Ez egy törésteszt bukósisakok számára. Elvileg a gyártóktól független. Nincs fent az összes sisak, de mivel nincs alternatívája a tesztnek, ennek is örülhetünk mint majom a farkának. Itt van egy animáció arról, hogyan csinálják: http://sharp.direct.gov.uk/con...
Nekem a második shox-hoz hasonló van. Én megvettem a kezemnek megfelelő méretet, de a tépőzár nem enged annyit hogy karnál jól összehúzhassam (túl tág). Azon sem csodálkoznék ha esésnél leesne, bár ezt talán nem teszi... Hiányzik a csuklónál egy tépőzár, illetve én legközelebb tuti olyat veszek, ami csuklónál és csukló alatt is külön tépőzárral összehúzható. Szóval én ezt nem javaslom. Az első jobbnak tűnik. Illetve az elsőnél meg annyi hogy több párna jobb lenne a csukló alatti résznek. Így ránézésre.
Sziasztok! :) 3 év kapcsolat után úgy néz ki, eladóvá vált szeretett ER5-öm. 2005ös évjárat, 30ezer km-rel, én vagyok a második tulaja, de az első is úgy bánt vele, mint a hímes tojással. Ha valakit esetleg érdekelne, szóljon itt vagy e-mailben: doribaba@gmail.com.
Gondolhattam volna, hogy a te motorodon gyárilag még ez a ballonos keresztmetszetű gumi van.
Csak úgy emlékeztem rá, hogy komoly túlméret lehet, ha nem lehet ledönteni, de akkor nem ez az oka.
Gyári méretű hátsó még nem volt a GS-en mióta nálam van. Ez az 5. hátsógumi amit gyűrök.
Mivel ez is elég keskeny (vizuálisan) egy percig se gondolkodtam azon, hogy a gyári méretet tegyem fel. Am pedig teljesen érzéketlen a kátyúkra, felütni lehetetlen mert nagyon ballonos. Rossz útburkolaton is nagyon jó viselkedik.
A méret nem azért lett ilyen mert ez volt a polcon, viszont Pilot Activot akartam hátulra is, csak arra várni kellett volna 2 hetet, nekem meg 3 napon belül kellett gumi..
Nem ez volt az érdekes része, hanem hogy később valaki (elég gyorsan pörögtek az utóbbi időben az oldalak nemtom hol volt) újabb modellnek titulálta a BT45R-t, a BT45-öt meg régi keveréknek vagy mi. Ezen akadtam meg azért említettem.
Jól emlékszem, hogy a te képeid közt láttam, hogy a hátsó gummád szélesebb mint a gyári? Volt ebből vmi előnyöd, vagy csak ez volt polcon?
A BT45-öt, az DTC-s (Dual Tread Compound). Azért csillant fel rá a szemem, mert ez valóban ritka ebben a kategóriában.
Egyébként valaki rosszul írta korábban, ugyanis a BT45R a hátsó a BT45F az első gumi. Nem pedig új, és régi típus.
A jelenlegi sisakomat úgy vettem hogy szemüvegben motorozok és fontos volt, hogy fel tudjam tenni, vagyis elférjen a sisaktól az orromon. Ennek az lett a következménye, hogy a sisak egy kicsit nagy. Ha elesem benne komolyabban, elfordul a fejemen, ez pedig halálos is lehet.
Szóval áttértem a kontaktlencsére, és most már olyan sisakot fogok venni, ami biztonságos.
Ez egy törésteszt bukósisakok számára. Elvileg a gyártóktól független. Nincs fent az összes sisak, de mivel nincs alternatívája a tesztnek, ennek is örülhetünk mint majom a farkának. Itt van egy animáció arról, hogyan csinálják: http://sharp.direct.gov.uk/con...
A honlap címe:
http://sharp.direct.gov.uk/
két nagy előnye:
- 5 csillagos sharp teszt
- beépített napszemüveg
két nagy hátránya:
- kevés szellőzésállítási lehetőség
- zajos és ha kicsit oldalra fordítod a fejed a megfelelő szögben, akkor fütyül :)
nekem ilyen van, megvenném még1x
De Fisi még tud róla mesélni
Ez volt az első gumi
Ez meg hozzá a hátsó
Tovább dönteni képtelenség, főleg hogy a lábtartó is rendre leért akkor amikor ezek a képek készültek
Am meg mit magyarázkodjak?
Csak úgy emlékeztem rá, hogy komoly túlméret lehet, ha nem lehet ledönteni, de akkor nem ez az oka.
A következő "párbeszédetekhez" inkább külön topik nyitását fogom javasolni .
Gyári méretű hátsó még nem volt a GS-en mióta nálam van. Ez az 5. hátsógumi amit gyűrök.
Mivel ez is elég keskeny (vizuálisan) egy percig se gondolkodtam azon, hogy a gyári méretet tegyem fel. Am pedig teljesen érzéketlen a kátyúkra, felütni lehetetlen mert nagyon ballonos. Rossz útburkolaton is nagyon jó viselkedik.
A méret nem azért lett ilyen mert ez volt a polcon, viszont Pilot Activot akartam hátulra is, csak arra várni kellett volna 2 hetet, nekem meg 3 napon belül kellett gumi..
Nincs erőm belekötni miszter Tökéletesshitbe.... . Pedig mekkora labda lenne.
Jól emlékszem, hogy a te képeid közt láttam, hogy a hátsó gummád szélesebb mint a gyári? Volt ebből vmi előnyöd, vagy csak ez volt polcon?
Egyébként valaki rosszul írta korábban, ugyanis a BT45R a hátsó a BT45F az első gumi. Nem pedig új, és régi típus.
A sok Brigi közül mellikeket vetted pontosan? Biztos vagy benne- hogy két komponensű? Ebben a kategóriában nem igazán gyakori ez a fajta abroncs...
A jelenlegi sisakomat úgy vettem hogy szemüvegben motorozok és fontos volt, hogy fel tudjam tenni, vagyis elférjen a sisaktól az orromon. Ennek az lett a következménye, hogy a sisak egy kicsit nagy. Ha elesem benne komolyabban, elfordul a fejemen, ez pedig halálos is lehet.
Szóval áttértem a kontaktlencsére, és most már olyan sisakot fogok venni, ami biztonságos.