a régebbi szériának más a hátsó teleszkópja ami jobban rozsdásodik, hamarabb tönkre megy. Plusz más a gyújtása, emiatt némileg többet fogyaszt, valamint a design is változott, bár tudom ez a legutolsó szempont. A legelsőkön ha jól tudom nincs benzinszintmérő.
4 japán közül nézegetek: 600-1000ccm sor4, vagy 1000ccm v2 sport és sport-túra, attól függ hogy éppen melyik modellből találok a legjobb állapotban a legjobb áron. 1998 évjárattól felfelé. Árban kb 600-700ig szeretnék elmenni. Most pl vannak fent képről jól kinéző r1-esek 600 körül, sztem azokat nézem majd meg először.
bérelni biztosan nem fogok, jó az amikor lemegyek a garázsba és csak arra vár hogy menjek vele 1 kört akár decemberben is, ha nincs hó. Meg bérelt motort nem lehet a saját ízlésemnek megfelelően megépíteni.
ha valóban csak 2000 km-et mész, akkor az se biztos, hogy érdemes motorba beruháznod.
Nem vagyok tisztába az árakkal, de ha ilyen keveset mész akkor nem lenne célszerűbb bérelned?
Így akkor több bringát is ki tudnál próbálni...
Mondjuk ez az én számból nem túl hiteles, mert én nagyon ragaszkodom a dolgaimhoz :)
hát hogy is mondjam, ez a 4. éve hogy nálam van, kipróbálok más fajtát is. Egyébként meg józan ésszel belegondolva tényleg elegendő a teljesítménye bármire, csak nincs már meg az a fíling amikor megyek vele hogy hűdenagyonmegy, és ez hiányzik. Meg a másik része a dolognak hogy most suli, munka miatt nem nagyon van időm használni, idén se ment bele több 2000km-nél(városba meg robogózok). Ha pedig ilyen keveset megyek, akkor tudok finanszírozni egy 600-1000 sportmotort is, amire minden kopó cucc ugye a többszörösébe kerül.
Köszi Elolvasok akkor pár oldalt előbb. Az igazság az, hogy szeptember végére lesz meg kb a pénzem rá ( ha minden jól megy ) addig csak tájékozódok,érdeklődök. Aztán remélhetőleg sikeres ER5 tulaj leszek. Egyébként ez lenne az első nagymotorom és azért választottam ezt mert nagyon tetszik meg olvastam hogy kezdésnek megfelelő.
szia, az enyém eladó, 530ba hirdetem. 2002 évjárat, ez már az újabb fajta, amin változott a tank, idomok, hátsó telók és a gyújtás is (talán 2001-től). Minden kopó alkatrész jó állapotban, extrákkal felszerelve, rendszeresen karbantartott. Úgy számolj hogya külföldi papírosat veszel, arra kb 100-150et azért költeni kell mire a neveden lesz, és ez csak a papírozás, műszaki, stb.
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2000,2001 es ER5-öt milyen árban ideális beszerezni? Nagyon tetszik a gép és szeretnék egyet venni hamarosan. Nézegettem elég sokat. Találtam 300 ért is de volt 650 ért is. Szóval nem tudom eldönteni, hogy az olcsó rossz is, vagy a 650 túl drága. Egyébként sok van külföldi okmányokkal, gondolom reg adó stb miatt erre még rájön jó pár 10 ezer.A kilóméter óra állás is valahol 18.000 valahol 52.000, de gondolom ezt lehet tekergetni... Ha valaki tudna pár jó tanácsot adni megköszönném. Üdv
jajjj, de édesek, gyönyörűek, büszke lehet a kis Zimmedlikre, gratula
vigyázz, nemsokára letúrnak a motorodról és vehetsz magadnak egy másikat, úgyis tervezted már
pedig mi kíváncsian várjuk a szaftos részleteket
látszik, hogy régen voltam férfival, de nemsokára letelik a 6 hét....
szegény Zongorista már nagyon várja
Króm melltartó pl. a bajai bontóból. A kipufogóra jó alternatíva a Mastek-Finster,Handó. Ezekről találsz a youtubeon videokat,vagy keress vissza. Ár kb. 33-45e ft körül. Egyébként igen-szétesett a kipu ez sajna széria hiba.
Viszont lenne egy-két kérdésem.
- A ER5-höz fordulatszám mérő külső krómozott(műanyag) burkolatot honnan lehetne olcsóba keríteni? Vagy csak komplett műszerfallal együtt lehetséges?
- A kipufogóm hangja olyan érdekes "ciripelős". Állítólag egy törött lamella miatt. Kipufogó dobot külön cserélhetek bármiféle komoly hókusz-pókusz nélkül? És mit ajánlatok amitől szép hangja lesz de a műszakiról sem vágják ki miatta.
Enyimé már a negyedig garnitúra Castrol actevót gyilkolja de nekem semmi gondom nem volt vele.nem is értem ezeket a nagyon eltérő véleményeket.Nem lehet,hogy csak érzelmi dolgok vannak a háttérben.(mondjuk én ezt szeretem ezért ez jobb is)
Mi a gondod a 98 asokkal?
De az tény, hogy ha közgazdász oldalról közelíti meg az ember a kérdést, akkor lehet a bérlés hosszútávon olcsóbban jön ki...
Egyébként van már konkrét kinézett típus, amire váltani szeretnél?
Nem vagyok tisztába az árakkal, de ha ilyen keveset mész akkor nem lenne célszerűbb bérelned?
Így akkor több bringát is ki tudnál próbálni...
Mondjuk ez az én számból nem túl hiteles, mert én nagyon ragaszkodom a dolgaimhoz :)
Már te is? Nem elég nagy!?
Olvass vissza pár oldalt-érdemes! Évjáratban inkább a 2000-2002utáni szériakat ajánlom!
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2000,2001 es ER5-öt milyen árban ideális beszerezni? Nagyon tetszik a gép és szeretnék egyet venni hamarosan. Nézegettem elég sokat. Találtam 300 ért is de volt 650 ért is. Szóval nem tudom eldönteni, hogy az olcsó rossz is, vagy a 650 túl drága. Egyébként sok van külföldi okmányokkal, gondolom reg adó stb miatt erre még rájön jó pár 10 ezer.A kilóméter óra állás is valahol 18.000 valahol 52.000, de gondolom ezt lehet tekergetni... Ha valaki tudna pár jó tanácsot adni megköszönném. Üdv
vigyázz, nemsokára letúrnak a motorodról és vehetsz magadnak egy másikat, úgyis tervezted már
látszik, hogy régen voltam férfival, de nemsokára letelik a 6 hét....
szegény Zongorista már nagyon várja
kinek hol a lába?!
Ez a harmadik fajta olaj a gépben mióta megvan,de idáig ez is a legjobb!
- A ER5-höz fordulatszám mérő külső krómozott(műanyag) burkolatot honnan lehetne olcsóba keríteni? Vagy csak komplett műszerfallal együtt lehetséges?
- A kipufogóm hangja olyan érdekes "ciripelős". Állítólag egy törött lamella miatt. Kipufogó dobot külön cserélhetek bármiféle komoly hókusz-pókusz nélkül? És mit ajánlatok amitől szép hangja lesz de a műszakiról sem vágják ki miatta.