Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem jön közbe semmi akkor határozott Igen a válaszom.
Mert ugye ember tervez..... de néha elszámolja
aMORF!

Remélem Veled is összefutunk az idei TKB-s talikon?
Nem bolygatsz senkit- jó hogy benéztél! ÉS ha lesz időd- és kedved, akkor gyere el valamelyik találkozónkra, vagy csak ha erre veszed utad( Kalocsa), akkor jelezz, és összefuthatunk!
Hogy pontosan mi volt azt nehéz megmondani. Egy picit fékeztem az elsővel de annyira nem hogy indokolta volna az első kicsúszását. Az is tény, hogy az aszfalt sokkal simáb volt mint nálunk megszokott. (a szlovákok tudnak valamit) A kanyarba (kb. 15 fokos) ami egy kis faluban volt egy másodrendű út is becsatlakozott ami köves volt és amíg próbáltuk járóképessé tenni a gépet addig megfigyelhettem, hogy a kocsik amik felhajtanak az aszfaltra azok hordanak fel apróbb (borsószem és kisebb) méretű kavicsokat az útra a mellék útról.
Egy szónak is száz a vége: Több tényező szerencsétlen együtt állása eredményezte a elcsúszásom. Amik külön-külön nem okoztak volna bajt.
Párszor lepörgettem az agyamba a dolgot. Ami történt megtörtént. Nagy baj nem esett és igyekszem a múlt hibáiból tanulni.
Nem tudom sajnos valamelyik CB-s cimbora haverja volt és bár bemutatkoztunk de nem tudtam megjegyezni.
Sokan összejöttünk akkor és menetközben is csatlakoztak hozzánk, talán 3 vagy 4 embert ismertem személyesen korábbról, volt akinek csak a nick nevét tudtam innen az oldalról.
Nem bolygatom tovább én sem a közösséget, a tavasz majd megnyugtatja a motoros szíveket, addig meg már csak kibírjuk valahogy hiszen már láthatóan nyúlnak a nappalok
Viszlát az utakon!
Király!

Akkor gyűjtsd a lét, mert idén két találkozó is lesz! Remélem idén Esztivel is találkozunk, nem "csak" Veled?!?
Megvagyunk köszönöm

Elég keveset nézem mostanában a fórumot,ha felugrok akkor gyorsan bele bele nézegetek hozzászólásokba.Ha netán megszólalok, akkor próbálok valami értelmeset hozzáfűzni a témához.
Keresem nyárra a pénzt. Nehogy már útban a talira, két tankolás után,félúton a drága benzin miatt elfogyjon a cash
Rossz belegondolni, 2 éve amikor találkoztunk mennyi volt akkor és most..... és ennél már csak több lesz...
Hát, itt lett élet hirtelen, az tuti!
Sajnos, hogy vannak itt ilyen, magukat tapasztaltnak tartó emberek, és kavarják a sz...t....
Látom, akkor Te sem vagy az az otthon ülő típus!
Nem tudod a nevét az Er5- ös srácnak!?


Ja, és üzenem Zoli32- nek, és a Dipshit féléknek: olvasgassák az LFP- s, vagy a Műmájer Meseiro Topicot, na ott aztán van stílus....
Nyáron?Inkább sör.
Negyvennél az vagy kavics vagy olaj esetleg homok lehetett nem?
Vagy esetleg ráfékeztél az elsővel ösztönösen?
Mást nem tudok elképzelni.
Igazad van.Ezen a fórumon ez nem szokás.A Sport Motor fórumain amúgy elég általános.A hírek kommentjeibe nézz bele.Mindig ez a stílus jelenik meg.Itt sem a fórum tagok honosították meg.Fisi barátom nem jó pszichológiából és ugrik a genyózásra.Amúgy még az én türelmemet is kikezdte tapasztalt,okos,intelligens motoros társam.
Mentsége annyi,hogy az ő korában a legokosabb mindenki.De azért a tapasztalataival tünteni ilyen stílusban ciki.
Van az a történet a csattogós lepkével.
Dobtam mailt, köszi!
Az a helyzet, hogy én bárkivel szivesen gurulok, természetesen megvan a saját bandám is akikkel már egy biccentésből is megértjük egymást, még bukósisakon keresztül is Olyan is van amikor senkinek se szólok csak előző este rábökök valahova a térképen, ilyenkor mindig jön velem a feleségem is és az olyan lightos laza tempós túra szokott lenni, nem mintha máskor agyonkergetném a gépet
Sok ismerősöm van itt a sportmotoron, volt olyan az üvegtigrisnél, hogy odajöttek hozzám köszönni olyanok akikkel még soha nem beszéltem, fórumokon sem, csak egyszerűen felismerték a motort. Legutóbb többen összegyültünk a CB 500 fórum tagjaival egy kis Mátra-Bükk-Tiszapart túrára, az is nagyon jól sikerült. Volt velünk egy srác aki ER-5-el jött, ott nézegettem jobban meg ezt a típust mert eddig még nem volt ilyen gépe egyik ismerősömnek sem
Nincs más hobbim, azt a kevés szabadidőmet ami megadatik motorozással szeretem eltölteni. Ilyenkor holtidőben olvasgatom a fórumokat és ahol látom, hogy van élet oda szivesen írogatok.
Cblaci!
Kikkel szoktál gurulni!? Van valamilyen banda? Vagy csak "magánzó" vagy!?
Zimmedli a mi naaagy típus utazó tesonk, a messzi galaxisokból! Biza!
Hali bokkony!
De örülök, hogy előkerültél! Mi van Veled?!? Esztivel? Mesélj!
Géppel minden oké!?
Látom ava, kb. te is egy alomból való lehetsz Dipshittel, csak ő legalább fel meri vállalni a gnóm énjét, te még ezt sem.
Most komolyan, te meg melyik semmiből kerültél ide!?
Van itt kismillo topic, máshol nem tudtad kiélni magad, az egyszerű- ha már ennyire szereted ezt a szót, beírogatásaiddal?
Ezek után, persze én vagyok az egyszerű, meg a pejoratív, de hát ha szeretsz játszani a tűzzel....
Ez 80-as évjáratú és persze nem eredeti a festés. A CB250 egy barátomtól van, de a blokk benne a japán belpiacos 400-as. Kívülről nincs sok különbség, talán a legfeltűnőbb, hogy ez matt fekete.
Persze ez nem a sor 4-es, 16 szelepes.
Ezt a blokkot ládában vette darabokban, papírok nélkül. 2 éve így járt vele, az eredeti blokkban vezérműlánc csere lesz, aztán eldöntöm, visszateszem-e.

