Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen a legjobb cimborámmal mentünk együtt, egyébként nálunk már szokás, hogy nagyjából egyszerre váltunk ugyanolyan gépre. Együtt simsonoztunk, majd 125ös emzéztünk, aztán együtt váltottunk 250es tzre, végül most mindketten Erötözünk

Aszem talán 10 v. 11 igazából nem az ereje volt a fő gond, hanem a váltókiosztása sikerült túl hosszúra. Mondjuk lehetett volna a lánckerékkel variálni, de mivel alig pár ezer ft különbség volt a 250-eshez képest inkább lecseréltem.

Egyébként ez a régi 250es még mindig megvan, annyira hozzám nőtt(pl. ezzel voltunk az esküvőnkön is ) az évek alatt, hogy már nem fogom eladni, inkább felkészítem a veteránvizsgára, és majd megörökli a fiam-unokám stb..
125- ben? Van vagy 10- 11 kemény lovacska!
Igen!

Emlékszem mikor begurultál a talira- nyomva a dudát! Mintha valami játékmotoron érkeztél volna- olyan érzése volt az embernek!
nem semmi!
Látom, más is volt 125-össel.
Ez a gép hány LE-s volt?
Jaja emlékszem, emlékezetes volt a megérkezésed pillanata, úgy körbe állták a srácok a géped, mintha a vadonatúj zx lett volna

Anno, én így voltam a Siroki motoros találkozón a TZvel, mondanom se kell volt néhány emelkedő, amit csak másodikba tudtam leküzdeni
okok miatt


Nem tudom, mi van ezzel a billentyűzettel...
Ja, eddig úgy néz ki, 2-3 ezer km után motort cserélek.
És minden csere fillérbaszó okok volt!
tavaly így mentem Diszelbe.
Azért élveztem vele a gurulást, de dombnak felfelé engem is bosszantott, hogy kifogyott a szusz belőle. Az idén már remélem nem lesz ilyen problémám. 10 LE helyett 38.
tudom milyen az érzés, volt 125-os ETz-m, ott olyan hosszú volt az 5ik, hogy állandóan váltogatni kellett, hogy a 80-at tartani tudjam, két személy emelkedő szembe szél kombón meg hangosan szurkoltunk az asszonykával, hogy fel bírjon menni a paripa .

Mondjuk emiatt azért viszonylag hamar berágtam, és aszem az első szezon után lecseréltem egy 250-esre, ami kevesbedett is fogyasztott, és jobban is ment.
javítás: megvettem
gondolj bele, hogy amikor a GN125-ön egy közepes szembeszél az én sebességemet lecsökkentette 85-ről 70-re, mennyire kellett kapaszkodnom!
amikor megvettek az er5-öt, hátul egy kopott Dunlop Sportmax volt, 150/60-17 méretben.
Na ez katasztrofális volt, főleg kanyarban.
Még száraz aszfalton is csúszkáltam vele.
tavaly nyáron kaptam olyan oldalszelet az m3-on, hogy nem tudtam 90nél többet menni, mert le akart szakadni a nyakam, ott gondolkoztam én is rajta, hogy egy benzinkútnál kiállok és alszok egyet míg elmúlik
De végül is megküzdöttem az elemekkel, hisz a motorosok csak úgy nem adják fel
persze nem biztos, hogy a 130/70-17 62H méretben, a gumi típusa ugyan az.
Nem, a Continentált. Olyan motorokat láttam a tesztelők között, hogy:
Derbi GPR 50
Yamaha Tzr
yzf r 125 2009
Daelim roadwin
Ne haragudj de nem világos számomra melyik gumira írod , hogy kisebb motorokra rakják. A Michelinet?
Nekem Continental ContiTwist SM volt hátul, elöl pedig egy Michelin Pilot Power. A Michelin használt gumi volt, a Continental vadi új, de annyira keveset tudtam gurulni ezzel a párosítással, hogy nem sok tapasztalatom volt. A Continental száraz úton jó volt, nedves aszfalton meg marha óvatos voltam.
Megnéztem ezt a teszt oldalt, amit írtál, ott egy jó erős közepesnek mondják a tesztelők, de főleg kisebb motorokra teszik fel, talán egy GS500-ast találtam, aki ezt használta.
hehe, oldalszél... ha olyat szeretnék autót veszek. Így meg ráfekszem a szélre
Ha Sagem erre keveredne, Akkor Ő tudna tapasztalatot írni a Brigiről, meg talán mhmax!
Ő- ők járnak ilyen gumikkal, Sagem már pár garnitúrat elkoptatott a már említett tipusbol!

Végszóra: látod Dipshit már 4- en adtunk ajánlottat a Heidenaura, talán mégsem fillérbaszó gumi az!
a diópálesz után!
A kör szűkül. 3 típus maradt: - Micheline Pilot Activ, Metzeler Lasertech, Bridgestone BT45
Ma már végig néztem a http://www.gumiteszt.com-ot is.
Mind a 3 típus jónak tűnik. Minimális különbségek a véleményekben vannak. Talán általánosságban (száraz - vizes úton nyújtott teljesítmény, kanyartapadás) a Metzeller és a Bridgestone jobb átlagot produkál.
Különbségek így olvasva minimálisnak mondható. Most jön be az ár faktor. Neten nézek egy szimpatikus webshop-ot és rendelek.
Ami biztos: Az új gumi, jó gumi.
Szívesen

Egy dolgot azonban ne felejts, oldalszél ellen ez sem véd , bár állítólag olyankor a burkolt mocival járók is küzdenek...
Ez sokat segített, köszönöm szépen! Ez a plexi árban éppen határon van, lehet hogy emellett döntök.
Gumi témával kapcsolatban, az én tapasztalatom néhány gondolatban:
- nyáron együtt gurultunk egy haverral az Alpokban, ezen az út során volt zuhogó eső órákon át autó pályán, havas eső a szerpentinen, és hála égnek azért jó idő is
- Mind nekem, mind a havernek ER5je van, ő frissen patkolt metzellert használt, én pedig szintén új Heidenau-t
- normál vezetési stílusban egyik guminál se éreztünk hiányosságot, semmilyen körülmény közt
- Annyi hátránya volt a metzellernek, hogy annak tompább profilja miatt a forszírozottabb hegyi szerpentineken kissé nagyobb erő kellett az íre rakáshoz, mint a heidenaunak, de ez is csak szokás kérdése szerintem

De nem akarlak befolyásolni, azt választasz, amit szeretnél, de a beszámolódat a végeredményről mindenképp várjuk
Hali,

Kerek 190 cm magasa vagyok, ennek a fényében értelmezd az írottakat

Sokat járok autópályán így a mini puig-al kezdtem, ami olyan 110-120ig éppen ok az én magasságomnál, de ugye e felett már hiába állítgattam csapkodta rendesen a szél a sisakom .

Ezért én lecseréltem egy givi a210-re, amivel kicsit jobb lett a történet.

Értsd ez alatt, hogy autópályán 120-130 as tempót tudok kényelmesen tartani kb. 2 órán keresztül.