Ha tudok én is megyek.Jut eszembe ha valakinek ingerenciája lenne a régi dobozaimra meg az oldaldoboztartóra ocson megszámítom.(mivel nekem a garázsba porosodik)A tartó bukócsőnek is kiválló marha jól meg van csinállva.Egyszer sikerült eldőlni a mocival semmi karc nem lett rajta.(Zimi is tudna erről mesélni )A képeim között megnézhető.A tartó külön is mehet, a doboz "golyóálló" (lásd: Peli case)
Szevasztok Trógerek!
Tavasz nyitó party:2012.05.25-27. BÜKKZSÉRC Egertől kb 5 km.
A szállás le van foglalva.
Előtte egy pár héttel egy napsütötte hétvégén speciál le szeretnék motorozni (+nézni mit lehet kihozni a helyből vetélkedő ügyileg, kirándulás stb.) aki magáénak érzi és egy motorozással és barátokkal túlfűtött "buzitalálkozós" hétvégét szeretne eltölteni annak jelentkezését várom.
De részleteket még ne kérdezz.
Ami anyagit eddig tudok:
A bónuszbrigádon vettük a szállást, elvileg féláron, így volt 30e.
Erre rájön az új autópályadíj (10 napos): 1500 v. 3000. Nem vagyok biztos benne hogy nekünk még mindig fele annyi-e
Szlovén pályamatrica: 2550
Meg az üzemanyag. Az meg kitudja mennyi.
Nagyon várom. Egyszer voltam Szlovéniában autóval... Mindenütt hegyek, erdők. Gyönyörű. Akkor egész a tengerig mentünk.
Ezek nem az Ernő gyári kerekei.A dupla tárcsa nekem is tetszene.Meg dupla kipuff.Nem tetszenek a féloldalas dolgok.De azért nem rakok fel még egy kályhacsövet dísznek.
Szlovéniába merre fele mentek? Mit terveztek?
Tervezgetek én is nyárra egy külföldi utat, és még vacillálok Lengyelország/Ausztria illetve Szlovénia közt, így szívesen vennék minden hasznos infót
Tök jó ötletet adtál. Nekem is már kicsit ki van "ülve" a sisakom, lehet kipróbálom maszkkal, valszeg pont jó lesz.
Nincs túl meleg benne nyáron? Mondjuk az enyém nagyon jól szellőző sisak.
Na jó... ha nem februárban, akkor nyáron valószínüleg! De ha ráállok a témára, akkor februárban összejöhet, persze ehhez kell egy megfelelő időjárás is! Mit is kell vennem ehhez a projekthez? Oh, és mi a helyzet a doboztartóval? Megyek március végén Szlovéniába! Szükségem lesz rá!
Az olaszok védelmében , nekem Grex-em van már a másodikat használom belőle, sőt majdnem az összes cimborám ilyet használ, és mindannyian nagyjából elégettek vagyunk vele
A zárak/mehanikák nálam ugyanúgy működnek mint új korában, a plexi sem karcosodott.
Amik nem tetszenek benne
- 110-120tól sípol mint az állat(új korától így van)
- hidegebb időben állóhelyben párásodik (szintén új korától)
- és a belseje is kitágult, mondjuk ennek nagyrészt a hidegebb időben használt fejmaszk a felelőse
Szóval ár/teljesítmény arányban jó, de a használata kompromisszumokra késztet, pl autópályán muszáj a füldugó, és nincs benne napszemüveg se...
Ezek miatt majd ha lesz keret én is egy jobbra cserélném, mondjuk a c3-ra csak hát az irreálisan sok lové :(...
Nem tudná nekem valaki megmondani, hogy az ER-5 első fényszórójának mekkora az átmérője? +/- pár mm...