Az Ural az öcsémé, 2005-ös évjáratú Wolf. 2 évig nálam volt, mert neki egy baleset miatt elvették a jogsiját. A motort a mai napig használja. Ősszel az évzáró tiszakécskei találkozónkon itt is volt vele, a banda megcsodálhatta. Előre 4 sebesség, hátra 1.

Én a GN125-el is élveztem a motorozást. Tavaly elmentem vele Diszelbe, kalandos volt a Balaton-felvidéken: dombnak lefelé full gáz, hogy felvigyen a lendület a következőre. Hiába, ez azért kis kategória.

Az ER5-től keserves volt megválni, a GN125-öt és még 280 ezret kaptam érte, ami el is ment a baba érkezése körüli kiadásokra. Nem tervezett 3. gyermek, nem tervezett kiadásokkal.
Szia Zimi!
Tudnék ezt azt, bár az én veterán CB250-em 74-es volt, jóval korábbi konstrukció mint a tied. Ilyen szép állapotban sikerült hozzá jutnod vagy már nálad lett ilyen? A másik CB-m a 400-as teljesen más világ volt, 16szelep, fogaskerék vezérlés, 13500-as max. fordulat és vizhűtéses blokk. Imádtam mindkettőt és ha tehettem volna mindkettőt megtartom az egyéniségük miatt. Láttam a képeid között az Uralt, gyönyörű motor volt, gondolom attól sem volt könnyű búcsút venni.
Nekem is volt az építkezés miatt több mint 10-év kihagyásom ami bizony keserves volt motor nélkül, de arra is jó volt ez az inséges időszak, hogy értékeljem azt amikor van motor a hátsóm alatt és ha a helyzet úgy alakul akár egy veterán Jawa is örömet okozzon még akkor is ha én támasztom fel rozsdás hamvaiból.
Fisi!

Micsoda szájborút vívtál itt
csak néztem
Üdv!

Nekem is puig van fent. Adatlapon találsz képet!
183 cm vagyok... Ha netán ilyen magasságban szívod a levegőt akkor neked nem ajánlom.
Nekem a garázsban fekszik,ha gondolod dobj e-mailt.
fisinek komoly irodalmi vénája van, nem vetted észre?

Egyébként meg nem ismered!

"egyszerű gyereknek tűnik"? Miért?
kulturáltan is ki lehet fejezni a véleményt, nem kell ahhoz a másikat ócsárolni, még akkor is, ha nincs igaza. dipshit abszolút normálisan tudott véleményt nyilvánítani, szegény fisi viszont kicsit egyszerű gyereknek tűnik a kis beszólásai alapján. ennyi.
szia, te vagy az, akiről semmit nem lehet megtudni az adatlapja alapján...hmmm

Hagy békén Fisit, jó gyerek. Az előzmények tükrében egyáltalán nem gáz a stílusa.

Dipshit, nos, szerintem senki nem vitatja, hogy tapasztalt motoros.
Azt viszont nem tudom eldönteni, hogy a pofátlanság és pimaszság a mai 24 évesekre általánosságban jellemző, vagy csak Dipshitnél veleszületett. Vagy a 21. század neveli ki ezt a generációt?