Nagy kedvencem ez a gép! Régi japcsi hátsókerekes, igazi drifter.
Egyszer tényleg át kell ugorjak azért a motorbakukkantós gyertyáért, ha másnem azért hogy lássam ezt a verdát.
Én tavaly rakattam fel a Brigiket a motorra, előtte 2 fajta dunlop-ot használtam, tehát nem meglepő, hogy már hazafelé a mennyekben éreztem magam.
Az újságíró dumát mellőzném (jó dönthetőség, kanyarviselkedés, stb.),mert minden pozitív.
A választásom elsősorban a két komponensű héjszerkezet, és a kimagasló ár-érték arány miatt esett erre a gumira.
A több komponensű szerkezet azért volt nagyon fontos számomra, mert szerintem lapos kis hazánkban túra körülmények között egy egykomponensű guminak (asszem a Michelin ilyen) vagy sokkal erőteljesebben kopna a közepe, vagy nem hozná ugyanezt a kanyarteljesítményt.
Remélem nem csak összezavartalak...
Ja... Én végül R17.hu-ról rendeltem.
szia!
nekem a második linkelt kesztyű van. nagyon szeretem. nyáron igaz rá, hogy szét kell nyitni az ujjakat, hogy belebújjon egy kis szél, de amúgy király! egyszer fázott benne az ujjam, de az már december elején volt... :)
louis.at, vagy kérdezte meg abázismotort, hogy mennyiért hoznak, de tudni kéne a méretet, ahhoz meg be kell menned, de nem minden UVEX ugyanolyan, sza sajna ez is, mint a kesztyű, fel kell próbálni!
fisi, valóban jó és fifikás a meglátásod, mi nem vagyunk egy személy, sőt még csak ikertestvérek, vagy beteg perverzek sem, hacsak a motorozást le nem számítjuk.
Együtt nőttünk fel, együtt nyomtuk Simsonnal, majd én Trophy-val, ő 125-ös MZ-vel és így tovább... utána mindketten már átálltunk nagyobb vasakra, ti ezt talán autó névvel illetitek, meg kell vallanom a mai napig is építek egyet, de ennek sem tesz jót a válság :(
Eltelt 8-10 év motorozás nélkül, igaz XJ közben azért használt egy Tuareget, meg valami kis choppert, de csak diliből, meg futárkodott gonosz kis dögökkel 1 évet tán, de az nem számít :D
Nyáron kiderült mindketten megint motort akarunk, egymástól függetlenül, ő hozott kintről egy XJ900-at, majd segített nekem és kimentünk egy GS500-ért nekem.
Jó fej attól nem leszek, hogy motorozom, de attól sem, ha GS, vagy Er5 visít alattam, viszont hónapokig olvasgattam fórumokat, SV/GSR600/GS500 és mindenhol voltak jófej és segítőkész figurák, ha kellő tisztelettel közelítetted meg a "territóriumukat".
Aztán hátha mondok valakinek valami jót is...
Csók a család :D
No ma itt volt Pityuló barátom az új szerzeményével- egész szupi kis masina a vas, még ha nem is a legfiatalabb, de szépen megy, csak nekem a kardán okozott meglepetéseket benne! Gratula a géphez Istikém!
Hát most pont nem erre gondoltam, csak viccelődni próbáltam!
Amúgy épp tegnap írtam, az egyik hsz.-ben hogy nagyon jó fejek!
Kivéve az az egyet- a kedvencemet...
Sisaknál a biztonságon mellett, én nézném a zajosságát is, nem tudom, hogy erre van e valami érték megadva, amivel össze lehet hasonlítani az egyes típusokat.
Fisi ne általánosíts , azért mert van egy GS 500 tulaj, aki a provokálással éli ki magát, attól még a többiek még lehetnek jó fejek, sőt szerintem azok is
Köszi mindenkitől az infót(az eddigi három helyett most másik három közül válsztok majd ), jövőhéten majd elballagok és megnézem a shox-ot, kelomotorot, bazismotort és meglátom melyik lesz a befutó.
Mos első körben kép alapján a kelomotoros jön be, de a személyes benyomás lesz a döntő
Örülök, hogy a Kécskén mesélt tervekből valóság lett!