Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez egy hasznos info volt! Vicc nélkül!
Lehet lecserélem egy fém csőre!
Ég is a pofam hogy az Mz-t a gyári 20éves csövel használtam. Mondjuk így is barón fogott. Ezt halkan jegyeztem meg nem fennhangon.
Igen, fém van rajta már több mint 1 éve. Ég és föld a különbség. Most normál ferodo betéttel olyan jó mint régen az EBCvel, ami csak 10ezret bírt ki, a ferodo stabil 20ezer feletti teljesítményével szemben.
Hát az lehet!Sőt! Igazad van-de tudod mit!? Nem különösebben érdekel. 22évig nem kellett fém cső ezután se biztos hogy lesz. Lehet kipróbálom. Fennhangon. Neked is van a Gs-en!?
Remélem azért-hogy a sok vitatkozó emberrel fogok élőben is találkozni az évzáró talin-ahol is kipróbálhatom valamelyik fém csöves csodát. Szeptemberben lehet majd bizonyítani...
Elég hülye a hozzáállásod. Gondolom nincs tapasztalatod gumifékcső vs fémfékcső közötti különbségről, pláne egy azon modellnél. Amíg nem tapasztalod meg, legalább hülyeséget ne terjessz, FENNHANGON.

Adagolhatóság, fogáspont is sokat változik, nem csak a féktávolság. Azzal meg ne jöjjön senki, hogy így is tudja blokkolni a kereket.. nem attól jó egy fék, pontosabban semmi köze nincs ahhoz, hogy jó e vagy sem
akkor már meg se merem említeni hogy a gumi (gyári) fékcsöveket hivatalosan 6 évente cserélni kell az elöregedése, tágulása miatt.
De végül is teljesen igazat adok neked-mindenki azt tesz a gépre amit akar!Én meg inkább húzom a gázt és nem a féket!
Eddig se hiányzott a fémfékcső ezután sem fog. A sorsa meg mindenkinek meg van írva ha van fémcső ha nincs. Respect!
Amit írsz max akkor fogadnám el-ha mérésekkel bizonyítod-hogy te ennyivel hamarabb megállsz! 10 ropi nem sok pénz-de minek!?Szerinted a japán mérnökök teljesen hülyék és nem tudták kiszámolni hogy ehhez a motorhoz nem elég ez a féktárcsa!? A hátsó dob fék az gyenge-de azért fog az is. Összes mondandómmal arra akartam kilyukadni hogy ha valakinek centik méterek kilowattok hiányoznak akkor ne ezt a gépet tuningolja hanem vegyen pl. egy Er6-ost. De akkor jönnél megint a fém fékcsővel és így el is jutunk a Klingon űrhajóig:)
Szerintem a tapasztalat az odafigyelés többet ér-és ha úgy jönnek eléd féktávon belül mint elém az őz akkor már fújhatod a fém fékcsövet.
"pedig lehet akkor hamarabb megállok és akkor pont szét bassza az egész elejét nem csak a felét. Mert így majdnem teljesen átért mire elkaptam." Ergo ha később érsz oda akkor átért volna, és akkor értél volna oda később, ha jobb féked van. Magyarul v rosszul értelmeztem, v megerősítetted amit én írtam :D
A másik meg, h egy általános igazságot írtam le -ha jobb fék van, hamarabb megállsz- és sztem megér 10-t egy fémfékcső, nézőpontom szerint erre kéne buzdítani a társaidat is, mert így lennének nagyobb biztonságban, attól h jobb a fék semmilyen hátrányban nem leszel, csak vészhelyzet esetén előnyben.
Amúgy meg nem értem, miért kell hozni az irreális példákat, észérvekkel kéne meggyőzni, h jobb a gyengébb fék. De ezt még olvasni is butaság:DD
Maximum azt írd akkor, h Neked megfelelő és nem ér 10-15 ezret, h jobb legyen és hamarabb megállj. Ez lenne a logikus, sztem.
Szerintem meg az előttem szólok voltak azok. Ha jobb fék stb. kell mint mondtam nagyobb jobb motort kell venni. Én pl. lecserélném egy Zrx 1200-ra!De ott se azzal kezdeném hogy fém fékcső stb. hanem megtanulnék MOTOROZNI vele. ESTEM simsonnal,csúszott alattam az Mz-és tört a kawa is. Mégis elsősorban én voltam a hülye. Persze mikor a Skoda tört az őz miatt akkor ő volt a hibás de mivel féktávon jött ki elém-nem mentem tuning műhelybe új fékekért-pedig lehet akkor hamarabb megállok és akkor pont szét bassza az egész elejét nem csak a felét. Mert így majdnem teljesen átért mire elkaptam.
Itt elkezdtük az Er5-nél a végén meg már az Abs-nél lyukadtunk ki. Hány depressziós Gold Winges meg Gsx-r-es lehet az országban-mert azoknak a gépeknek a féket már nem lehet tovább fokozni! Gondolom tiszta idegbeteg lehet mindegyik!
kicsit a végletekben gondolkozol
Olyan példa ez ami azért sántíthat is erősen. Te egy jobb fékkel mész-megáll már 8méter alatt. Az autós meg épp akkor jött chiptuningról és így meg hamarabb ugrik ki elédmint amit pl. egy átlag Opeltől megszoktál. Hopp 6méteres féktáv kellett volna. Ugyan már!
Na ja van benne igazság. ha haza érek át is építem a fater Schwalbejara a Kawa fékrendszerét. Akkor ha elém jönnek ha 50-el megyek vele akkor ott egy helyben meg is áll. Jövő hónapban meg veszek egy leselejtezett űrsiklót annak a hajtóműve meg fékei jó lesznek a kawara. Ha sikerül venni egy szkafandert-akkor kilépés az űrbe!
De sajna ott egy nap után le kell cserélni egy Enterprisera mert annak is jobb a féke meg a motorja.Ezzel leszedek majd két nap múlva egy Klingon űrhajót-az talán jó lesz egy hétig.
Szívemből szóltál , én is az általad említett okok miatt akarom fejleszteni az első féket
Már bocsi, h beleszólok, de olyan, h jó fék sosincs. Abból mindig jobb kell.
Tegyük fel, h neked a gyári fékrendszerrel 50-ről 9 méter a féktáv, míg egy fémfékcső, friss olajjal a féktáv lecsökken 8 méterre. Na ezekután szabályosan közlekedsz 50km/h-val kikanyorodnak eléd, és pont azaz egy méter kéne, h megállj ehelyett 10-el belecsattansz és eltörik pl a csuklód.
DE ez még nem is vészes. Tegyük fel, h országúton mész 100-al és ott jönnek ki eléd, ott már a különbség lehet, h 5 méter lesz és 30-al belecsapódni már azért nem olyan mulatságos....
Szóval nem a pályamotorhoz hasonlításról, hanem arról van szó, h vészhelyzetben nagyon nagy szükség lehet rá, ami 50-nél és 90-nél szabályosan közlekedve is bekövetkezhet, elég ha lenyúl a rádióhoz, v éppen nem figyel a másik fél.
Ez az, neked nem a gyári fékbetét van benne, ha én is kicserélem, akkor lehet én se leszek elégedetlen

