Tényleg elkényezteted..Hét év után cseréltettem hűtőgenyát és azonnal megbántam.Horvátországból úgy jöttem haza mint szamovár.
Véleményem:ami műkszik nem piszkáljuk.
Szelep hézag,karbi szinkron megvolt?Mert az is kidobott pénz,
Ha megvan az évente 300+km akkor úgyis hallod ha valami fáj neki.
Az én kis ERnőm nem szenved semmilyen hiányban, sőt el is van kényeztetve
Mióta megszületett a legkisebb motoros a családba, nekem már csak évi 5e. km jut a gurulásból, így gyakorlatilag évente van az oil csere. Sőt atrtom a 3 évenkénti hűtőfolyadék, és a 2 éventi fékfolyadék cserét, és a levegőszűrőt is cserélem 2 évente.
Tényleg hasonló a fahrer mentalitása.De ott van még a +110-130kg.Utaska+fullos camping lakosztály.Pumpáig lemenően.
Ernőke ha jól használod elvisz az örökkévalóságig.És még azután is egy napig..Olajcsere meglegyen hatonkénz(nekem most hétre sikerült.Végül is nem voltam honn.
Út adó van aszem 19 Euro volt a motorra, aztán ha vmit akarsz fent venni, az persze qrva drága
Az 5mm majrécsík nem para, ugyanis rengeteg a visszafordító kanyar, ott meg ugye kis sebességnél nagyot kell dönteni. Egyébként az átlag felfele 60-70 körül volt...
Szerintem alapvetően nem hasonlóan használjuk, én se hajtom sose a gépet, országúton/szerpentinen kifejezetten lassúnak számítok a többi kollégához képest. Csak annyi a különbség köztünk, hogy nekem kevesebb az időm mint neked, ezért a célig(ahol szép a táj/út stb...) én hamar szeretek jutni, hogy minél több időt tölthessek ott. Ennek pedig a legjobb alternatívája az autópálya.
Az, hogy a tied tovább él gondolom arra érted, hogy az autópályázás árt a masinának. Ebben meg kell hogy cáfoljalak, ugyanis az egyenletes haladással járó egyenletes terhelés korán sem gyilkolja annyira az alkatrészeket, mint a folyamatos terhelésváltással járó használat. Pláne úgy, hogy az ERnőnek a 130 as tempóhoz tartozó fordulatszám még bőven a megengedett tartományban van.
130 az néha itthon is össze jön.Bp.-Szolnok simán.Deaz full teherrel.
Glocnerről még valamit?Mostani árak?Nincs ott véletlenül korlátozás?Mert 5milis majrét panoráma úton behúzni az durva.
Arra már rájöttem,hogy teljesen máshogyan használjuk ERnőkét.
Szerintem az enyém tovább él.
nekem top dobozként volt hátul, és bizony az első leszálláskor Párom véletlenül belerúgott(ugye nem volt ideje megszokni, h. magasabbra kell emelnie a lábát) aminek következményeként a platni helye kiszakadt a dobozból, a doboz a földre esett, és sz*r se maradt belőle...
Ja és azt tudni kell, hogy ösztöndíjból spóroltam össze az árát, szóval kicsit se voltam mérges, amikor elszállt
Utána én egy alu egészségügyi dobozt tettem fel a TZ-re, nem volt szép, de azt lehet rudosni
Persze megvolt Grossknocker is, ami gyönyörű, és nekünk mákunk is volt, mert az idő is király volt.
A felvezető út nagyon jó kanyar-kanyar hátán jó minőségű aszfalttal, lehet nagyon döntögetni a masinát.
Én nem vagyon nagy kanyar vadász, de még nekem is lecsökkent a majrécsík 5mm vékonyra
Mi a parkoló után még gyalog a 6ik tunelig mentünk fel, nagyon megérte mert gyönyörű a táj:
Lerúgta?Széttört?
Lófaszt törik szét attól.Hogyan rúgta le?
