Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula !
Á biztos elalélt,beütötte a fejét és most az asszonyka mellett ápolják! Amugy én is gratulálok !
Nem tudom Zongorista hogy élte meg a szülést- lehet ő nyomott Kriszti helyet is!?
Vagy már elalélt az elején!?
Gratulálok! (( a 3,3 centis Pöttöm Pannához ! ))
Komolyra fordítva a szót - Tiszta szívből kívánok, minden jót és szépet a babának és nektek is, Zarándok és Zongorista!
Gratula és temérdek jókívánság az ifjú hölgynek és szüleinek.
Most kaptam az örömhírt- megszületett a legkisebb Zongorista- aki végül is csaj lett- és nem is szakállas!
17:13- kor jött világra- Eszternek hívják52 kiló- és 3,3 centi, de lehet fordítva?! És természetesen jó egészségnek örvend!
JA nem vok pletykás!
Igen!

Miért? Lejössz?
Az enyémen az van.
Jól
nem tud valaki gumist, ahol találok használ bridgestone bt 45öt? 130/70 17
80%-újig, de új árnál olcsóbban :)
Ha válaszolnak majd áruld el nekem is pls, hogy mennyibe fáj.
Fisi,

Jól emlékszem, hogy Te Kalocsai vagy?
Mondjuk a te tárcsáidat még anyagból gyártották. Akkor még nem az volt a tervezési szempont, hogy X Km-t bírjon ki, hanem hogy minnél többet.
szerintem ha gyorsabban + akartok állni akkor cseréljétek le az egy tárcsátokat kettőre és az egydugattyús féknyerget három dugattyúsra valamint a hátsó dobféket egy tárcsára 2dugattyús féknyereggel.
És ha még így sem perfect akkor nosza tegyetek fel fém fékcsöveket.
Ja és nem árt csökkenteni a súlyotokat sem!
Könnyítsétek ki a motort, a felesleges cuccokat dobáljátok le róla.
Valamint kezdjetek neki egy kemény fogyókúrának
Rendszeresen méregetem a tárcsáim, talán ha 1-2 tized millimétert koptak az utóbbi 40ezer km alatt.
Na most má csak azé is írtam az X- bikenak szerzek rá egy kék fémcsővet-jövöre- talán
Nem baj fémcső rulzz!
Amúgy én tárcsám is elkopott- ezek szerint én valamiféle fémcsővel egyenlő gumicsövet kaptam?
Azért vigyázzunk a betét "futásteljesítményével" .
A nagy hőhatás, és surlódás miatt vminek kopnia kell, és ha nem a betét kopik, akkor a tárcsa fog.
Lehet, hogy a laza lánc miatt is tud hangot adni...

Mindenesetre, ha egyenletes a nyúlás/lógás, és nem kopottak a kerekek, akkor szerintem érdemes lenne feszíteni 35-40mm-re.
Köszi a válaszokat!
A lánc lógás 45-50mm,már a feszítésen gondolkodtam.
Lehet lánc tisztítás kell,azt nem szoktam,csak a külsejét hogy jól nézzen ki.A be lógás egyenletesnek tűnik,a fogaskerekek nem kopottak.
.A vezetési stílusom szerintem átlagos de szeretek intenzíven ki gyorsítani előzéskor,meg amikor akarok.5mp körül meg van a 100 is ha olyan kedvem van.Néha elengedem 140-160ra, de inkább autőpályán és nem folyamatosan.
A gumikat le cserélem majd ahogy a lé engedi.
Hogy mit össze tudtok vitatkozni egy fékcsövön! Szerintem sincs sok értelme a fém fékcsőnek, legalább is az én tudásomhoz dögmindegy.Aki tud motorozni(tapasztalt)az megáll sima fékkel is,aki meg azt mondja hogy nem az eriggyen el egy biztonságtechnikai továbbképzésre azt meglátja hogy sima fékcsővel is lehet csodát művelni. (igaz az instruktorok vaddisznóul motoroznak)
Látod..
Megöregedtünk?
Na cimbi most már neked is hülye a hozzáállásod.Örülsz?
Nekem a csattogós lepke jutott eszembe.
2x1 dugattyús (dupla tárcsa). Ez még a 80-as évek
Az is kétdugattyús fék!?