Mérd meg lécci a dobozokat is kívülről- kíváncsi vok a méretekre. Norberto azt mondja neki ilyen volt az Mz-n anno, de a felesége ahogy felszállt le rúgta- és letört a doboz a platniról, és ahogy leesett széttört ripityára a doboz is!
Na ez a rész megvan.Autópályán akkor megyek motorral ha nagyon muszáj.Az A1-et különösen utálom.Jó okkal.Az Alpok részről mesélj!
Voltál Mekkában is(Glocner)?Ha igen ott milyen időd volt?
Esőt bírjuk.Van komoly gyakorlatunk.Motorosok kemények.Ha nem majd keményre fagynak.Eddig megjártuk a Furkát,Maloját,Andermattot.A Mont Blanc megvolt két irányból.Alagút nem játszik.
Sok lettem.Close.
Zimikém nem azért küldtem vissza mert cd-t küldtél hanem mert üresen.
Ha van valamilyen anyagot azt szeretettel várom habár Fisi hozza a nyers anyagot szombaton UGYE FISI?
Mikorra várhatlak téged ( benneteket)?
Lütyő kollega jön?
Nem szeretek megpakolva motorozni, már bele fáradtam anno sokat sátraztam. Manapság inkább foglalok szállást, és csillagtúrába járom be a számomra érdekes környéket.
Az ilyen utakhoz elég egy kis táska, így nekem kényelmesebb/élvezetesebb az utazás.
Így néztek ki "megpakolt" a vasak:
Csak pozitív tapasztalataim vannak, az utak jók a közlekedési morál pedig kiváló.
Amire figyelj, hogy ha lehet az A1-es autópályát kerüld el, odafele mi beszoptuk vele, ugyanis folyamatos oldalszél(emiatt tele is szélerőművekkel) van nagy részén, ami miatt motorral kicsit fárasztóbb az utazás.
Amit még érdemes tudni, a seb korlátokat nagyon tartják, és sűrűn mérnek is.
Határok:
Pályán 130
országúton 100
alagútba 80
Illetve én azt láttam, hogy minden hegyi úton 80 van kitéve, mondjuk annyira szép a táj, hogy Én nem is vágytam többre
Hali a költségek nagy vonalakban:
- Szállás, reggelivel, vacsorával 36 EU/éj, Én 5 napot voltam (144 EU)
- Utazás 4,6os fogyival, 1,3 EU/liter 2e km (119 EU)
- pálya matrica/útadók/belépők (50EU)
Azaz kb 313 Euroba fájt a dolog, a szálláson lehetett volna spórolni, de én nem szeretem cipelni a sátrazáshoz tartozó cuccokat
ezért választottam hotelt. No meg persze egy-két alapos elázás után jól esett, hogy volt ruha szárítójuk, meg szaunájuk, és a motorok is fedett helyen lehettek...
Amennyire a képen látom ez is olyan mint amit vettem.De ez csak egy darabot hirdet(igaz óccóbban)Emberünk asszem 11.500 JMF-t kér darabjáért.Van neki dögivel.
Diszelben egész nap ott volt.Miért nem nézted meg?
Kovács Péter B.pest (Ecser) tel.:20-667-2882
Itt az oldalon a felső fekete sávban katt=apró Kiválaszt:táskák,dobozok-....oszt válogat.
No megjártam az Alpokat az ER5-el, és nagyot nőtt a szemebe a masina
2e. km toltunk melybe volt pálya, országút, hegyi szerpentin minden, és ehhez képest:
- a moci 4,6os átlaggal teljesítette a távot
- sehol se éreztem gyengének, pedig mentünk érdekes helyeken
- semmi műszaki probléma nem volt vele
- szóval nagyon fasza volt újra visszamennék
Egy ízelítő (a kép közel 3000 méter magasságba készült):
Sajnos nem tudom hogy lehet kimérni, még soha nem volt gyújtásproplémám. Azt tudnám javasolni, hogy nézd meg a szervízkönyvben, abban vannak bekötési rajzok is, meg minden. Sztem ez is benne lesz. Egyébként nekem van plankba egy gyújtáselektronikám, de így, hogy nem biztos a hiba nem mérném ajánlgatni.
Hogy te mennyit beszélsz!
Mérd meg lécci a dobozokat is kívülről- kíváncsi vok a méretekre. Norberto azt mondja neki ilyen volt az Mz-n anno, de a felesége ahogy felszállt le rúgta- és letört a doboz a platniról, és ahogy leesett széttört ripityára a doboz is!
Most teljesen elbizonytalanodtam...