Tényleg ne ríkass meg!
Fotók talán holnap ilyentájt.Ezekbe a kofferekbe van ca.18.000km.
Csak rugdalózó utassal.Fenn vannak és mennek tovább.
Véleményem:ami műkszik nem piszkáljuk.
Szelep hézag,karbi szinkron megvolt?Mert az is kidobott pénz,
Ha megvan az évente 300+km akkor úgyis hallod ha valami fáj neki.
időként Marci fiam is besegít a gépelésbe
Mióta megszületett a legkisebb motoros a családba, nekem már csak évi 5e. km jut a gurulásból, így gyakorlatilag évente van az oil csere. Sőt atrtom a 3 évenkénti hűtőfolyadék, és a 2 éventi fékfolyadék cserét, és a levegőszűrőt is cserélem 2 évente.
Magasság 410
Mélység 270
mail cím az adatlapomon!
Ha sokáig kötözködsz- akkor szerintem Norberto igen csinos felesége rajtad is megmutatja a karate tudását!
Ernőke ha jól használod elvisz az örökkévalóságig.És még azután is egy napig..Olajcsere meglegyen hatonkénz(nekem most hétre sikerült.Végül is nem voltam honn.
Az 5mm majrécsík nem para, ugyanis rengeteg a visszafordító kanyar, ott meg ugye kis sebességnél nagyot kell dönteni. Egyébként az átlag felfele 60-70 körül volt...
Szerintem alapvetően nem hasonlóan használjuk, én se hajtom sose a gépet, országúton/szerpentinen kifejezetten lassúnak számítok a többi kollégához képest. Csak annyi a különbség köztünk, hogy nekem kevesebb az időm mint neked, ezért a célig(ahol szép a táj/út stb...) én hamar szeretek jutni, hogy minél több időt tölthessek ott. Ennek pedig a legjobb alternatívája az autópálya.
Az, hogy a tied tovább él gondolom arra érted, hogy az autópályázás árt a masinának. Ebben meg kell hogy cáfoljalak, ugyanis az egyenletes haladással járó egyenletes terhelés korán sem gyilkolja annyira az alkatrészeket, mint a folyamatos terhelésváltással járó használat. Pláne úgy, hogy az ERnőnek a 130 as tempóhoz tartozó fordulatszám még bőven a megengedett tartományban van.
Glocnerről még valamit?Mostani árak?Nincs ott véletlenül korlátozás?Mert 5milis majrét panoráma úton behúzni az durva.
Arra már rájöttem,hogy teljesen máshogyan használjuk ERnőkét.
Szerintem az enyém tovább él.
Ja és azt tudni kell, hogy ösztöndíjból spóroltam össze az árát, szóval kicsit se voltam mérges, amikor elszállt
Utána én egy alu egészségügyi dobozt tettem fel a TZ-re, nem volt szép, de azt lehet rudosni
Országút az más tészta, ott lehet 4 alatt is menni, de Én a 2 e. km átlagát írtam, aminek a fele pálya.
Illetve olyan helyen ahol 6 fok van, ott többször és többet is kell melegíteni a vasat, ami szintén fogyasztás növekedést okoz
A felvezető út nagyon jó kanyar-kanyar hátán jó minőségű aszfalttal, lehet nagyon döntögetni a masinát.
Én nem vagyon nagy kanyar vadász, de még nekem is lecsökkent a majrécsík 5mm vékonyra
Mi a parkoló után még gyalog a 6ik tunelig mentünk fel, nagyon megérte mert gyönyörű a táj:
Várom!
Majd a méreteket is pls!
Nem húzzuk a gázt annyira!
Lófaszt törik szét attól.Hogyan rúgta le?
Tényleg ne ríkass meg!
Fotók talán holnap ilyentájt.Ezekbe a kofferekbe van ca.18.000km.
Csak rugdalózó utassal.Fenn vannak és mennek tovább.