Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is beszélgetni szoktatok...
Most mindenki fosik a hirtelen kirohanásod miatt Inkább óvatosak nehogy magukra haragítsák FISI mestert Respect
Sharp Teszt

Ez egy törésteszt bukósisakok számára. Elvileg a gyártóktól független. Nincs fent az összes sisak, de mivel nincs alternatívája a tesztnek, ennek is örülhetünk mint majom a farkának. Itt van egy animáció arról, hogyan csinálják: http://sharp.direct.gov.uk/con...

A honlap címe:
http://sharp.direct.gov.uk/
A vanucci racing II tényleg jó, volt rajtam a minap egy boltban, és ebben a matt feketében nagyon tetszett! Nem is tudtam hogy csak ennyibe fáj!
Caberg v2 407 sisak 27.900 JMF :)

két nagy előnye:
- 5 csillagos sharp teszt
- beépített napszemüveg

két nagy hátránya:
- kevés szellőzésállítási lehetőség
- zajos és ha kicsit oldalra fordítod a fejed a megfelelő szögben, akkor fütyül :)

nekem ilyen van, megvenném még1x

De Fisi még tud róla mesélni
Nekem a második shox-hoz hasonló van. Én megvettem a kezemnek megfelelő méretet, de a tépőzár nem enged annyit hogy karnál jól összehúzhassam (túl tág). Azon sem csodálkoznék ha esésnél leesne, bár ezt talán nem teszi... Hiányzik a csuklónál egy tépőzár, illetve én legközelebb tuti olyat veszek, ami csuklónál és csukló alatt is külön tépőzárral összehúzható. Szóval én ezt nem javaslom. Az első jobbnak tűnik. Illetve az elsőnél meg annyi hogy több párna jobb lenne a csukló alatti résznek. Így ránézésre.
Sziasztok! :) 3 év kapcsolat után úgy néz ki, eladóvá vált szeretett ER5-öm. 2005ös évjárat, 30ezer km-rel, én vagyok a második tulaja, de az első is úgy bánt vele, mint a hímes tojással. Ha valakit esetleg érdekelne, szóljon itt vagy e-mailben: doribaba@gmail.com.
Azért ez volt az igazi, a két nagyobb is tudta!
Vad motoros!
Sőt, mindkettő lányom!
Már a lányom is kezdi!
Na ezért kár lenne külön topic, nem akarok én beszélgetni vele...
Az első gumin lekoptak a szőrök a széléről is..

Ez volt az első gumi

Ez meg hozzá a hátsó

Tovább dönteni képtelenség, főleg hogy a lábtartó is rendre leért akkor amikor ezek a képek készültek


Am meg mit magyarázkodjak?
Gondolhattam volna, hogy a te motorodon gyárilag még ez a ballonos keresztmetszetű gumi van.
Csak úgy emlékeztem rá, hogy komoly túlméret lehet, ha nem lehet ledönteni, de akkor nem ez az oka.
Szerintem ez mindannyiunknak jobb így Fisi barátom.
A következő "párbeszédetekhez" inkább külön topik nyitását fogom javasolni .
3.5-18-as a gyári méret, ez 4.0-ás.

Gyári méretű hátsó még nem volt a GS-en mióta nálam van. Ez az 5. hátsógumi amit gyűrök.

Mivel ez is elég keskeny (vizuálisan) egy percig se gondolkodtam azon, hogy a gyári méretet tegyem fel. Am pedig teljesen érzéketlen a kátyúkra, felütni lehetetlen mert nagyon ballonos. Rossz útburkolaton is nagyon jó viselkedik.

A méret nem azért lett ilyen mert ez volt a polcon, viszont Pilot Activot akartam hátulra is, csak arra várni kellett volna 2 hetet, nekem meg 3 napon belül kellett gumi..
Á kész..

Nincs erőm belekötni miszter Tökéletesshitbe.... . Pedig mekkora labda lenne.
Nem ez volt az érdekes része, hanem hogy később valaki (elég gyorsan pörögtek az utóbbi időben az oldalak nemtom hol volt) újabb modellnek titulálta a BT45R-t, a BT45-öt meg régi keveréknek vagy mi. Ezen akadtam meg azért említettem.
Jól emlékszem, hogy a te képeid közt láttam, hogy a hátsó gummád szélesebb mint a gyári? Volt ebből vmi előnyöd, vagy csak ez volt polcon?
Jól néz ki Haj, csak ne csirkeszárnyas lenne!
Én írtam Valószínűleg megszokásból. Nekem csak hátul van BT..
A BT45-öt, az DTC-s (Dual Tread Compound). Azért csillant fel rá a szemem, mert ez valóban ritka ebben a kategóriában.
Egyébként valaki rosszul írta korábban, ugyanis a BT45R a hátsó a BT45F az első gumi. Nem pedig új, és régi típus.
Jajj hogy én mit fogok ezért kapni Pityulóéktól...
Tibi!



A sok Brigi közül mellikeket vetted pontosan? Biztos vagy benne- hogy két komponensű? Ebben a kategóriában nem igazán gyakori ez a fajta abroncs...
Hová érdemes kimenni motort venni, Ausztriába, vagy messzebb?
mindenképpen próba!

A jelenlegi sisakomat úgy vettem hogy szemüvegben motorozok és fontos volt, hogy fel tudjam tenni, vagyis elférjen a sisaktól az orromon. Ennek az lett a következménye, hogy a sisak egy kicsit nagy. Ha elesem benne komolyabban, elfordul a fejemen, ez pedig halálos is lehet.
Szóval áttértem a kontaktlencsére, és most már olyan sisakot fogok venni, ami biztonságos.