Szia! A telefonszám kérésre ne haragudj hogy nem válaszoltam de nem néztem a fórumot és ezért nem tudtam hogy a telefonszámomra van szükséged. A telószámom: 06709670434
a postai címem: 9625, Bő Kossuth u. 20.
Bocsánat még egyszer de tényleg nem jártam a fórumon ezidáig és ezért nem válaszoltam a kérésre. Még egyszer köszönöm a segítséget.
Nem tudom mi lehetett a baj. Az olajcserék 90 % ban csak is Castrol Actevo Xtra lett felhasználva. a 10 % ot azért nem tudom mert akkor még szervizbe hordtam olaj cserére és ki tudja mit tettek bele :( Lehet hogy akkor történt vele valami. Minden egyes olajcserénél cseréltem a szűrőt is pedig nem is lett volna kötelező. S máig nem igazán tudták megmondani sehol sem hogy mitől fogy el egy vezérműtengely 65000 km er után. Én még arra tudok gondolni hogy megvételkor átvertek a km óra állással, gondolván hogy autóknál szokták alkalmazni ezt a módszert, de nem tudom motorok terén ez mennyire elterjedt. Mert ugye bár ezeket az analóg órákat pikk pakk oda pörgeti az ember ahova akarja. De sajnos ez számomra rejétly marad. Ha kicserélem csinálok majd róla képeket s felteszem majd ide.
Mi ez a sok hehgerfej hiba?2003 as meg 2006-oson henger fej csere?
Kezdek aggódni hogy még sem örök motor a miénk.
Nem szeretnék motort váltani,de nincs kizárva.
Üdv! Miért nem válaszoltál a telefonszám kérésre? A címed valamilyen oknál foga törlődött a gépemből, ezért nem tudtam elküldeni az alkatrészeket! Ha még érdekel, szívesen elküldöm,csak egy postázási címet kérek. Egészen biztos hogy minden évjárat egyforma hengerfejjel készült, az én motoromon egy 98-as GPZ hf van a hengertömb 2003-as.
szerintem teljesen jó buli, 3*20 percet lehetett menni ingyen tavaly, ami a mostani díjszabás alapján bőven 10e felett lenne. Plusz kaja, tavaly vagy az előtt volt este dumaszínház is.
A megoldás egyszerű, ha itt a fórumon nincs senkinek 98as ERnője, akkor használtautón/képesmotoron keresel egy ilyen kiadású gépet, elmész megnézni mint érdeklődő és felírod az alvázszámát
Voltam bent elsőre oda mentem de csak akkor tudnak segíteni ha szerezek egy 98 as évjáratú motor alvázszámot és utána tudják összevetni az én mocim alvázszámán keresztül az alkatrészeket hogy stimmel e. :( Sajnos az eladót hiába kértem hogy küldjön egy alvázszámot nem igazán hajlandó :(
Tudomásom szerint ott nem történtek változtatások a facelift során, de szerintem úgy tudsz biztosra menni, ha megnézeted a kawánál az alkatrész katalógusba a kapcsolódó cikkszámokat.
Sziasztok. valaki meg tudná nekem mondani hogy a 98 as gyártású hengerfej jó e a 2006 os gyártású kawa er 5 re? Előre is köszi a választ. vagy jó e a 98 as gyártású vezérműtengelyek és himbák passzolnak e a 06 os gyártású mociba? Köszi üdv
Külld meg légyszi a pontos címed és elpostázom a lemezt.
+próbálod lepolírozni s ha sikerül ha nem szept 24-én találkozunk ahova kérlek hozzd magaddal.
A Honda erősebb-és nagyobb a végsebessége. Plusz hátul tárcsafékes. Meg van belőle félidomos verzió is. Kawa egyszerűbb kicsit-olcsóbb-és szebb. Egyik is-másik is örök életű motor. Kawa rulez!
Anno én is a honda és a kawa közt vacilálltam. A honda egy hajszállal tényleg modernebb, de nem annyival, amennyivel drágább...
Én végül azért vettem kawa-t, mert abból lehetett gyári állapotút venni első tulajtól, a hondából meg csak külföldről behozott levetett darabok voltak a piacon, mondjuk ez 2009 be volt azóta változhatott..
a postai címem: 9625, Bő Kossuth u. 20.
Bocsánat még egyszer de tényleg nem jártam a fórumon ezidáig és ezért nem válaszoltam a kérésre. Még egyszer köszönöm a segítséget.
Nem tudom mi lehetett a baj. Az olajcserék 90 % ban csak is Castrol Actevo Xtra lett felhasználva. a 10 % ot azért nem tudom mert akkor még szervizbe hordtam olaj cserére és ki tudja mit tettek bele :( Lehet hogy akkor történt vele valami. Minden egyes olajcserénél cseréltem a szűrőt is pedig nem is lett volna kötelező. S máig nem igazán tudták megmondani sehol sem hogy mitől fogy el egy vezérműtengely 65000 km er után. Én még arra tudok gondolni hogy megvételkor átvertek a km óra állással, gondolván hogy autóknál szokták alkalmazni ezt a módszert, de nem tudom motorok terén ez mennyire elterjedt. Mert ugye bár ezeket az analóg órákat pikk pakk oda pörgeti az ember ahova akarja. De sajnos ez számomra rejétly marad. Ha kicserélem csinálok majd róla képeket s felteszem majd ide.
üdv mindenkinek