Az enyém keresztapámnál le van vermelve télire, így most nincs lehetőségem megmérni....és alkudnék egy plexire. előre is thx
Akkor asszem mégse javaslom a Caberg-et mondjuk nekem még nem repedezett ki a bőrrész, és 80-90-el nem megyek nyitott sisakkal, mert beszáll vlmi tetves bogár aztán hazáig próbálom lenyelni, illetve ha hideg van, akkor fázom. És még nem párásodik csak piros lámpánál. Tavasszal vettem. Nemtudom ilyen áron van-e jobb. Nekem elsődleges volt a törésteszt, és a napszemüveg, én ezért választottam. De Fisié gondolom tovább élt, úgyhogy övé a végszó.
Caberg sisak...
Ha valaki meg meri venni, komolyan mondom, hogy Dipshit sorsára fog jutni, azaz megvedem...
Előnyök:
- napszemüveg
- könnyű viszonylag
- kényelmes
Hátrányok:
- hogy az olaszok miért nem a régi hagyományokat folytatják, és inkább macskát basznak, illetve esznek azt nem tudom(bocs, már csak ilyen egyszerű gyerek vagyok)
- a belseje kényelmes , de kb. Olyan hamar ki id nyúlik, olasz sajátosság, kb. Egy év kell neki
- ehhez hozzájön, hogy a bélés alján a műbőr fél év alatt megrepedezett!
- plexi egy rakat szar, könnyen karcolodik, és e belseje nem páramentesitett
- alapból rendkívül zajos, fütyül, ezt meg lehet oldani egy utólagos allresz beragasztasaval, ugye bitu, amit Era Neked már egy éve lassan megcsinált az enyém alapján, csak hát baxol jönni érte. Ekkor kellő mértékben elhalkul.
- a zarszerkezet nem tartja meg nyitott, félig nyitott állapotban a plexit, 80-90- től az orrodra csukva, csapva az egészet!
- szellozese nyáron elmegy, hideg, párás időben , ha lejött az utólag rakent paramentesito Akkor lóf..sz az egész! Ergo nem látsz semmit, csak ha résnyire kinyitod a plexit, amit 80- nál az orrodra csap, akkor meg a párásodastol nem látsz megint
- nálam a sisakzar néha akadozva nyílik
Konklúzió: amit legelőször írtam az olaszokrol...
Nem hiába kellett ezeket annak idején Rommelnek is kisegíteni Afrikában....
3; Egy helyen lehet szűkíteni, képek alapján egész jó a protektor készlete, viszont állítólag nem lehet eléggé szűkíteni, cserében az elmondások alapján jól szellőzik
Örülök, hogy itt vagy, meg annak is hogy jössz!
Tavasz nyitó party:2012.05.25-27. BÜKKZSÉRC Egertől kb 5 km.
A szállás le van foglalva.
Előtte egy pár héttel egy napsütötte hétvégén speciál le szeretnék motorozni (+nézni mit lehet kihozni a helyből vetélkedő ügyileg, kirándulás stb.) aki magáénak érzi és egy motorozással és barátokkal túlfűtött "buzitalálkozós" hétvégét szeretne eltölteni annak jelentkezését várom.
Térkép Link:
http://maps.google.hu/maps?sad...
És így néz ki:
http://www.slovenia.info/pictu...
De részleteket még ne kérdezz.
Ami anyagit eddig tudok:
A bónuszbrigádon vettük a szállást, elvileg féláron, így volt 30e.
Erre rájön az új autópályadíj (10 napos): 1500 v. 3000. Nem vagyok biztos benne hogy nekünk még mindig fele annyi-e
Szlovén pályamatrica: 2550
Meg az üzemanyag. Az meg kitudja mennyi.
Nagyon várom. Egyszer voltam Szlovéniában autóval... Mindenütt hegyek, erdők. Gyönyörű. Akkor egész a tengerig mentünk.
Tervezgetek én is nyárra egy külföldi utat, és még vacillálok Lengyelország/Ausztria illetve Szlovénia közt, így szívesen vennék minden hasznos infót
Én arra gondoltam, hogy a kivehető párna alá teszek egy vékony bélés szivacsot, akarom mondani rábízom asszonykára, hogy csinálja meg szépen
Nincs túl meleg benne nyáron? Mondjuk az enyém nagyon jól szellőző sisak.