Egyébként nekem a hátsó bőven elég, nekem oda nem kell több
vettem, már 1,5 hete nálam van eddig 1100km nél tartok :D
Nem tudom miért de Magyarországon nagyon dívik a megalománia, ha 1400 cm3 alatti motorod van egyszerűen buzi vagy

Közben meg japánba virágzik a 250-es 400-as kategória...
hello
na vettém motort?
gyere át a győri fórumba
Szia,
Érdekelne róla a műszerfal, a tank(ha üzemanyag szintjelzős a műszerfal), a kipufogó
Az árakat közeli képekkel ide szeretném kérni:
pumuklee@europe.com
most itt nem arról van szó hogy mihez hasonlítom vagy mihez nem. Az a nem mind1 hogyha valaki kijön eléd akkor meg tudsz e állni vagy összetöröd magad és a motort.
Ja-és ezt kik írták!?1600-as chopperesek!?Az összest odavágod-a V-rod kivételével. Átlag sportkocsi az mi?Porsche?Mert attól alig marad el a 100-ra gyorsulasban. Vártam már nagyszájú motorosokra 40-km/h-val csorogva az 51-es úton van tanú is rá.
Szerintemoltári hülyeségeket írtok azzal hogy gyenge az Er féke!
Bricsi egyfolytában a pálya motorokhoz hasonlitja-norberto meg szintén kicsimyli. Nekem benne van 2éve a ferrodő betét a tárcsa kék amikor kell megáll és az esetek 90%-ban egy ujjal húzom neki. A hátsó tényleg nem egy veszett cucc de azt alig használom. Nem kell ide fém fékcső meg puccos olaj-egyszerűen használjatok arra a gépet amire tervezték ne egy sportmotorhoz hasonlitsátok. Anno kínlódtak az Mz-kel is az emberek-ha jobb erősebb gyorsabb kell-nagyobbat kell venni!
Ennyi..
Hát ahhoz, hogy felforrjon, szerintem nagyon masszívan kell gyötörni a féket, nálam ennek esélye szerintem konvergál a nullához
5.1nek magasabb a forráspontja, magyarul akkor kell hogyha sokszor fékezel nagyokat. 4-es egyébként átlagos utcai használatra megfelelő.
enmoto egy oldallal korábban írta, hogy bont egy 2000-es évjáratú ERnőt.

Aszem az már benzinszint jelzős