Igen a legjobb cimborámmal mentünk együtt, egyébként nálunk már szokás, hogy nagyjából egyszerre váltunk ugyanolyan gépre. Együtt simsonoztunk, majd 125ös emzéztünk, aztán együtt váltottunk 250es tzre, végül most mindketten Erötözünk
Aszem talán 10 v. 11 igazából nem az ereje volt a fő gond, hanem a váltókiosztása sikerült túl hosszúra. Mondjuk lehetett volna a lánckerékkel variálni, de mivel alig pár ezer ft különbség volt a 250-eshez képest inkább lecseréltem.
Egyébként ez a régi 250es még mindig megvan, annyira hozzám nőtt(pl. ezzel voltunk az esküvőnkön is ) az évek alatt, hogy már nem fogom eladni, inkább felkészítem a veteránvizsgára, és majd megörökli a fiam-unokám stb..
tavaly így mentem Diszelbe.
Azért élveztem vele a gurulást, de dombnak felfelé engem is bosszantott, hogy kifogyott a szusz belőle. Az idén már remélem nem lesz ilyen problémám. 10 LE helyett 38.
tudom milyen az érzés, volt 125-os ETz-m, ott olyan hosszú volt az 5ik, hogy állandóan váltogatni kellett, hogy a 80-at tartani tudjam, két személy emelkedő szembe szél kombón meg hangosan szurkoltunk az asszonykával, hogy fel bírjon menni a paripa .
Mondjuk emiatt azért viszonylag hamar berágtam, és aszem az első szezon után lecseréltem egy 250-esre, ami kevesbedett is fogyasztott, és jobban is ment.
amikor megvettek az er5-öt, hátul egy kopott Dunlop Sportmax volt, 150/60-17 méretben.
Na ez katasztrofális volt, főleg kanyarban.
Még száraz aszfalton is csúszkáltam vele.
tavaly nyáron kaptam olyan oldalszelet az m3-on, hogy nem tudtam 90nél többet menni, mert le akart szakadni a nyakam, ott gondolkoztam én is rajta, hogy egy benzinkútnál kiállok és alszok egyet míg elmúlik
De végül is megküzdöttem az elemekkel, hisz a motorosok csak úgy nem adják fel
Nekem Continental ContiTwist SM volt hátul, elöl pedig egy Michelin Pilot Power. A Michelin használt gumi volt, a Continental vadi új, de annyira keveset tudtam gurulni ezzel a párosítással, hogy nem sok tapasztalatom volt. A Continental száraz úton jó volt, nedves aszfalton meg marha óvatos voltam.
Megnéztem ezt a teszt oldalt, amit írtál, ott egy jó erős közepesnek mondják a tesztelők, de főleg kisebb motorokra teszik fel, talán egy GS500-ast találtam, aki ezt használta.
Ha Sagem erre keveredne, Akkor Ő tudna tapasztalatot írni a Brigiről, meg talán mhmax!
Ő- ők járnak ilyen gumikkal, Sagem már pár garnitúrat elkoptatott a már említett tipusbol!
Végszóra: látod Dipshit már 4- en adtunk ajánlottat a Heidenaura, talán mégsem fillérbaszó gumi az!
A kör szűkül. 3 típus maradt: - Micheline Pilot Activ, Metzeler Lasertech, Bridgestone BT45
Ma már végig néztem a http://www.gumiteszt.com-ot is.
Mind a 3 típus jónak tűnik. Minimális különbségek a véleményekben vannak. Talán általánosságban (száraz - vizes úton nyújtott teljesítmény, kanyartapadás) a Metzeller és a Bridgestone jobb átlagot produkál.
Különbségek így olvasva minimálisnak mondható. Most jön be az ár faktor. Neten nézek egy szimpatikus webshop-ot és rendelek.
Ami biztos: Az új gumi, jó gumi.
Gumi témával kapcsolatban, az én tapasztalatom néhány gondolatban:
- nyáron együtt gurultunk egy haverral az Alpokban, ezen az út során volt zuhogó eső órákon át autó pályán, havas eső a szerpentinen, és hála égnek azért jó idő is
- Mind nekem, mind a havernek ER5je van, ő frissen patkolt metzellert használt, én pedig szintén új Heidenau-t
- normál vezetési stílusban egyik guminál se éreztünk hiányosságot, semmilyen körülmény közt
- Annyi hátránya volt a metzellernek, hogy annak tompább profilja miatt a forszírozottabb hegyi szerpentineken kissé nagyobb erő kellett az íre rakáshoz, mint a heidenaunak, de ez is csak szokás kérdése szerintem
De nem akarlak befolyásolni, azt választasz, amit szeretnél, de a beszámolódat a végeredményről mindenképp várjuk
Kerek 190 cm magasa vagyok, ennek a fényében értelmezd az írottakat
Sokat járok autópályán így a mini puig-al kezdtem, ami olyan 110-120ig éppen ok az én magasságomnál, de ugye e felett már hiába állítgattam csapkodta rendesen a szél a sisakom .
Ezért én lecseréltem egy givi a210-re, amivel kicsit jobb lett a történet.
Értsd ez alatt, hogy autópályán 120-130 as tempót tudok kényelmesen tartani kb. 2 órán keresztül.
Aszem talán 10 v. 11 igazából nem az ereje volt a fő gond, hanem a váltókiosztása sikerült túl hosszúra. Mondjuk lehetett volna a lánckerékkel variálni, de mivel alig pár ezer ft különbség volt a 250-eshez képest inkább lecseréltem.
Egyébként ez a régi 250es még mindig megvan, annyira hozzám nőtt(pl. ezzel voltunk az esküvőnkön is ) az évek alatt, hogy már nem fogom eladni, inkább felkészítem a veteránvizsgára, és majd megörökli a fiam-unokám stb..