Na jó... ha nem februárban, akkor nyáron valószínüleg! De ha ráállok a témára, akkor februárban összejöhet, persze ehhez kell egy megfelelő időjárás is! Mit is kell vennem ehhez a projekthez? Oh, és mi a helyzet a doboztartóval? Megyek március végén Szlovéniába! Szükségem lesz rá!
A zárak/mehanikák nálam ugyanúgy működnek mint új korában, a plexi sem karcosodott.
Amik nem tetszenek benne
- 110-120tól sípol mint az állat(új korától így van)
- hidegebb időben állóhelyben párásodik (szintén új korától)
- és a belseje is kitágult, mondjuk ennek nagyrészt a hidegebb időben használt fejmaszk a felelőse
Szóval ár/teljesítmény arányban jó, de a használata kompromisszumokra késztet, pl autópályán muszáj a füldugó, és nincs benne napszemüveg se...
Ezek miatt majd ha lesz keret én is egy jobbra cserélném, mondjuk a c3-ra csak hát az irreálisan sok lové :(...
Ha igen tudsz róla képet csinálni? Lehet én is hekkelnék egyet a sisakora
Az enyém keresztapámnál le van vermelve télire, így most nincs lehetőségem megmérni....és alkudnék egy plexire. előre is thx
Caberg sisak...
Ha valaki meg meri venni, komolyan mondom, hogy Dipshit sorsára fog jutni, azaz megvedem...
Előnyök:
- napszemüveg
- könnyű viszonylag
- kényelmes
Hátrányok:
- hogy az olaszok miért nem a régi hagyományokat folytatják, és inkább macskát basznak, illetve esznek azt nem tudom(bocs, már csak ilyen egyszerű gyerek vagyok)
- a belseje kényelmes , de kb. Olyan hamar ki id nyúlik, olasz sajátosság, kb. Egy év kell neki
- ehhez hozzájön, hogy a bélés alján a műbőr fél év alatt megrepedezett!
- plexi egy rakat szar, könnyen karcolodik, és e belseje nem páramentesitett
- alapból rendkívül zajos, fütyül, ezt meg lehet oldani egy utólagos allresz beragasztasaval, ugye bitu, amit Era Neked már egy éve lassan megcsinált az enyém alapján, csak hát baxol jönni érte. Ekkor kellő mértékben elhalkul.
- a zarszerkezet nem tartja meg nyitott, félig nyitott állapotban a plexit, 80-90- től az orrodra csukva, csapva az egészet!
- szellozese nyáron elmegy, hideg, párás időben , ha lejött az utólag rakent paramentesito Akkor lóf..sz az egész! Ergo nem látsz semmit, csak ha résnyire kinyitod a plexit, amit 80- nál az orrodra csap, akkor meg a párásodastol nem látsz megint
- nálam a sisakzar néha akadozva nyílik
Konklúzió: amit legelőször írtam az olaszokrol...
Nem hiába kellett ezeket annak idején Rommelnek is kisegíteni Afrikában....
Mondjuk azt nem részletezik, mennyire hangos(az enyém már 120 felett elégé ), jó lenne erre is vmi teszt oldal, nem tudtok véletlenül?
No most ezek vannak versenybe, képek/infóitok alapján magamban ezt a sorrendet állítottam fel:
1; két helyen lehet szűkíteni, és tele van protektorral, viszont nincs tapasztalata senkinek vele
http://kelomotor.hu/kesztyu_wi...
2; Egy helyen lehet szűkíteni, képek alapján nem annyira masszív a protektor készlete, viszont sokan dicsérik
http://www.bazismotor.eu/1/18/...
3; Egy helyen lehet szűkíteni, képek alapján egész jó a protektor készlete, viszont állítólag nem lehet eléggé szűkíteni, cserében az elmondások alapján jól szellőzik
http://www.shox.hu/term%C3%A9k...
Elvileg szombaton lesz időm, úgyhogy akkor megszemlézem mindegyiket, és majd beszámolok az eredményről
Ne siess, most kasznisnál van, utána még fényezés, lesz vagy nyár közepe... de ha kész majd szólok...hamar meglesz, még 1-2 év :D