk a dolgokat, de nem árt a találkozó előtt felfrissíteni az ismereteket:

Csapatban motorozás

92,1%-on állt meg a "2011_06.09-12._DISZEL" torrent letöltésem.
Aki tudja, még hagyja a sajátját megosztva, köszi!
Á, nem lehet váltani, jön a kis asszonykam a kis csirkeszarnnyal, azt kapok Tőle!
Fisikém, ha ez lesz a csajod, és rá mersz nézni egy másikra, felniig égeti majd a hátsódat! Keress olyat, aki motorozni is tud!
Bár a közös túránkon egyszer előfordult, amikor a lemaradó és háta mögött Erával fényképező Fisit megelőztem a sorban, ha jól emlékszem.
Csak a poén kedvéért találtam ki, nincs ilyen kép, vagyis konkrétan nem készítettünk ilyet, hogy ER-5-öt előzök.

Bocs, ha megtévesztettelek!
Yamaha XV535-öshöz volt konkrétan a leírás, de szerintem a 400-ashoz is jó.
A 6 méter a vákuum miatt kell, amit a karbik tudnak, de csak tippelek.
én nem láttam azt a képet, feltennéd?