fisi: köszönjük a videokat ;) egyre erősebb késztetést érzek a kipufogó cserére. A db killer betétet a kipufogóval adják vagy az opcionális, feláras plusz?
Sziasztok,
bemutatkozni jöttem, Vancsi vagyok Szentendréről. Még nem egész egy hónapja vagyok ER-5 tulaj, ez az első motorom. '97 évvégi darab, de sikerült nagyon szép és megkímélt állapotban megkapnom.
Napi szinten valószínűleg nem fogok fórumozni, de azért elő fogok fordulni néha biztosan ;-)
Üdv:
Vancsi
hidd el ha tehetném újat vennék, csak kinek van 3.5-4M motorra. Sőt talán még akkor is inkább egy 2-3 éves hasznláltat. Egyébként meg meglepődnél, de lehet találni ilyen múmiákból jó állapotút is csak körül kell nézni.
nekem 4 évvel ezelőtt a 2002-es évjárat papírozása több mint 150ezer Forintba került. A regadó akkor sokkal több volt rá az biztos, de ha érdekel előkeresem a papírokat.
a fogyasztás dolgot a többiek írták, nekem nincs összehasonlítási alapon ezügyben. Enyém nem is tudom mennyit fogyaszt, nem szoktam méregetni, talán városban 5l-t mértem 2 éve legutóbb. Azért az hogy egyszerűen cseréled a 2 telót, az több10ezer Forintos kiadás jelent. De nekem aztán tökmind1 ki mit vesz, én csak leírtam mik a "hátrányai" a korábbi évjáratnak.
Az ár a mocitól függ nem évjárattól.2000-es gépért soknak tűnik a 650.Viszont 3-ért inkább a robogók között keresgélj.Talán 500 reális de ahhoz látni kell a bicajt.
Az enyém 2000 áprilisi forgalomba helyezésű. Szerintem 1999-es kifutós széria utolsó darabja volt. A tankja a régi (nem kerek, süllyesztett a tanksapka), kb. 14-15 liter fér bele és van üzemanyag szintjelző,
Fogyasztása pedig új gyertyával, légszűrővel 2 személlyel városon kívül egyenletes 100-as tempó esetén 4,5 liter.
Ennél kevesebbet eszik az új generációs gyújtással? Mennyivel?
Egy két dolgot szeretnék tisztába tenni. Külföldi motor 100-150 ezres forgalomba helyezése enyhén szólva túlzás...
Én 1 hónapja papíroztattam le egy olaszból behozott 2000-es évjáratú ER5-öt.
Ami költségem volt (időrendben)
- Egyedi műszaki vizsga : 27.000.- Ft
- regisztrációs adó: 22.000.- Ft
- Éves biztosítási díj (K&H) : 10.500.- Ft
- Okmányiroda: 6.000.-Ft + 6.000.- Ft+ 5.000.- Ft = 17.000.- Ft
És ennyi! tehát összesen: 76.500.- Ft
Persze a regadó most akciós! decemberig!
Emellett voltak szerviz költségek amit itt nem részletezek és azzal együtt persze volt 100ezer..
Én 5-ért adtam el az enyémet(2004)nézd meg az adatlapomon nagyon jól nézett ki.(mondjuk ingyé adtam de kellett a pénz másikra)szerintem csak magyarországit vegyél,ha nincs pénzed várjál okt-nov.-ig.Akkor lehet ócón venni
Nos elolvastam elég sok oldalt, így még jobban szeretnék már egy er5-t. Amit sikerült leszűrnöm, hogy olcsó az alkatrész és a fenntartása is. A kmórát meg felesleges néznem mert lehet van benne 60.000 csak vissza van tekerve 17 re Ezek szerint akkor azzal sem csinálnék nagy hülyeséget ha egy 2000 előtti évjáratot vennék, de gondolom minden esetben olyantól érdemes aki szerette, foglalkozott a gépével. Egyenlőre még csak a szívemet fájdítom mert úgy néz ki , hogy rövid lesz a pénztárcám. Ha minden jól alakul akkor olyan 400-at tudnák költeni. Ez esetben lehet inkább várnom kell még pár hónapot ha ennyiért nem találok. Addig is fájdítom még a szívem. Nektek meg jó motorozást addig is
Havernek a régebbi szériása van, nekem meg az újabb.
Nyáron együtt gurultunk több mint 2e km-et, és nagyon kicsik a voltak a különbségek.
Azaz valóban érezhetően puhább a hátulja, de ez egyszemélyes használat során nem zavaró.(akinek igen, az egyszerűen cserélheti a két telót)
A fogyi is standardan több volt a réginek 3-4decivel százanként, és mivel kisebb a régebbi tankja is, ezért annak valamivel rövidebb a hatótávolsága. De hozzá kell tenni, hogy esetünk mindig a hátsónk kapacitása határozta meg a pihenőket, és nem a tankolás
Egyszóval szerintem a régebbi szériás is jó vétel, mert nagyon kevés kompromisszumot követel...
Holnap már Beatrice- és Zöldkereszt konci lesz!
Örülök h te is ER5 tulaj lettél
Én 99.9% hogy megyek, terveim szerint már 5 felé kint leszek.
üdv Peti
bemutatkozni jöttem, Vancsi vagyok Szentendréről. Még nem egész egy hónapja vagyok ER-5 tulaj, ez az első motorom. '97 évvégi darab, de sikerült nagyon szép és megkímélt állapotban megkapnom.
Napi szinten valószínűleg nem fogok fórumozni, de azért elő fogok fordulni néha biztosan ;-)
Üdv:
Vancsi
Most olyan 85 %-ba tudom mondani, hogy igen
Fogyasztása pedig új gyertyával, légszűrővel 2 személlyel városon kívül egyenletes 100-as tempó esetén 4,5 liter.
Ennél kevesebbet eszik az új generációs gyújtással? Mennyivel?
Én 1 hónapja papíroztattam le egy olaszból behozott 2000-es évjáratú ER5-öt.
Ami költségem volt (időrendben)
- Egyedi műszaki vizsga : 27.000.- Ft
- regisztrációs adó: 22.000.- Ft
- Éves biztosítási díj (K&H) : 10.500.- Ft
- Okmányiroda: 6.000.-Ft + 6.000.- Ft+ 5.000.- Ft = 17.000.- Ft
És ennyi! tehát összesen: 76.500.- Ft
Persze a regadó most akciós! decemberig!
Emellett voltak szerviz költségek amit itt nem részletezek és azzal együtt persze volt 100ezer..
http://www.youtube.com/watch?v...
Ez itt meg IVZO-é szintén Handó dobbal kissé másképpen:
http://www.youtube.com/watch?v...
Itt egy Mastek:
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/
watch?v...
Youtubeon még találsz sök félét!
Jön valaki a péntek délutáni LIME partyra?
Nyáron együtt gurultunk több mint 2e km-et, és nagyon kicsik a voltak a különbségek.
Azaz valóban érezhetően puhább a hátulja, de ez egyszemélyes használat során nem zavaró.(akinek igen, az egyszerűen cserélheti a két telót)
A fogyi is standardan több volt a réginek 3-4decivel százanként, és mivel kisebb a régebbi tankja is, ezért annak valamivel rövidebb a hatótávolsága. De hozzá kell tenni, hogy esetünk mindig a hátsónk kapacitása határozta meg a pihenőket, és nem a tankolás
Egyszóval szerintem a régebbi szériás is jó vétel, mert nagyon kevés kompromisszumot követel...